Pandemian aikana alkoi nuorten keskuudessa ilmetä yli seksuaalista ja välinpitämätöntä käytöstä. Heillä ei ollut väliä, kenen kanssa oli intiimisti vain he olivat totaalisen haureuden vallassa. Mielialalääkkeet ja kasvat suorituspaineet, kiistat ja kilpailuasetelmat tekivät heistä epätavallisia. Minäkin jouduin useaan otteeseen nuorten parikymppisten ihmisten seksuaalisen häirinnän ja hyväksikäytön kohteeksi. En tiennyt kuka tai ketkä rauhaan häiritsivät suoranaisesti, koska en ollut samanlainen kuin he. Pidin kuitenkin rajani, vaikka asiaa piti toistaa jatkuvasti. Itse kieltäydyin aina ja olin selibaatissa, mutta heille sillä ei ollut merkitystä. Koko kahden vuoden aikana minuun kohdistui tuhansia seksuaalisen hyväksikäytön tilanteita, myös taloudellista hyväksikäyttöä ja lopulta myös väkivaltaa. Kun muutin pakoon tätä nuorten haitallista käytöstä, jouduin vielä pahempaa tilanteeseen toisessa kaupungissa. Siellä heti muuttanut raiskattiin heti, siinä hei eivät paljoakaan kyselleet lupia. Nuorista oli siten tullut irvikuva seksuaalisuuden harjoittamiselle ja pian irvokas käytös levisi kaikkiin paitsi lapsiin. Tosin myös lapset olivat vaarassa joutua seksuaalisten penetraatioiden uhreiksi. Tilanne alkoi olla kestämätön. Tästä yliseksuaalisen himon harjoittamisesta kehkeytyi normi joillekin, koska asia näkyi työpaikoillakin. Ei ollut enää mitään rajoja. Tämän käytöksen myötä ihmiset riistivät toisiltaan erilaisia käytösmalleja, ominaisuuksia ja paikkoja. Ihminen alkoi hajota kollektiivisiksi palasiksi, missä alkoi kehkeytyä hyvä- ja huono-osaisten porukka. Kaikki kuitenkin riistivät toisiaan ja alkoivat paeta suurempia haasteita, mitä ihmisillä riitti. Varsinkin nuorten väkivaltaiset yhteisöt ja ihmisten hoitamattomat traumat, päihde- ja mielenterveysongelmat kasaantuivat suojaamattomien harteille. Olen todistanut tätä ihmisten kollektiivista sekoitusta ja hajoamista nyt nelisen vuotta ja tilanne on se, että hyvinvoivasta ihmisestä tuli pahoinvoiva. Nyt olen tilanteessa, missä minua raiskataan vasten tahtoani päivittäin, vaikka oman traumani onnistuin selättämään 10 vuoden työskentelyn tuloksena. Tosin monet ihmisten ongelmat kykenin hoitamaan myös sillä tahdolla, mikä syntyi oman trauman hoitoon sitoutumisesta. Jäin kuitenkin keskellä suurta paskakasaa, ongelmia ja haasteita. Hyvä tahto koitui kohtalokseni. Odotan joka päivä omaa kuolemaani.
Seksuaalisen rappiotilan historia
Anonyymi-ap
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17793013l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513