Vaalirauhan varmistaakseen Iltalehti on poistanut kommentointimahdollisuuden sivuiltaan. Saattaapa olla, että myöskään Nato-prosessin osalta ei haluta kaiken maailman korpikommunistien ja muiden Putinin trollien häiritsevän Iltalehden informaatiosotaa, jossa ydinaseiden sijoittelukin esitetään suojakilpenä eikä maalitauluna.
Iltalehti toistelee kokoomuksen vaaliteemoja. Sen ohella lehti tekee parhaansa yksittäisten kokoomuksen ehdokkaiden sekä kokoomuksen kanssa yhteistyöhön auliiden poliitikkojen puolesta. Hyvä esimerkki siitä on tämän päivän (24.3.) etusivu: Iltalehti kantaa huolta siitä, että "isot nimet" ovat vaarassa pudota eduskunnasta. Kahden keskustalaisen ministerin, rkp:n ministerin ja harmittoman Kärnän ohella esille on nostettu varasijalta eduskuntaan noussut kokoomuslainen. Missä katsannossa kyse on "isosta nimestä"? Kyseinen herra pitää jopa keskustaa vasemmistopuolueena ja vauhkoilee työtä tekevien Suomen kansalaisten aselupien perumisesta, siispä hän on Iltalehden tähtitoimittaja Lauri Nurmen tasoinen yhteiskunnallinen ajattelija. Pienintäkään kriittistä lukijakommenttia ei nyt sallita Iltalehdessä. Samoin estetään Iltalehden linjalle myönteisiä lukijoita paljastamasta kokoomuksen kannattajien syvien rivien pimeimpiä puolia. Yrittäähän kokoomuksen valtavirta sentään esiintyä liberaalina ja tulevienkin sukupolvien hyvinvoinnista huolestuneena valtakunnan personal trainerina: ei edistystä ilman kipua.
Iltalehti - yksisuuntainen vaalivaikuttaja
Anonyymi-ap
1
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306282Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144744Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623141Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601760Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111578- 721408
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 831229