Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapahtui, tiedän miten mun exä ei ikinä tuu hyväksymään sua, kai se on osittain munkin syy, koki ittensä riittämättömäks kun olin niin sun perään, jo suhteen aikana. Tiedän kaiken trolleista, tiedän sen meidän yhteisen tutun ja viestin viejän "sivusta". Tiedän myös millaisen epävarmuuden ja traumojen keskellä elät. Siksi mulla on myötätuntoa. Mä huomaan paljon pieniä asioita ja juttuja. En tietenkää kaikkea voi tietää susta tai muista, mutta paljon oon havainnut asioita.
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
59
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Masentavaa lukea heti aamusta tämmöistä 😂
Jaa mutta ei ihan vielä olekaan aamu🤭🤗- Anonyymi
Sä et aloittajasetä tiiäkkää mikä on masentavaa
- Anonyymi
Miksi meidän pitäisi kummankaan välittää mitä exäsi ajattelee?
- Anonyymi
Jaa jaa sinäkö oit sittrn tämän palstaäijän nyksä vai kun näil tuttavallisesti jutustelet? Hanki apua jo hyvä ihminen/mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa sinäkö oit sittrn tämän palstaäijän nyksä vai kun näil tuttavallisesti jutustelet? Hanki apua jo hyvä ihminen/mies
Tarkoitan miesihminen
- Anonyymi
Ehkä niillä on yhteisiä lapsia?Exä voi olla myös väkivaltainen kuka haluaa hallita edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niillä on yhteisiä lapsia?Exä voi olla myös väkivaltainen kuka haluaa hallita edelleen.
Joo! Exän vika kun mies ei saa juttujaan toimimaan tai sitten se uus nainen on niin hyvä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣exän vika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! Exän vika kun mies ei saa juttujaan toimimaan tai sitten se uus nainen on niin hyvä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣exän vika
Onpa gubbe lennokas tarina. Heti hiffasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan miesihminen
Mieskin on ihminen
- Anonyymi
Kiitos ystävälisyydestä ja myötätunnosta
Pystyn olemaan kyllä kaveri jatkossakin.
Vaikka jotku jutut pitäkin unohtaa ainakin nyt😭 - Anonyymi
Tuohan oli kuin suoraan omasta tietämyksestä.
- Anonyymi
Kauniita sanoja hänestä. Miksi exän hyväksyntää kaivattaisiin mihinkään?
- Anonyymi
Koska narsistilla pitää olla joku ketä se syyttää kun homma ei luista🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska narsistilla pitää olla joku ketä se syyttää kun homma ei luista🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tekstien perusteella näitä riittää täällä😂
- Anonyymi
Sitä minä myös ihmettelen että mikä valta jollain exällä voi olla? Ei kuulosta kovin terveeltä.
- Anonyymi
Mietit tätä juttua myös asmuyöstä? Kertoo sinun mentaliteetista aika paljon että pidät ensinnäkään näitä palstaäijän tekstejä uskottavina, koet niiden liittyvän itseesi sekä ennen kaikkea tuo patologinen takertuminen eliminoimaan jotain eksää ns. Et pidä naisia selvästi oikein täysivaltaisina. Terveisin eräs nainen, joka osaa analyysinsa. Hyi
- Anonyymi
Lähisuhdeväkivalta Suomessa on korkea.Suomessa moni nainen menettää elämänsä eroa harkitessaan,hakiessaan ,erotessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähisuhdeväkivalta Suomessa on korkea.Suomessa moni nainen menettää elämänsä eroa harkitessaan,hakiessaan ,erotessaan.
Haistele gubbe sukkaas.
- Anonyymi
Jotkut naiset ja miksei miehetkin on riippuvaisia existään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulitko?
- Anonyymi
Siitä sitten pistää alekkai kommentteja🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suruprosessi erosta voi viedä pitkään. Ei se liity riippuvuuteen.
- Anonyymi
Hmm. Tuos oli aika paljon tuttui elementtei.
- Anonyymi
Jonkun, joka osaa tarinoida ja pönkittää itsetuntoansa ja alentaa toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En alenna ketään, hän on veroiseni🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satua joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kaikki pinkit on feikkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kaikki pinkit on feikkiä
Entäs pastellin sininen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satua joka tapauksessa.
Eli tämä joku henkilö, johon palstasetä viittaa? No ai jaa einstein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sil pastellin sinisellä värillä? No hö
- Anonyymi
En oikeesti työnnä sinne mitään.
- Anonyymi
Ei se narsu susta muuta halua et taida käsittää
Se haluaa isot tekotissit jos et suostu se jättää sut. Se haluaa orjan. Se ei tarvitse muuta se haluaa samalla olla vapaa. Kulkemaan perus sonni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se narsu susta muuta halua et taida käsittää
Se haluaa isot tekotissit jos et suostu se jättää sut. Se haluaa orjan. Se ei tarvitse muuta se haluaa samalla olla vapaa. Kulkemaan perus sonniNo mikä on mies sun oma stanssi tähän.. aiheeseen? Miettikää vähä lukemanne välil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä on mies sun oma stanssi tähän.. aiheeseen? Miettikää vähä lukemanne välil
Tiedän kun olen ollut siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kun olen ollut siellä
Olet ollut missä- tenolla kultaa huuhtomassa?
- Anonyymi
Kuka se Sivusta on?
- Anonyymi
Se joka on siinä vieressä ja katselee sivusilmällä ja kuuntelee sivukorvalla.
- Anonyymi
Joku joka digaa viduil?
- Anonyymi
Näet miten toinen taistelee kaiken kanssa yksin ja annat hänen olla yksin?
- Anonyymi
Jep mä oon täs väliiä melkein kuollukki
Sinäki pv ois pitäny vain miettiä miehen haluaja.
Mulla ei ollu völliä
Vähä tuli 🚩 fiba Siinö kohtaa kyllä.
Ei läpase empatia testiä .
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ollu völliä
NaiseltaEttä mitenkä naista esittävä tolppa ja muut sakeet viheltäjät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ollu völliä
NaiseltaTaitaa olla ns mieheltä!
- Anonyymi
Toivottavasti tiedät etten satuttanut tahallaan, oli vaan liikaa asioita vielä työstettävänä.
- Anonyymi
💙💙💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💙💙💙
No menköön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menköön
Oisko tähän hyvä lopettaa se poru ja kärsimys
- Anonyymi
Hullu sinä olet kaikki on mun vikaa kun lähhdit ja uskoit sitä toista no ole sitten siellä ei ole suhun mitään tunteita enää
- Anonyymi
Ei se oo mihinkään lähtenyt,kavereiden nurkissa lymyilee ja odottaa.Sillä aikaa kaivattunsa käy siellä työstään sitä.Kumpikin odottaa erästä asiaa,sitä mitä ne on odottaneet jo 2 v.
- Anonyymi
Sinä aloittajasetä katselit parvekkeelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo mihinkään lähtenyt,kavereiden nurkissa lymyilee ja odottaa.Sillä aikaa kaivattunsa käy siellä työstään sitä.Kumpikin odottaa erästä asiaa,sitä mitä ne on odottaneet jo 2 v.
Sit on jano jos noi pitkä jono. Mahtavaa juttua gubbe
- Anonyymi
No paas palstasetä mullekin kertoen sitten, että missä mennää
- Anonyymi
Kuinka vaan
- Anonyymi
Salaamatta mitään, joten yöllä 1. 4. 2025-2. 4. 2025 sujui etten ejakuloitunut (itsetyydttänyt)? Seuraan jatkossa naisten suhteita osaksi suuntautuneena minun kiihottamiseksi, joten 100% varmasti viesti on minulle? Naiset! Sinä? Kyllä minä olen selvillä Tilastotieteilijöistä? Luonnehäiriöisten valtavasta Criminal järjestöstä?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060