Nainen sai suunnitellusta ja raa'asta murhasta tappotuomion ja istui hovinarrien ansiosta vain 4.5 vuotta. Rikospaikassa ihmettelivät miten voi mennä tappona selvä murha.
Psykiatri ei voi saada ainakaan enempää koska suunnitelmallisuudesta ei mitään näyttöä eikä raaempi ja tuomioiden pitää olla tasapuolisia. Miesten tuomioita siis alennettava laitanaan, eikä voi tuomita ollenkaan jos tekijänä voisi olla yliluonnolliset kyvyt omaava liitelevä huppis, kuten Ulvilan tapauksessa.
Sitähän ei ole saatu vielä kiinni, joten voi olla tekijänä kaikissa tulevissakin murhissa, erityisesti jos todisteet osittaa paikalla olleen henkilön olevan syyllinen niin on syytä uskoa olevan kyse liitelevän huppiksen tekemästä lavastuksesta.
Onko suurin osa hovinarreista idiootteja vai ottavatko ne lahjuksia että lieventävät tuomioita tai jättävät kokonaan tuomitsematta.
Töölön mattosurma
Anonyymi-ap
2
427
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeuslaitos Suomessa perseestä kun femakot huseeraa hovinarreina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331461Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.441044- 1051028
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117805Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.60713- 29685