Mistä löytäisi Jyväskylästä/Jyväskylän alueelta Palomies Sami ja Lelumaan Niksu-kasetteja? Olen etsinyt Kirpputoreilta,Tori.fistä ja Huuto.netistä mutta ei ole löytynyt!
Palomies Sami ja Niksu/Lelumaan Niksu VHS??
9
336
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mistään sillä niitä ei ole koskaan julkaistu suomeksi kaseteille..
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177933371
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kerran näin Palomies Sami kausi 6:n VHS-Kasetin kirpputori Vaajapörssissä mutta en silloin tarvinnut sellaista ja se Kirpputori on lopettanut!
- Anonyymi
Ei sillä kielellä ole väliä vaan sillä että mistä niitä saisi Suomesta!
- Anonyymi
Ei auta kuin kytätä kirpputoreja ja nettitoreja. Ei niitä missään kaupoissa enää myydä.
- Anonyymi
Ei niin mutta kyllä niitä löytyy ulkomailta esim: Englannista! Ymmärrän Englannin kieltä parhaiten! Jos niitä ei löydä Suomeksi niin mistä niitä löytäisi Englanniksi ilman tullimaksua?
- Anonyymi
Postikulut tulee niin suuriksi ettei kannata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postikulut tulee niin suuriksi ettei kannata.
Pelkkä kasettikin maksaa britanniassa euroiksi muutettuina keskimäärin 6-50 euroa ja postikulut 28 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä kasettikin maksaa britanniassa euroiksi muutettuina keskimäärin 6-50 euroa ja postikulut 28 euroa.
Ja vielä tullut+verot päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5026527Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2982431Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301112
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51094- 77912
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel94892- 39774