HOLLOLASSA KUN LÄHLETTIIN...

Anonyymi-ap

"Yli sata ylä­koulu­ikäistä kokoontui joukko­tappeluun Hollolassa – poliisi sai asiasta vihiä sattumalta
Nuoret olivat iältään pääosin yläkouluikäisiä, nuorimmat heistä 12-vuotiaita." - (IS)

Katos, katos, osaavat ne hitaat hämäläisetkin...

8

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kekkoslovakian kaipuu elää hullulassa.

      • Anonyymi

        Noo... Se Hollola nyt on semmonen Hullulla ja Tollola. Asuin koulutie kasissa kolme vuotta ja takaisin sille seudulle mua ei saa edes kilon paloina.
        Eräänä kesäiltana 95 jouduin kotimatkalla kuuskymppisen papparaisen ahdistelemaksi. Olin silloin sellainen teinipojan näköinen pienikokoinen ja laiha 24-vuotias, ja tää yritti saada mua lähtemään hänen kämpille. Vittu kun oli fillarista menny takarengas puhki, niin sen takia jouduin siihen helvetin tilanteeseen.
        Kuntakeskuksessa pari tyyppiä räjäytti kerrostalokämpän taivaan tuuliin, ja jossain kohtaa tapahtui semmonenkin, että rattijuoppo tappoi pari abityttöä. Nää likat oli Lahdessa nousseet tän kyytiin ja sitten oli 140 lasissa kaahattu, törmätty risteyksessä toisen auton kylkeen, ilmalento ja auto palamaan. Tietysti nää tytöt kuoli sinne takapenkille, kun taas rattijuoppo selvisi kuin olisi vain vähäsen kävellessä horjahtanut.


    • Anonyymi

      Rouvien homeisia munasoluja, tietäähän sen sitten mikä on tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Oho, hienoja sananmuunnoksia!


    • Anonyymi

      Ei mikään ihme nuo puukkohipat. Aineita käytetään ja lapset käyttää myös. Pelataan väkivaltapelejä ja samaistutaan niihin. Tyhmennytään, empatia ei kehity ,tunteet ja tunnemailma vinoutuu. Venäjällä oli 70vuoden mittanen uuden ihmisen luonti, nyt sitä samaa ihmistä luodaan uudelleen, eri arvoilla.

      • Anonyymi

        Samaan aikaan lesta-, jehova- ja mormoniseuroissa hakataan ja ruoskitaan lasta kun vähänkään tekee mitään, karjutaan päin naamaa miten paholaisesta televisiot ja videopelit ja internet on, laitetaan elämään niin kuplassa että ihme jos ei olla tyystin pihalla mitä ehkäisy on ja sitten karjutaan että jos tekee mieli hässiä, se on syntiä ja paholaisen viettelystä ja sinun pitäisi hävetä kun paholainen viettelee ja sitten hakataan lapsia lisää.

        Ai niin, sitten kultissa ei opita hirveästi käytännöllisiä ulkomaailman taitoja, jos et omaa niitä jo omasta takaa ennen kuin kultti huijaa kärryyn ja kärryllä vie yöhön. Samaa kulttiskeidaa, sopeutumattomuutta ulkomaailmaan, eri arvoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan lesta-, jehova- ja mormoniseuroissa hakataan ja ruoskitaan lasta kun vähänkään tekee mitään, karjutaan päin naamaa miten paholaisesta televisiot ja videopelit ja internet on, laitetaan elämään niin kuplassa että ihme jos ei olla tyystin pihalla mitä ehkäisy on ja sitten karjutaan että jos tekee mieli hässiä, se on syntiä ja paholaisen viettelystä ja sinun pitäisi hävetä kun paholainen viettelee ja sitten hakataan lapsia lisää.

        Ai niin, sitten kultissa ei opita hirveästi käytännöllisiä ulkomaailman taitoja, jos et omaa niitä jo omasta takaa ennen kuin kultti huijaa kärryyn ja kärryllä vie yöhön. Samaa kulttiskeidaa, sopeutumattomuutta ulkomaailmaan, eri arvoilla.

        Jep, eipä se ultramoralistinen kasvatus tuota sen terveempiä ihmisiä. Ikään kuin maailma ei mukailisi kaksijakoisen taantumuksellis-homeaivon näkemyksiä!


    • Anonyymi

      Oikeaa toimintaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe