iso einestehdas kangasalla

Anonyymi-ap

onko tuttua, olen 40 nainen ja menin ekaa päivää töihin niin ruokalassa yks mies tuijotti mua koko ajan ja seuraavana päivänä käskettiin mennä terveystarkastukseen niin juu helvata tää tuijottaja olikin lääkäri, no nyt sai tuijottaa oikein luvalla kun makasin siinä pritsillä alastomana. ei sentään tunkenut sormiaan sisääni mutta tissit pyöritteli huolella. fain. kaikki ok ja sain pukeutua. setä moikkasi kun lähdin. varmaan oli kalu kovana.

17

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tais olla se peräkamarin poika mikä asuu äidin kanssa ja ei koskaan ollut silleen naisen kanssa.

      • Anonyymi

        ei sitä tiedä mitä orgioita sielä äiti poika saa aikaan.


    • Anonyymi

      joskus tosi kauan sitten siellä oli lääkäri jolle kukaan nainen ei halunnut mennä, lempinimi naisten keskuudessa oli muistaakseni pillupaavola koska useimmiten siellä tehtiin aina alatutkimus jos vaikka selkää valitti. ja tissit kiinnosti myös.

      • Anonyymi

        joo, paavola se oli. aina alasti kun sen vastaanotolla oli. sormi peräsuoleen oli sen pravuuri ja aina oli jotain epäilyttävää niin piti kaikenmaailman vehkeitä sinne tunkea. kerran käski nousta seisomaan kun oli joku härpäke reiässä, ei kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, paavola se oli. aina alasti kun sen vastaanotolla oli. sormi peräsuoleen oli sen pravuuri ja aina oli jotain epäilyttävää niin piti kaikenmaailman vehkeitä sinne tunkea. kerran käski nousta seisomaan kun oli joku härpäke reiässä, ei kiva.

        tuttua, se käski aina seisomaan spekula tavarassa, en tiedä miksi, nolointa oli kun yritit puristaa niin ettei se putoa sieltä. kerran levitti sen niin auki että huusin tuskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuttua, se käski aina seisomaan spekula tavarassa, en tiedä miksi, nolointa oli kun yritit puristaa niin ettei se putoa sieltä. kerran levitti sen niin auki että huusin tuskasta.

        sama kävi minulle, alasti vaan ja selälleen jalat sammakko asentoon. pari opiskelijaa tuijotti jalkoväliin herkeämättä, tunsin kostuvani ajatuksesta että kohta noi nuoret lääkärin alut sormeilee pimppiäni. no kosteus unohtui kun vanha pillulääkäri työnsi kylmän metallilevittäjän sisääni ja aukaisi sen niin auki että kiljaisin, ukko tutki ensin ja sitten pojat, käski vielä toisen pojan nostamaan sormellaan pyllyreiän kautta sormellaan ja se vasta sattui. työnsi monta kertaa sormeansa peppuun ja kun viimein veti sen pois niin pääsi pitkä pieru. hävetti. no tissit jotka minulla on isohkot niin veivasivat kaikki moneen kertaan ja siinä se oli. työterveys. olen 54v persreikä oli vielä seuraavana päivänäkin arka kun kävin paskalla.


    • Anonyymi

      Äitien tekemää ruokaa, siis Saarioinen kyseesh?

    • Anonyymi

      No ne on sie vapaata riistaa! Hmm nam

    • Anonyymi

      Voi vitsi, ei kukaan alasti makaa työterveystarkastuksessa. Hupijuttu.

      • Anonyymi

        ookko edes käyny, maksalaatiko mestari


      • Anonyymi

        Naitu.Kyllä molemmin puolin on huijausta.Sukupuoleen katsomatta.Kun ostetaan Suomessa tehtyä kasvatettua ruokaa työpaikat raha pysyy meillä.Puolensa on hyvä pitää.Ihan uusia vuokra asuntoja on tullut.Vanhuksilta puuttuu niitä yli 50 v asuntoja muuten menee hyvin. Uimahallikaan ei huomaa vanhenevia.Valmisruoka on pahaa mutta työllisyyden takia on ostettava.Yhdessä tehtaassa miehet nai kaikki uudet työntekijät 🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ookko edes käyny, maksalaatiko mestari

        Maksalaatikko pilattu kananmaksalla sellaista hepatiittisalmonellaa kukaan syö niinku majoneesin keltuaistakaan VAAHDOTETTUA öljyä.Joku järki jätteen syömisessä oltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksalaatikko pilattu kananmaksalla sellaista hepatiittisalmonellaa kukaan syö niinku majoneesin keltuaistakaan VAAHDOTETTUA öljyä.Joku järki jätteen syömisessä oltava.

        Makaronilaatikko on kansallista ruokaa mutta kun alkanut löytyä jotain jänteen palasia alkaa oksettaa. Laatu laskenut.


    • Anonyymi

      Aivan normaalia, että uudet tekijät käydään lävitse. Mulla laitto sormet myös sisälle ja tuntui hyvälle.

    • Anonyymi

      Ihan perussettiä ,mutta siihen tuijotukseen kyllä tottuu.
      Se ukko on kierosilmä Seppo .Kattoo toisella silmällä työpistettä ja toisella
      mihin sattuu. Ei mitään vaaraa,oo rauhassa ja paina duunia.
      Tv. tyrkky Tarja.

    • Anonyymi

      vieläkö siellä broitsupuolella on se sperma-pirkko. otti kaikilta äijiltä jotka pyysi niin "valkosolunäytteet" hepin päästä. kerran oli meinannut tukehtua kun joku huoltomies oli ladannut koko näyte-erän kurkkuun. pirkko oli kohtuu kauniskin vielä että ihmettelin hänen tekemistään mutta annoin kyllä myös näyte-erän hänen laboratorioonsa.

    • Anonyymi

      Muistan kun helena antoi niin paljon tussua että esinahka lähti lähes irti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      173
      2616
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1602
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1491
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1444
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      118
      1039
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      920
    Aihe