Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat kaivosi pohjaa syvenmäksi kuin sen tarvitsisi olla. Haaveilet suhteesta jossa kaikki on helppoa ja täydellistä, koska et usko kykyihisi selvitä muusta. Etkä kestä heikkouden tunnetta joka sinut valtaa, kun mietit omaa kyvyttömyyttäsi. Se syö näkökenttäsi niin kapeaksi, ettet edes ymmärrä että kyse ei ole viallisuudesta, vaan taidottomuudesta. Asioista jotka on mahdollista oppia. Täydellisyyden ja helppouden tavoittelu on ongelmasi. Helppous pitää ihmiset etäällä ja sinut umpiossa jossa et todella tavoita ketään, olet yksin. Minulta ei edes kysytä.
Toivottavasti elämäsi on sellainen kun tahdot.
En kai koskaan saa sinua
163
2333
Vastaukset
- Anonyymi
Kamalaa minkälaisena sä mut näet. se oli jo rikki kun tulin...
- Anonyymi
Hyvä, puhutteleva kirjoitus aloittajalta, kuka oletkin. Mulla miehellä on juuri tuo tilanne. En ole Ap.
- Anonyymi
Hänen ja itsesi puolesta toivon, että alat opetella niitä taitoja. Se mikä ankaruudesta syntyy, ei ankaruudesta ratkea. Tarvitaan armoa ja hyväksyntää itseä kohtaan olla keskeneräinen. Vahvimmat ovat inhimillisiä, sietävät heikkoutta itsessään ja muissa. Toivottavasti molemmat löydämme perille, minne polku viekään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen ja itsesi puolesta toivon, että alat opetella niitä taitoja. Se mikä ankaruudesta syntyy, ei ankaruudesta ratkea. Tarvitaan armoa ja hyväksyntää itseä kohtaan olla keskeneräinen. Vahvimmat ovat inhimillisiä, sietävät heikkoutta itsessään ja muissa. Toivottavasti molemmat löydämme perille, minne polku viekään...
Viisas oot! 🩷love
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas oot! 🩷love
Olet hauska ja vähän hönö nainen. Sua ois helppo vedättää😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku sen tekee, arvaa kenet saa vastaansa. Ite kaikki aikojen Jumalan. Oon siis aikas turvassa Hänen kämmenellään. Hän turvaa mun selustan. Eikö olekin aika hyvä puolustaja? Joka tekee Hänen omalleen vääryyttä, niin Hän puuttuu asiaan. Hän on sanonut sen sanassaann. Ja Hän ei valehtele. Joten kantsis miettiä ennenkuin aiheuttaa mitään pahaa. Hän laskee omiensa jokaisen kyyneleen, minkä joku on aiheuttanut tahallaan ja harkiten. Hyvät päivän jatkot sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku sen tekee, arvaa kenet saa vastaansa. Ite kaikki aikojen Jumalan. Oon siis aikas turvassa Hänen kämmenellään. Hän turvaa mun selustan. Eikö olekin aika hyvä puolustaja? Joka tekee Hänen omalleen vääryyttä, niin Hän puuttuu asiaan. Hän on sanonut sen sanassaann. Ja Hän ei valehtele. Joten kantsis miettiä ennenkuin aiheuttaa mitään pahaa. Hän laskee omiensa jokaisen kyyneleen, minkä joku on aiheuttanut tahallaan ja harkiten. Hyvät päivän jatkot sulle!
Toi yllä oli multa jota muka on helppo vedättää 🩷love
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kahden kesken oliko tässä nainen naitu vai naimataitoinen, vai oliko hän aviolaillisuus/ -laittomuus, joten Jumala? Minuun yhteyttä ja Huolehtimasta päästyäsikin Huolehtimaan minusta, olen anonyymisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sä oot hani tehnytkin❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kahden kesken oliko tässä nainen naitu vai naimataitoinen, vai oliko hän aviolaillisuus/ -laittomuus, joten Jumala? Minuun yhteyttä ja Huolehtimasta päästyäsikin Huolehtimaan minusta, olen anonyymisti!
Raamattua tutkisit yhdessä naisen kanssa, apsetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi yllä oli multa jota muka on helppo vedättää 🩷love
Eiköhän nämä ole puijannut lähinnä itseään mitä tulee kirjoituksiisi, palstaäijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostaako itseäsi vähemmän älykkään naisen esittäminen itsesi kanssa keskustellen itsetuntoasi? Olet gubbe muuten oikeasti puu retardo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoa on apu ollut pahuutta vaan
Selviää yhdestä pahasta seuraava paha asia
Odottaa.
Täytyy kirouksesta johtua.
- Anonyymi
Tämä kirjoitus ei ainakaan oo A naiselle.
En tunista itseäni kuvauksesta olenkaan.😌- Anonyymi
Kyllä säkin tipahdat korkealta kun rupsahdat.Näin käy filmitähdeille miksei myös sinulle.Sinusta tulee katkera vanha akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä säkin tipahdat korkealta kun rupsahdat.Näin käy filmitähdeille miksei myös sinulle.Sinusta tulee katkera vanha akka.
Ukko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet jo katkera kääkkä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet tääl taasen esiintyvät naisina!Toi o ruma tapa teillä!
- Anonyymi
En usko et kukaan itsetuntoinen epäilisi omaa riittävyyttään. Sensijaan toisen sopivuutta itselleen voi moni pohtia. Itsenäisesti ajatteleva ihminen ei ehkä tee asioita kuten muu maailma tekisi, sen sijaan näkee asiat vain kahden ihmisen näkökulmasta.
- Anonyymi
Nyt on kyllä manipulointia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se on vähiten manipulaatiota kun kaksi ihmistä päättää yhteisesti asioista, eikä anna ulkopuolisten manipuloida.
- Anonyymi
Kukaan, joka elämää nähnyt ja kokenut, varsinkaan jos kokenut kovia kolhuja omaisi täydellistä riittävyyden tunnetta omasta itsestään ja taidoistaan. Elämä laittaa nöyräksi ja siihen sisältyy myös ettei koe olevansa oikeasti kovin kummoinenkaan. Vaan ihan samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Ihmissuhteet ei ikinä helppoja. Paljon on itsestään kiinni, miten kokee jonkun kiinnostusta herättäneen ihmisen.. Alkaako hirveä virheiden etsiminen vai osaako suodattaa toisen heikot kohdat inhimillisen linssin läpi? Kukaan ei ole täydellinen ei siis kukaan. Mutta totta tietenkin että kaikki näkee itsensä, elämänsä ja muut omasta näkökulmastaan. Ja toisen näkökulman oppii tietämään kun tutustuu siihen toiseen, vaikka toisen näkökulmasta ei asioita näe, koe kun näkökulma aina henkilökohtainen. Olen itsekin aika ronkeli ja mieluummin olen yksin kuin toisen kanssa tavan vuoksi siis että pitäisi olla joku rinnalla aina. Nyt kun tänään tärähti tajuntaan että kaivattu ei ole kiinnostunut niin jatkan elämääni vapaana. Kun en kelvannut niin ei haittaa kyllä niitä ottajia löytyy. 🩷love
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan, joka elämää nähnyt ja kokenut, varsinkaan jos kokenut kovia kolhuja omaisi täydellistä riittävyyden tunnetta omasta itsestään ja taidoistaan. Elämä laittaa nöyräksi ja siihen sisältyy myös ettei koe olevansa oikeasti kovin kummoinenkaan. Vaan ihan samanlainen kuolevainen kuin muutkin. Ihmissuhteet ei ikinä helppoja. Paljon on itsestään kiinni, miten kokee jonkun kiinnostusta herättäneen ihmisen.. Alkaako hirveä virheiden etsiminen vai osaako suodattaa toisen heikot kohdat inhimillisen linssin läpi? Kukaan ei ole täydellinen ei siis kukaan. Mutta totta tietenkin että kaikki näkee itsensä, elämänsä ja muut omasta näkökulmastaan. Ja toisen näkökulman oppii tietämään kun tutustuu siihen toiseen, vaikka toisen näkökulmasta ei asioita näe, koe kun näkökulma aina henkilökohtainen. Olen itsekin aika ronkeli ja mieluummin olen yksin kuin toisen kanssa tavan vuoksi siis että pitäisi olla joku rinnalla aina. Nyt kun tänään tärähti tajuntaan että kaivattu ei ole kiinnostunut niin jatkan elämääni vapaana. Kun en kelvannut niin ei haittaa kyllä niitä ottajia löytyy. 🩷love
Hyvä tilitys. Tämmöstä se on tämä elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tärähti tajuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tärähti tajuntaan?
En vaan osaa selittää. Sisäinen tunne intuitio ehkäpä. Täällä palstalla helposti kadottaa suunnan, mihin oli menossa. No nyt on näin. En halua vapaaehtoisesti rikkoa itseäni tämän enempää. Mielenrauhani nyt tärkeintä. Valehtelisin jos väittäisin ettei sydämeeni nyt sattuisi. Sattuu niin hiton paljon. Mut minkäs teet. Kaikkea ei saa mitä haluaa. love🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen on jokaisen oikeus valita millaisten kanssa aikaa viettää.Minä vietän vain miesten kanssa ja heidän täytyy olla itsestään huolta pitäviä.Ihan normaalit elämisen taidot riittää pitämään itsestään huolta.Ei tarvitse olla mikään malli siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tarkotus pudottaa joku kovemman luoka itsetunnolla varustettu highpriest
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla liian hieno termi sovellettavaksi sinulle jos et o muuta käyttöä löytänyt kuin palstasedän puhelu itsensä kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se on vähiten manipulaatiota kun kaksi ihmistä päättää yhteisesti asioista, eikä anna ulkopuolisten manipuloida.
Ei taida toteutua kohdallasi sitäpaitsi lol
- Anonyymi
Näin on❤️
- Anonyymi
🩶🩷
- Anonyymi
Voi luoja mitä tekstiä. 🤯 Anylisoi vaan itseäsi 😬
- Anonyymi
Joo kyllä minä ainakin loukkaantuisin jos hän pitäisi minua kuvatun kaltaisena.
Sivusta - Anonyymi
Nämä sinun psy koottiset analyysisi tuntuu palstasetä toimivan hyvin joillekin
- Anonyymi
Paljon on totta tuossa mutta et tiedä mistä juuret juontaa yksinäisyydelle. Oli aika jolloin mun piti pärjätä yksin mutta en pärjännyt enkä voinut luottaa ihmisiin. Kun olin tehnyt ensin valinnan etten enää luota keneenkään. Silloin minut pelastettiin. Rakensin itse oman "vankilani", kun ei ollut muuta vaihtoehtoa. Olen yksin.
- Anonyymi
Tuttu tarina. Vankilat ovat täynnä väkeä ja rikollisuus vain kasvaa.
- Anonyymi
...Niin ja tuo riittämättömyys ja täydellisyydentavoittelu juurtaa lapsuudesta kun aina piti löytää syntiä ja vikaa itsestä vaikkei olisi mitään ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu tarina. Vankilat ovat täynnä väkeä ja rikollisuus vain kasvaa.
Sisällä vai ulkona gubbe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisällä vai ulkona gubbe?
Nyt ollaan taas nii jännän äärellä- gubbe tarinoi ja joku ivaa häntä siitä syystä
- Anonyymi
Hirveää, jos joku olettaisi minusta tuollaista.
- Anonyymi
No ei. Ahdistaa vaan liikaa ja kiinnostaa elämä liian vähän. Väsyttää kaikki pahuus mitä on. Ei ole voimia.
- Anonyymi
Saanko rukoilla puolestasi? No rukoilen koska uskon että rukousta kaipaa jokainen. Ole siunattu ja voimia jatkaa elämää. Koskaan ei ole liikaa myöhäistä. Ole rohkea nyt ja aina ! 🩷love
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko rukoilla puolestasi? No rukoilen koska uskon että rukousta kaipaa jokainen. Ole siunattu ja voimia jatkaa elämää. Koskaan ei ole liikaa myöhäistä. Ole rohkea nyt ja aina ! 🩷love
Pistäppäs välillä sätkä palaan haisuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko jälleen manipuloida jotain tekstisi taakse.
Mene säkin töihin tai edes ulos ovesta. Saa aivosi vähän happea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän olla rohkea🩶sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko jälleen manipuloida jotain tekstisi taakse.
Mene säkin töihin tai edes ulos ovesta. Saa aivosi vähän happea.Älä muuta sano, kaikkia se leipä elättää vaik tän kohdalla ei sitäkähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö on sun mielestä erittäin hienostuneen oloinen naisihiminen indikaatio alaluokasta? Minusta nämä Sinun askareet on. Sivusta tämä guben esirukouksista triggeröityvälle
- Anonyymi
Kyse on fobioista jotka aion voittaa ja opetella niitä taitoja. Sen jälkeen olen vähemmän kummallinen ja hyväksyn itseni paremmin. Muutun ihmisenä ja itsetuntoni kasvaa. Vasta sen jälkeen voin ajatella suhdetta kun olen ehjempi ihminen.
- Anonyymi
Juu hyvä kuulla. Usko itseesi! Kaikki alkaa mennä paremmin kun tiedostaa jo noin asioita. Muista tehdä hyviä valintoja tästä eteenpäin. Äläkä luovuta jos tulee takapakkia. Nouset vielä tuosta! Ole siunattu love🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu hyvä kuulla. Usko itseesi! Kaikki alkaa mennä paremmin kun tiedostaa jo noin asioita. Muista tehdä hyviä valintoja tästä eteenpäin. Äläkä luovuta jos tulee takapakkia. Nouset vielä tuosta! Ole siunattu love🩷
Voi kiitos 🥹
- Anonyymi
Teeppä asialle jotain äläkä vingu hänelle täällä. Oikeasti. 😯
- Anonyymi
Mitähän sinusta ap:n pitäisi tuollaisessa tilanteessa oikein tehdä? Ei toisia voi muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinusta ap:n pitäisi tuollaisessa tilanteessa oikein tehdä? Ei toisia voi muuttaa.
Aloittaja sanoi:
"kyse ei ole viallisuudesta, vaan taidottomuudesta. Asioista jotka on mahdollista oppia"
Jos aloittajalla on rakkauden mukanaan tuomaa lempeyttä ja kärsivällisyyttä, hän voi itse opettaa.
Mutta sen verran ilkeämielinen teksti tuo oli, että rakkaudesta se ei kasvanut, joten joku muu se lienee, joka tuon "taidottoman" ihmisen lopulta omakseen saa. Ja hyvä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja sanoi:
"kyse ei ole viallisuudesta, vaan taidottomuudesta. Asioista jotka on mahdollista oppia"
Jos aloittajalla on rakkauden mukanaan tuomaa lempeyttä ja kärsivällisyyttä, hän voi itse opettaa.
Mutta sen verran ilkeämielinen teksti tuo oli, että rakkaudesta se ei kasvanut, joten joku muu se lienee, joka tuon "taidottoman" ihmisen lopulta omakseen saa. Ja hyvä niin.Teksti ei ollut ilkeämielinen vaan surullinen ja apea. Rakkaudesta voi opettaa, mutta vain jos toinen suostuu ottamaan oppia vastaan. Ihminen ei aina ole valmis siihen kasvuun, johon olisi tartuttava. Suon silmään heitetty köysi on hyödytön jos toinen ei tahdo siihen tarttua. Apuni on hänen käytettävissään tästä ikuisuuteen, vielä ei vain selvästi ole sen aika, jos koskaan... Se on hänestä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teksti ei ollut ilkeämielinen vaan surullinen ja apea. Rakkaudesta voi opettaa, mutta vain jos toinen suostuu ottamaan oppia vastaan. Ihminen ei aina ole valmis siihen kasvuun, johon olisi tartuttava. Suon silmään heitetty köysi on hyödytön jos toinen ei tahdo siihen tarttua. Apuni on hänen käytettävissään tästä ikuisuuteen, vielä ei vain selvästi ole sen aika, jos koskaan... Se on hänestä kiinni.
Aloittaja pistää koko ajan sanoja toisen osapuolen suuhun. Ei mitään muuta kuin omia oletuksia täynnä koko aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja pistää koko ajan sanoja toisen osapuolen suuhun. Ei mitään muuta kuin omia oletuksia täynnä koko aloitus.
Kai aloittaja oman ja toisen tilanteen paremmin tuntee kuin sinä palstapate??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja on psykiatri, joka kirjoittaa potilaastaan, niin joo, ehkä validi tapaus.
Todennäköisempää on kuitenkin se, että aloittaja kuvittelee tietävänsä, mitä joku muu ajattelee ja tuntee ja perustaa siten tulkintansa omille kuvitelmilleen. Näistä asioista pitää keskustella kasvotusten sen kaivatun kanssa eikä ladella "totuuksia" jonkun toisen sielunmaisemasta anopalstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teksti ei ollut ilkeämielinen vaan surullinen ja apea. Rakkaudesta voi opettaa, mutta vain jos toinen suostuu ottamaan oppia vastaan. Ihminen ei aina ole valmis siihen kasvuun, johon olisi tartuttava. Suon silmään heitetty köysi on hyödytön jos toinen ei tahdo siihen tarttua. Apuni on hänen käytettävissään tästä ikuisuuteen, vielä ei vain selvästi ole sen aika, jos koskaan... Se on hänestä kiinni.
Minusta tästä huokuu ettei näiden kahden tilanne ole tiedollisesti tasapainossa. Toinen tietää toisesta paljon enemmän ja tämä jolle pelastusköysi heitetään, ei ole edes varma, onko se hyvätahtoinen pelastusköysi vai ankkuri, joka voi kolahtaa päähän. Etätietoisuus ja liian vähän tietoa ei tee kenestäkään rohkeampaa ja toimimaan suoremmin ja rohkeammin kun realistilla paljon menee energiaa pelkkään epäilyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tästä huokuu ettei näiden kahden tilanne ole tiedollisesti tasapainossa. Toinen tietää toisesta paljon enemmän ja tämä jolle pelastusköysi heitetään, ei ole edes varma, onko se hyvätahtoinen pelastusköysi vai ankkuri, joka voi kolahtaa päähän. Etätietoisuus ja liian vähän tietoa ei tee kenestäkään rohkeampaa ja toimimaan suoremmin ja rohkeammin kun realistilla paljon menee energiaa pelkkään epäilyyn.
Ketkähän nää kaksi on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä pätiöitä riittää ja pilaa ihmisten elämät.Oikeassa olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja on psykiatri, joka kirjoittaa potilaastaan, niin joo, ehkä validi tapaus.
Todennäköisempää on kuitenkin se, että aloittaja kuvittelee tietävänsä, mitä joku muu ajattelee ja tuntee ja perustaa siten tulkintansa omille kuvitelmilleen. Näistä asioista pitää keskustella kasvotusten sen kaivatun kanssa eikä ladella "totuuksia" jonkun toisen sielunmaisemasta anopalstalla.Näin juuri.Kommuunisti on tämä aloitus aate.Huom.Ei Kommunismi vaan kommuunismi.Kuvittelee kaikkien rakastavan kaikkia ja olevan jotain laumasieluja.Minulla ainakin meni opetellessa pitkään olemaan itselle hyvä ,mikä tarkoittaa sitä että kuuntelen itseäni enkä anna toisten vaikuttaa miten minun pitää elää.Oikein nousee taas viha aloittajan kaltaiseen tekstiin.
Sulla ap.on hirveä hinku päteä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,ainut ankkuri mikä kolahtaa on lähestymiskielto ja sitä just joutuu pelkään epävarmassa tilanteessa.Toisen viestiminen on niin monimutkaista ettei siitä tiedä mitä hän oikeasti on mieltä minusta.
Rakastuminen on onneksi vapautta olla hupsu ja tehdä hupsuja asioita ainakin valtaosan ihmisten mielestä,aina vaan löytyy niitä poikkeavia ketkä voi ahdistua ja haastaa oikeuteen lähestymiset tai ilkeyttäänkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,ainut ankkuri mikä kolahtaa on lähestymiskielto ja sitä just joutuu pelkään epävarmassa tilanteessa.Toisen viestiminen on niin monimutkaista ettei siitä tiedä mitä hän oikeasti on mieltä minusta.
Rakastuminen on onneksi vapautta olla hupsu ja tehdä hupsuja asioita ainakin valtaosan ihmisten mielestä,aina vaan löytyy niitä poikkeavia ketkä voi ahdistua ja haastaa oikeuteen lähestymiset tai ilkeyttäänkin.No justiinsa joo rikos- tai sotatoimittajagubbe, se paperin pala auta ko jälkiviisauteen suoraan sanoen enkä pidä siitä että fantasioit näistä aiheista ja esität jotain uhria patologisille pöljäkkeille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No justiinsa joo rikos- tai sotatoimittajagubbe, se paperin pala auta ko jälkiviisauteen suoraan sanoen enkä pidä siitä että fantasioit näistä aiheista ja esität jotain uhria patologisille pöljäkkeille
Enkä myöskään pidä patologista pöljäkkeistå jotka imuroi tällaista tavaraa täältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä myöskään pidä patologista pöljäkkeistå jotka imuroi tällaista tavaraa täältä
Jonkun kuutamoukon stoorit ei oo ees sinne päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun kuutamoukon stoorit ei oo ees sinne päin
Ja teidänkin tietämys tuntuu olevan paikoin ku systeemiin uskovan tukarin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuminen on onneksi vapautta olla hupsu ja tehdä hupsuja asioita ainakin valtaosan ihmisten mielestä,aina vaan löytyy niitä poikkeavia ketkä voi ahdistua ja haastaa oikeuteen lähestymiset tai ilkeyttäänkin.Siis hetkinen epäilet mies siis sitä, että sukset olisivat noinkin ristissä jonkun Ellin kanssa? Jännä juttu spekulaation tasolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hetkinen epäilet mies siis sitä, että sukset olisivat noinkin ristissä jonkun Ellin kanssa? Jännä juttu spekulaation tasolla
Kannattaa nääs lukea nämä jodlaukset huolella jos yrittää hyödyntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa nääs lukea nämä jodlaukset huolella jos yrittää hyödyntää
Mutta tämäkin lie menee jo jälkiviisauden puolelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tämäkin lie menee jo jälkiviisauden puolelle
Jaha, sehän onkii luntsitiima kohta mums mums
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkähän nää kaksi on ?
No ei näissä äijän itsensä muka sivusta juontamissa jutuissa mitään kahta ole, mutta se vähän pistää silmään, että mitä sinä yrität näillä ni yleistiedoiöla tehdä. Et taida käydä täysillä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä pätiöitä riittää ja pilaa ihmisten elämät.Oikeassa olet.
Sitten täytyy olla kyllä vika ihan omassa pääpössä, jos palstasedän pakinat aiheuttaa haittaa tai muuta aivojen kulumaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri.Kommuunisti on tämä aloitus aate.Huom.Ei Kommunismi vaan kommuunismi.Kuvittelee kaikkien rakastavan kaikkia ja olevan jotain laumasieluja.Minulla ainakin meni opetellessa pitkään olemaan itselle hyvä ,mikä tarkoittaa sitä että kuuntelen itseäni enkä anna toisten vaikuttaa miten minun pitää elää.Oikein nousee taas viha aloittajan kaltaiseen tekstiin.
Sulla ap.on hirveä hinku päteä.Vai ni gubbe ho tsi min
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajasedällä ei oo kyl mitään tilanteita ollenkaan, capishe? Naiselta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla itselläsi jotain pakkoajatuksia suhteessa palstaäijän aloituksiin? O
- Anonyymi
Millä tavalla tämä mainitsemasi vinkuminen tulee esiin tässä palstaäijän aloituksessa, aatteellista lrikivä piilomisogyyni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla itselläsi jotain pakkoajatuksia suhteessa palstaäijän aloituksiin? O
En tiiä hänestä, mut mulla on kyllä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä mainitsemasi vinkuminen tulee esiin tässä palstaäijän aloituksessa, aatteellista lrikivä piilomisogyyni?
Kyllä ois hirvidogin syytä saada kuonoon. Löis varmaa takasin
- Anonyymi
Voisitko pygmi lopettaa jo tämän rienaamisen? Kaks boikottia vaan saanu aikaan
- Anonyymi
Kyllä se hyvin pitkälti on just semmonen kun tahdon.
- Anonyymi
Ihmisestä joka ajattelee noin, pysyn kyllä mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi
Mää pysyisin kaukana sellaisista ihmisistä jotka tunnistelee muita palstasedän aloitusten kirjoittajaksi. Miettikää sitä🤮
- Anonyymi
Kun yöllä heräät, muista olevasi jo ehkä huhtikuun puolella. Ehkä sikäli, jos kello on jo yli puolen yön. Hyvin monelle tää oli viimeinen hutikuu tässä elämässä.
Hyvää jatkoa elämällesi joka tapauksessa!
Epäröin jo äsken menenkö koneelle vai pötkehtimään päiväpeiton päälle. Huimaa ja on särkyi siellä täällä kroppaa. Hyyvää huuhtikuuta.
.pökkelström - Anonyymi
Muista mussukka: se on atelofobia. ✌️👀
- Anonyymi
Puhut ittestäs
- Anonyymi
Siinä yksi päästään pimiä palstasedän jutuista kuumentuva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä yksi päästään pimiä palstasedän jutuista kuumentuva
Mä kuumennun ainaki❤️🔥💋🥒🗯️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kuumennun ainaki❤️🔥💋🥒🗯️
Ja määäää🐑
- Anonyymi
Minä vähän luulen, että sinä aloittaja olet hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
Jokainen täällä olija on.
- Anonyymi
Saatko sinä mitään ns validaatiota ulkopuolelta sille, että ränkytät näissä palstaäijän aloituksissa? Et taida saada, harmi
- Anonyymi
On sulla suuret luulot ittestäs.
- Anonyymi
Millä tavalla nämä miehen luulot tulevat esiin maatuska? Voimia Sulle😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla nämä miehen luulot tulevat esiin maatuska? Voimia Sulle😉
Voimia tarvitaan kyl ❤️sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia tarvitaan kyl ❤️sivusta
No näinhän se apgubbe toki on🤭
- Anonyymi
Täällä monella paljon tietoa päässä . Mutta pelkkä pään tieto ei auta ja muu seli seli-, vuodatus jos ei ole rakkautta homma se ei yksinkertaisesti etene. Tarvitaan paljon rakkautta että ihminen parantuu sielun haavoista. Olkoon se sit ihmiseltä tai Jumalalta. Ite kärsinyt masennuksesta vuosi kymmeniä. Äskettäin muutama kuukausi sitten eräs pätevä lääkäri määräsi lääkkeen mikä todella auttoi mut pois valtavan pahan masennuksen kuopasta. Olen ikikiitollinen tälle lääkärille ja nyt mulla uusi alku. 🩷love
- Anonyymi
Mietintö ei mennyt ihan putkeen, mutta pari oivallista kohtaa siellä oli. Minusta tällaiset analyysit voisi kyllä tehdä vasta sysäysten jälkeen. Esimerkiksi tuo kohta että haaveilee helposta suhteesta tai se ettei usko kykyihin selvitä muusta on vasten totuutta, joka on vastakohta. Tai se ettei kestä heikkouden tunnetta.
- Anonyymi
Tarkoitat sitä epävarmuutta joka on joskus ottanut valtaansa sysäten röyhkeyteen. Sitä en voi tietenkään kieltää. Mutta sen jälkeisen vetäytymisen taustalla näen myös pyrkimystä ajatella objektiivisesti, järkeä. Mikä taas vaatii nöyryyttä.
Minun täytyy yrittää nähdä luomani kuvan taakse, koska se on narsistisesti vääristynyt. Se henkilön todellisuus mikä on olemassa kiinnostuksen kohteistani, tarpeistani ja peloistani riippumatta. Ja miten sopisin tähän yhtälöön. - Anonyymi
Miksi tästä on poistettu 9 viestiä? En ole lukenut niitä.
- Anonyymi
Kaikki poistetaan. Aloituksenikin poistettu.
- Anonyymi
Mennään kesäkuussa Kiinaan,
tukehdutaan viinaan,
oksennetaan Maon taskuun,
tutustutaan Buthan maskuun.
Hypähdeyään Tiibettiin,
painutaan lipettiin. - Anonyymi
Mistä lienee kopioitu aloitus, oli liian hiottu teksti palstalaisen väsäämäksi. Tuttu kaava, joku nainen taas yrittää epätoivoisesti aktivoida ja vedättää jotakin ukkoa, ettei tarvitsisi itseään laittaa likoon aloitteen teossa. Hyi hyi tuollaisia, olkoon ilman.
- Anonyymi
Mihin tällä analyysilläsi pyrit? Eikö palstaa saa käyttää jos omaa kielellisiä lahjoja? 👅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tällä analyysilläsi pyrit? Eikö palstaa saa käyttää jos omaa kielellisiä lahjoja? 👅
Miksi sitten et käytä, eikä kukaan muukaan kirjoittele ja viimeistele runomuotoon mietteitään. Koska niistä ei makseta ja mielivaltainen sensuuri voi poistaa teoksen heti sen ilmestyttyä, jos ei satu miellyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten et käytä, eikä kukaan muukaan kirjoittele ja viimeistele runomuotoon mietteitään. Koska niistä ei makseta ja mielivaltainen sensuuri voi poistaa teoksen heti sen ilmestyttyä, jos ei satu miellyttämään.
En minäkään yleensä tekstejäni tänne näin hio, nyt kuitenkin halusin sanoa jotain millä on mielestäni merkitystä, ja pidän kirjoittamisesta. Jos tämän tyyppisiä aloituksia teen, kirjoitan tekstin ensin jonnekin muualle, esim. Puhelimen muistioon, juurikin sensuurin varalle. Ei tämä sen suurempi mysteeri ollut. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään yleensä tekstejäni tänne näin hio, nyt kuitenkin halusin sanoa jotain millä on mielestäni merkitystä, ja pidän kirjoittamisesta. Jos tämän tyyppisiä aloituksia teen, kirjoitan tekstin ensin jonnekin muualle, esim. Puhelimen muistioon, juurikin sensuurin varalle. Ei tämä sen suurempi mysteeri ollut. :)
Normaaleja ihmisiä ei kiinnosta gubbe tavata tätä sinun yksin puhelua aamusta iltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaaleja ihmisiä ei kiinnosta gubbe tavata tätä sinun yksin puhelua aamusta iltaan
Et sitten pidä itseäsi normaalina, no ei kyllä kukaan muukaan, olet palstalla päivystämässä aikaisesta aamusta myöhäiseen iltaan. Aina samat jutut, sama nuotti, sama aihe. Hakeudu hoitoon.
- Anonyymi
Ap
Olisit tienkin voinut
Ilmaista narsismisi ja ylimielisyytesi jo aijemin selvemin
Valitettavadti tästä huomaa ettet tunne minua edes pientä hippusta.
Sinulla on omat mielikuvasi minusta ja ne ei oo lähellkän minua.
Tämä näytä myös sen ette päässyt nun suojamuurin läpi
Sä et vain tajua minun tavallani
Etk voi lukea mieltni kuin avointa kirjaa...
Etkä pääse jatkamasn tutkimustasi.
Et edes oikeasti halua ...
Minä sen siaan tajuan paljonkin.
Ja se mitä tajusin sas minut kulkemaan
Sinusta pois päin...
Luonteemne ei toimi yhdessä.
Jokin muu olisi voinut ehk toimia.
Mut ei yhteys ainakaan ..
Olen liian erilainen sittenkin ...- Anonyymi
Etkö huomaa mitään ristiriitaa tässä kuinka sanot että toinen ei pääse suojamuuriesi läpi, eikä voi lukea sinua kuin avointa kirjaa, silti sinua pitäisi kyetä ymmärtämään ilman että selkeästi kommunikoit ajatuksiasi? Jos olet hän, olen aina halunnut enemmän kuin mitään ymmärtää mielesi liikkeet, mutta jos yhtälöstä tahallisesti jätetään aina lukuja ilmoittamatta, on minun tehtävä oma tulkintani. Et ole liian erilainen, kommunikointi ja yhteisymmärrys syntyy harjoittelun kautta. Valitettavaa jos koet noin, minä en. Enkä ole narsisti, yritän ainoastaan ymmärtää itselleni syvästi merkityksellistä henkilöä niillä tiedoilla mitä minulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö huomaa mitään ristiriitaa tässä kuinka sanot että toinen ei pääse suojamuuriesi läpi, eikä voi lukea sinua kuin avointa kirjaa, silti sinua pitäisi kyetä ymmärtämään ilman että selkeästi kommunikoit ajatuksiasi? Jos olet hän, olen aina halunnut enemmän kuin mitään ymmärtää mielesi liikkeet, mutta jos yhtälöstä tahallisesti jätetään aina lukuja ilmoittamatta, on minun tehtävä oma tulkintani. Et ole liian erilainen, kommunikointi ja yhteisymmärrys syntyy harjoittelun kautta. Valitettavaa jos koet noin, minä en. Enkä ole narsisti, yritän ainoastaan ymmärtää itselleni syvästi merkityksellistä henkilöä niillä tiedoilla mitä minulla on.
Joku muu sano mulle päin näköä
Et mullon raivostuttuttava tapa kertoa asioita vain osa ..Pitää oppia siit pois
Sama tyyppi läksytti valehtelusta.
Et sen pitää loppua ja loppuukin ku mun käytöstä vahtii muutkin kun sä.
Oon joutunu meneen itseeni
Ja et oon luonu jonkimoisen jakauman äidin aiheuttamien trauman vuoksi.
Rakastan vieläki ❤️
Oon vain aika väsähtäny....
Nyt tulee niin kivaa juttua et oon pystyy avauttuun .
Mä en katoa ... oon vain antanu tilaa ...
Sillä tajuan kyllö ajatella et mun pahaolo voi olla rasittavaa..
Muutokset tapahtuu hitaamin .
Ihaanaa kun se jolla mun ❤️ kuuntelee mua❤️...
On edelleen mahdollista tutustua parenmin .
Terveyden takia hitaanmin...
Mut nyt taidan tarvita unta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu sano mulle päin näköä
Et mullon raivostuttuttava tapa kertoa asioita vain osa ..Pitää oppia siit pois
Sama tyyppi läksytti valehtelusta.
Et sen pitää loppua ja loppuukin ku mun käytöstä vahtii muutkin kun sä.
Oon joutunu meneen itseeni
Ja et oon luonu jonkimoisen jakauman äidin aiheuttamien trauman vuoksi.
Rakastan vieläki ❤️
Oon vain aika väsähtäny....
Nyt tulee niin kivaa juttua et oon pystyy avauttuun .
Mä en katoa ... oon vain antanu tilaa ...
Sillä tajuan kyllö ajatella et mun pahaolo voi olla rasittavaa..
Muutokset tapahtuu hitaamin .
Ihaanaa kun se jolla mun ❤️ kuuntelee mua❤️...
On edelleen mahdollista tutustua parenmin .
Terveyden takia hitaanmin...
Mut nyt taidan tarvita untaTärkeää olisi että oppisit itse vahtimaan käytössäsi, mutta kaikki ajallaan. Noista äitikokemuksista olisi hyvä puhua, siellä varmasti paljon kipua. Paha olo liiallisissa määrin voi olla rasite, mutta mun luo olet tervetullut aina kokonaisena enkä halua että piiloudut. En odota täydellistä, ja kuuntelen aina jos haluat puhua. Ja mieluusti puhun, en arvaa (mutta arvaan jos et). Rakastan sua kuuhun ja takaisin, toivottavasti tiedät. ❤️ Hyvää yötä.
- Anonyymi
Älä sinä höpötä tiedän arvoni
- Anonyymi
Hyvä, eiköhän kaikki sen tiedä arvonsa:)
- Anonyymi
Olettamuksia suurel todennäköisyydellä koko alottajan teksti.
Itsestänsä voi kertoa noin, mutta toinen pitäis tuntea todel hyvin ennen kuin tuollaist voi kirjoittaa toisen puolest. On helppo tehdä olettama, mutta tuntemat toista kunnol ne menevät yleensä fiktion puolel.- Anonyymi
Joo olen samaa mieltä sun kanssa. Hyvä me! 🩷love
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen samaa mieltä sun kanssa. Hyvä me! 🩷love
❤️🩷
- Anonyymi
Sellaista elämä on toisinaan ei aina.
- Anonyymi
Hei kuulepas mies! Et tule tosiaankaan saamaan mua ikinä siinä olet oikeassa. Kaikki muu on paskaa. Tiedän kyllä arvoni ja juuri siksi en halua sua.
- Anonyymi
Sinulla ei ole arvoa, olet pskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole arvoa, olet pskaa.
Koetko sinä olevasi jollain tavalla osallinen tähän itseään herjaavan äijän kirjoitteluun vai mikä sinua vaivaa?
- Anonyymi
Kyllä Riittäminen naiselle on enemmän kuin auto ja asuminen ja evästely ja rahat ja timantit ja mitä olen saanut lukea pornolehdistä, hävetkää miehet ja naiset jos minun osassani ovat kaikki päiväni noin onnettomat, mitä Pornoruutu on luonnollisesti?
- Anonyymi
Vielä tämäkin paljastui johtolankoja myöten, saan siis turvalisesti rukoilla ja selvitellä vuosikymmenten juoksussa mitä jäi naiselta puolestaan suhteeni hoitamatta? Hävetkää synnyttäjät? Hävetkää siittäjät? Hävetkää Ihmiset ja synnytetyt? Minä kyllä? Yes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tämäkin paljastui johtolankoja myöten, saan siis turvalisesti rukoilla ja selvitellä vuosikymmenten juoksussa mitä jäi naiselta puolestaan suhteeni hoitamatta? Hävetkää synnyttäjät? Hävetkää siittäjät? Hävetkää Ihmiset ja synnytetyt? Minä kyllä? Yes.
Kyllä äitiäs taitaa mies vähän hävettääkin. Ain ei voita lotossa ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äitiäs taitaa mies vähän hävettääkin. Ain ei voita lotossa ns
Sama pätee muihinki hengettömiin täällä roikkubiin hengareihin.
- Anonyymi
Lyyttäsit minut ja pummasit kaksilla eka tapaamisilla. Lisäksi todellisuudentajusi oli heiveröinen. Ehkä kannattaa katsoa ennemmin peiliin, kuin arvostella toisia palstalla. Vastaus löytyy yleensä peilistä.
- Anonyymi
Onko gubbe jopa kuvitteleelinen kahvin pistouvaaminen sinulle liikaa? Onnellinen on nainen joka lähtee reffeille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko gubbe jopa kuvitteleelinen kahvin pistouvaaminen sinulle liikaa? Onnellinen on nainen joka lähtee reffeille
Mitä te kuvittelette näiden satiirien sisällä ns tapahtuvan?🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te kuvittelette näiden satiirien sisällä ns tapahtuvan?🙄
Mimbo’s oy
- Anonyymi
Ei tarkoita ainakaan minua tämä mu mä en si taas pidä itseäni riittäväksi kenellekkään kun en koe olevsni riittävä itsellenikään mu se on taasennoma ongelmani eikä sillai edes kenenkään muun huoli toki sekin on asia mihin moni halunnut yrittänyt puuttua ja sitä mä en hyväksy mä olen tottunu ja oppinu itse hoitamaan omat ongelmani eritoten silloin kun ne on itse aiheuttamiani itselleni tavalla tai toisella
- Anonyymi
Jos pystyisit asian itse hoitamaan, eiköhän se olisi jo ratkennut. Mitä jos lakkaisit pyörimästä siellä fantasiassa jossa olet saari joka ei tarvitse ketään! Anna niiden auttaa jotka sinusta vielä välittävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pystyisit asian itse hoitamaan, eiköhän se olisi jo ratkennut. Mitä jos lakkaisit pyörimästä siellä fantasiassa jossa olet saari joka ei tarvitse ketään! Anna niiden auttaa jotka sinusta vielä välittävät.
En voi enää auttaa sinua. Tietyt tapahtumat olivat sellaisia joita en voinut hyväksyä ja siksi en voi antaa niitä anteeksi. Kaupassa joka kerta joku esitys menossa. Työnnän kuulokkeiden tulpat syvemmälle ja äänen isommalle, jotta en panikoisi, koska olen jo vuosien ajan inhonnut sydämeni pohjasta asti kaikkea esitystä ja kerrontaa! Vain yksi ihminen olisi voinut pelastaa minut jo vuosia sitten, mutta sitä hän ei tehnyt. Valitettavasti juuri sen takia en voi olla missään tekemissä hänen kanssaan, koska se repisi minut rikki uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi enää auttaa sinua. Tietyt tapahtumat olivat sellaisia joita en voinut hyväksyä ja siksi en voi antaa niitä anteeksi. Kaupassa joka kerta joku esitys menossa. Työnnän kuulokkeiden tulpat syvemmälle ja äänen isommalle, jotta en panikoisi, koska olen jo vuosien ajan inhonnut sydämeni pohjasta asti kaikkea esitystä ja kerrontaa! Vain yksi ihminen olisi voinut pelastaa minut jo vuosia sitten, mutta sitä hän ei tehnyt. Valitettavasti juuri sen takia en voi olla missään tekemissä hänen kanssaan, koska se repisi minut rikki uudestaan.
En minä jaksa auttaa ketään. Se olisi voinut olla mahdollista kahdeksan vuotta sitten, mutta ei enää. Nyt haluan löytää ikäiseni miehen ja haluan parisuhteen hänen kanssaan, on niin ikävä läheisyyttä miehen kanssa johon rakastuisin ja seksi kuuluu parisuhteeseen, sitä haluan. Yhteinen elämä iloine ja suruineen. Toisistamme huolta pitäen.
- Anonyymi
En usko että olet rakastunut minuun, tai että voisin sanoa tienneeni mitä todella tunsin sinua kohtaan mutta uskon että halusit minut ja ehkä sen olisi pitänyt riittää ensi alkuun. Niinhän tavataan tehdä. Se tuntuu vaan niin hataralta.
- Anonyymi
Minä olen aina tiennyt tunteeni, ongelma on vain ollut että vaistoni ovat herkät ja aistin epätietoisuutesi.
- Anonyymi
Tavallaan tuotakin. Olen ollut melkein. Jossain toisessa universumissa vain hieman parempi versio tekemässä elämästään hyvää. Kaikilla on nälkäinen sydän. Kuinka sitä päättääkään ruokkia. Se määrittää millaiseksi tulee, millaisiin vaikeuksiin joutuu ja onko koskaan täysi, koskaan todella hiljaa. Jokaiseen mahdollisuuteen ei voi olla valmis vaikkei odotakaan ihmeitä. Ajatteletko että olet liikaa minulle.
- Anonyymi
Ajattelen sinun ajattelevan niin. Ja voihan se ollakin... Minun kanssani pärjääminen vaatii paljon, haluan toki uskoa että se myös palkitsee..
- Anonyymi
Toiveesi ei tule toteen käymään monista syistä johtuen.
Kirjoituksesta lyö läpi ylimielisyys ja röyhkeys viimeistä pilkkua myöten.
Et sinä tunne toista ihmistä miltään osin ei ole tarkoitettu teille mitään yhteistä
Et saa oppia tuntemaan koskaan ihmistä normaalissa elämässä, koska niin ei ole tarkoitettu. Useimmissa heissä yksi yhtenevä tekijä, eivät huoli kaltaistasi koska olet niin ilkeä mies. Eikö ylimielisyydelläsi ja törkeydelläsi ole mitään rajaa?- Anonyymi
Minusta sinun geneerisessä pälpätyksessä ei ollut taaskaan palstasetä mitään sävyjä tai nyansseja, sen takia varmaan mokellatkin näitä avauksiasi for dummies tukkoon, ettei kukaan vaa unohtais
- Anonyymi
Oikeesti rajaan pois vaan kaikki mahdolliset sekopäät. Oma mieli ei kestä näitä kaikkia ihania persoonan spektrejä joita ryppäässä ja ulkopuolellakin riittää. Mieli kaipaa tasapainoa, eikä kiukuttelevia oman ehdon oikkuja. Tiiät sitten kun tuut siihen ikään. Tai no kaikkihan ei tuu koskaan. Mutta lykkyä pyttyyn.
- Anonyymi
Toisinsanoen et kestä että kukaan on erimieltä kanssasi, jonkunlainen zen-tila kai sekin. Onnea siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinsanoen et kestä että kukaan on erimieltä kanssasi, jonkunlainen zen-tila kai sekin. Onnea siihen.
Oletko yhtään havainnut että sulla ei tunnu olevan mitään ns synkroniaa näiden guben yksin hölinöiden kanssa. Voimia nestor
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yhtään havainnut että sulla ei tunnu olevan mitään ns synkroniaa näiden guben yksin hölinöiden kanssa. Voimia nestor
Ei tää kommentti mikää virka-asia sentään oo teppo mee ny jo oikeisiin töihin että sulla sellainen vielä tulevaisuudessa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Eeva❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Eeva❤️
Good energy level you
- Anonyymi
Et koska en tarvitse sinun kaltaistasi ihmistä lähelleni.
Toistaiseksi yksin, koska en näe järkeä ottaa elämään isoa taakkaa lapsen tasolle jämähtänyttä. Ei mitään yhteistä, ei mitään sellaista josta ammentaa voimaa elämään. Valtavan stressin saa kun koettaa ymmärtää kaltaistasi.
Yksin oleminen ei ole sama asia kuin yksinäisyys elämässä!
Kunpa kaikki lukijat ymmärtäisivät, että on ihmisiä keille on paljon parempi elää itseksensä. En pysty ymmärtämään, että kuinka parisuhde olisi hyvä asia ja sellainen toisi elämään positiivisen muutoksen.
Jakaa elämänsä jonkun kanssa asia minkä saa päättää jokainen itse omalla kohdallaan. Niin paljon pahuutta, hyötymistä väärällä tavalla toisesta ihmisestä.
Lapseni olen hoitanut ja laittanut maailmaan selviämään, perheeseeni ei mahdu eikä se hyväksy koskaan kaltaistasi kummajaista.
Luulisi, että nyt on selvää ja helppo luovuttaa ruikuttaminen joka ei johda mihinkään hyvään. - Anonyymi
Et koska katoan auttamaan oikeaa avuntarvitsijaa Ukrainaa. Itsenäisyydestään kamppaileva tarvitsee kaiken tuen.
Slava ukraini!- Anonyymi
Sinähän oot ollu aiemmin aloittajasetä kovasti venäläisiä lipomaan päin, vai mitä mr simiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän oot ollu aiemmin aloittajasetä kovasti venäläisiä lipomaan päin, vai mitä mr simiti
Ja toinen juttu on tämä ns poliittisuus- itsensä kanssa on hyvä vääntää kättä vasemmalta ja oikealta. Mutta hän ei saa haukkua ps, sillon on nyyh
- Anonyymi
En loukkaantunut tästä, kun en usko että tarkoitat tätä täysin minulle, enkä omi oivalluksia kuin osittain. En pidä itseäni ollenkaan liian risana ja heikkona, mutta katkon korkeuttani ja yritän päästä helpolla, vaikken sitä täysin tiedosta.
Haluan päästä pois kapeasta näkökentästä.- Anonyymi
En usko että olet hän, mutta sen verran voin sanoa, että teksti on tarkoituksella kirjoitettu tällaiseen muotoon. Toivoin sen pysäyttävän ja herättävän muissakin ajatuksia, ja olen iloinen että löysit jotain. Nyt tiedän ettei tämä ollut turhaa, vaikkei hän tätä koskaan löytäisi.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olet hän, mutta sen verran voin sanoa, että teksti on tarkoituksella kirjoitettu tällaiseen muotoon. Toivoin sen pysäyttävän ja herättävän muissakin ajatuksia, ja olen iloinen että löysit jotain. Nyt tiedän ettei tämä ollut turhaa, vaikkei hän tätä koskaan löytäisi.
ApKuinka kauan ajattelit palstasetä itse summonoivssi näitä lukijoita stooreillasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan ajattelit palstasetä itse summonoivssi näitä lukijoita stooreillasi?
Sinut tällaisilla teksteillä ainakin onnistuu aineellistamaan, kuin minkäkin laskuhumalassa räyhäävän lampunhengen temusta. 🧞♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut tällaisilla teksteillä ainakin onnistuu aineellistamaan, kuin minkäkin laskuhumalassa räyhäävän lampunhengen temusta. 🧞♂️
Ai jaha no miten tämä palstasetä implikoituu?
- Anonyymi
Salia treeniä tervaa viinaa saunaa, sillä se pipi lähtee. Tarkoitan esim tätä ylikarismaattista analyysiasi gubbe jostain kuvitteellisesta henkilöstä. Älkää itkekö aina täällä näitä tekstejä. T ratkaisukeskeinen turapeutti
- Anonyymi
Ja empaattinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja empaattinen nainen
Mies sinä olet. Iso ja karvainen. Turhaumaasi purat kun ei kukaan koske katkarapuusi. Hanki vaikka harrastus niin alkaa lohjeta nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sinä olet. Iso ja karvainen. Turhaumaasi purat kun ei kukaan koske katkarapuusi. Hanki vaikka harrastus niin alkaa lohjeta nääs.
En ole palstagubbe ja empatia oli täyttä sarkasmia, mutts ymmärrän mihin viittaat, nimikirjainkaima. Terveisiä Pirkanmaalta
- Anonyymi
Kyllä kohdennan 100% varmaa vastausta, kysymystä, viestiä, ilmoitusta jokaiselle naiselle, he ei halua mutta minä haluan, joten kysymykset ja vastaukset ovat puolellani? Terveisin
- Anonyymi
olet saanut hervahtamaan minut jokaisen käyttämäni suorituksen vertaisena Nainen?
- Anonyymi
Rivien välistä kyllä voi lukea kirjoittajan olevan ylimielinen mieshenkilö ja omaavan narsistisia piirteitä. Eikä tämä ole mikään " kaikki pahat ihmiset ovat narsisteja" - viittaus.
On olemassa kirja nimeltään " Miksi aina Sinä" , kirjoittanut Sandy Hothckiss ja se kertoo ihmisistä jotka eivät kykene vastavuoroiseen, terveeseen ihmissuhteeseen.
Olen sen joskus lukenut ja muistuipa tuosta aloituksesta se mieleeni...
Narsistinen hlö ei ole aina suoraan itsekeskeinen, mutta tuollainen " Sinä olet sitä ja tätä, ja ajattelet ja tunnet niin ja näin", on lopulta itsekeskeisyydestä nousevaa tarvetta manipuloida ja kontrolloida. Terveempi hlö antaa sen toisen ajatella, puhua ja tuntea, eikä ole tarvetta laittaa toinen johonkin "Sinä olet-lokeroon".
Oi, miten tästä aloitteesta nousikin muistoihin myös ensimmäinen parisuhde narsistisen miehen kanssa. Usein narsististen äitien tyttäret, hakevat narsistista miestä, sielussa kun on suuri aukko, johon ei oikein riitä täytteeksi muunlainen kuin he**etin vaikea läheinen.- Anonyymi
En tiedä pitäisikö minun edes vastata, jotta ihmiset voivat vapaasti jatkossakin muodostaa omat tulkintansa, mutta minusta on jo hieman huvittavaa miten ihmiset pakottavat omia narratiivejaan tähän.
Kaikissa meissä on jossain määrin narsistisia piirteitä ja tarvetta kontrolloida ympäristöä. Tämä teksti ei kuitenkaan ole syntynyt minkään pakotuksen alaisuudesta, tai etteikö ihmistä olisi yritetty kuulla ja antaa tulla kuulluksi. Tämä on tarkoituksellisesti hieman provosoiva tulkinta henkilöstä, joka ei suostu itsestään mitään antamaan. Asiat niin kuin oletan että ne voisivat olla, houkutin tulla korjaamaan tulkinta tai allekirjoittaa se. Kutsu kommunikointiin tavalla, jonka tiedän resonoivan siinä henkilössä kenelle se on tarkoitettu. Samalla se on kuitenkin kirjoitettu hieman poikkitaiteellisesti, jotta siitä voi kuka tahansa peilata itseään ja pohtia onko siinä jotain mikä osuu. Lupa oivaltaa.
Mutta kiitos valaisevasta tulkinnasta, terkuin ap. :)
- Anonyymi
Kirjoittaisipa aloittaja itsestään yhtä kylmän luonnehdinnan. Vaan ei taida kyetä siihen. Sehän vaatisi objektiivisuutta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845