Täällä kun on paljon noita arkisia aiheita, niin otetaanpa tällainen...
Kerro missä asioissa olet hyvä? :)
Joillakin ihmisillähän on vaikeaa sanoa itsestään kehuvia juttuja. Monet myös vaivautuvat, kun heitä kehutaan. Itselleni käy näin, jos töissä joku sanoo jonkun kehuvan jutun. Tiedä mistä tuokin johtuu, vaikka mukava mielihän siitä tulee :))
Jk. Kellonaikaakin taas siirretään nyt viikonloppuna. Menee arvokas tunti vapaapäivästä :[
Nyt saa kehua!
68
160
Vastaukset
- Anonyymi
Noh, siinä lienen mestari että jään paitsioon täällä käydyistä keskusteluista. Muutoin talous on vahvuuksiani.
~Tukkirekka~- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No, sitä kannattaa aina katsoa miten petaa, kun sitää makaa niin kuin petaa...
Tokko olen täällä kuitenkaan hulluimmasta päästä, muutoinkin olen semmoinen sovinnollinen mies.
~Tukkirekka~
- Anonyymi
Suomalaiset ovat vaatimatonta kansaa, siinä lienee syy vaivaantuneisuuteen.
~Tukkirekka~ - Anonyymi
"Kunnianloukkauksessa kyse on aina perättömän väitteen tai vihjauksen esittämisestä toisesta henkilöstä. Tällaisen väitteen totuudellisuus on jälkikäteen tarkistettavissa. Kyseessä voi olla esimerkiksi väite syyllistymisestä rikokseen tai muuhun tekoon, joka voi aiheuttaa kohteelle vahinkoa tai halveksuntaa."
- Anonyymi
Nyt lähetään käräjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lähetään käräjille
Minulla on eriitäin hyvä suunnittelukyky.
Eli tarkoittaa sitä, että osaan ajatella, miten pieni tai isompi projekti toteutetaa parhaalla mahdollisella tavalla.
Se tarkoittaa samaa myös aineettomammalla tasolla eli kykyä nähdä mikä asia johtaa toiseen ja mitä siitä seuraa, mitä tulisi ottaa huomioon, mitä välttää, että lopputulos olisi paras mahdollinen.
Tätä en olisi tohtinut sanoa, elleivät ammattilaiset olisi sitä ensin sanoneet minulle.
Kumpa uskaltaisin toteuttaa kykyjäni enenevässä määrin. Kumpa jokainen saisi ! Aloittaja on hyvällä asialla tehdessään tuon kysymyksen. Anonyymi kirjoitti:
Minulla on eriitäin hyvä suunnittelukyky.
Eli tarkoittaa sitä, että osaan ajatella, miten pieni tai isompi projekti toteutetaa parhaalla mahdollisella tavalla.
Se tarkoittaa samaa myös aineettomammalla tasolla eli kykyä nähdä mikä asia johtaa toiseen ja mitä siitä seuraa, mitä tulisi ottaa huomioon, mitä välttää, että lopputulos olisi paras mahdollinen.
Tätä en olisi tohtinut sanoa, elleivät ammattilaiset olisi sitä ensin sanoneet minulle.
Kumpa uskaltaisin toteuttaa kykyjäni enenevässä määrin. Kumpa jokainen saisi ! Aloittaja on hyvällä asialla tehdessään tuon kysymyksen.On varmaan yleensäkin monilla ajatuksia itsestään, ettei kykene johonkin tai ole uskallusta yrittää epäonnistumisen pelossa.
Rohkeutta vain kaikkeen, niin lopussa kiitos seisoo.
- Anonyymi
Pätemisen tarpeestahan se erinomaisuutensa osoittelu kumpuaa ja tietenkin pitää kokea olevansa jotenkin tarpeellinen kykyjensä ansiosta ja narsisteilla kuvio menee helposti överiksi tietenkin.
Tuli mieleen noita eri uutisia lukiessa, että miten vääristyneitä on jotku asiat.
Ajatellanpa ihmisten työpaikkoja. Toiset työt arvostetaan korkealle, kun taas toiset eivät ole ihmisten silmissä niinkään arvostettuja. Kuitenkaan elämä ei pyörisi ilman näitä kaikkia.- Anonyymi
Pitkälti myös itsetuntokysymys kuinka asiat kokee. Vanha totuus kuitenkin on että kouluttautumalla pääset niihin "parempiin" hommiin ja palkoille. Työolot kuitenkin paljon riippuu siitä minkälaiseen porukkaan päättyy ja se myös määrittää sitä elämänlaatua pitkälti.
Anonyymi kirjoitti:
Pitkälti myös itsetuntokysymys kuinka asiat kokee. Vanha totuus kuitenkin on että kouluttautumalla pääset niihin "parempiin" hommiin ja palkoille. Työolot kuitenkin paljon riippuu siitä minkälaiseen porukkaan päättyy ja se myös määrittää sitä elämänlaatua pitkälti.
Mulla on kavereissa vähän joka sorttia. Ei se aina riitä, että itse arvostaa työtään, vaikkakaan ei pitäisi ajatella mitä muut ajattelevat.
Tuo on totta, että ilmapiiri ja työolot kyllä vaikuttaa suuresti.
- Anonyymi
Se joka on aloittanut elämänpolkunsa siivoamisella osaa arvostaa siivoojia.Elämänkokemus kasvaa vuosien vieriessä kohti vanhuutta.Rikkautemme asioihin ja käsityskykymme kasvaa mitä enemmän olemme tekemisissä eri sosiaaliluokissa olevien ihmisten kanssa.Rikas se ihminen joka saa kokea eläneensä siivoojasta,johtajan penkille asti.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Olipa kaunis kirjoitus! Avarasti katsottu, ja niin totta.
hyshyss
- Anonyymi
Tosielämässä tuhannet ihmiset joutuvat päivittäin pohtimaan, mihin rahat riittävät: ostaako ruokaa, lääkkeitä vai kengät lapselle. Pienikin ylimääräinen menoerä voi kaataa koko perheen talouden. Jatkuva epävarmuus toimeentulosta aiheuttaa stressiä ja terveysongelmia. Tämä heikentää työllistymisen mahdollisuuksia ja työkykyä.
- Anonyymi
Eli kannustinloukut pitäisi näin niin kuin korrektisti ilmaistuna poistaa. Äänestä silloin siis Kokoomusta taikka tietyllä varauksella ehkä Persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kannustinloukut pitäisi näin niin kuin korrektisti ilmaistuna poistaa. Äänestä silloin siis Kokoomusta taikka tietyllä varauksella ehkä Persuja.
Kannattaisi vaan blokkiutua ja äänestää sdp edelleen päämisteripuolueeksi.
- Anonyymi
Pitäisi tiedostaa että yhteiskunnassamme hyväosaiset ovat ne aktiivisimmat vaaliuurilla kävijät. Köyhän ei auta sitten ruikuttaa jos ei edes äänestämässä käy ja lisäksi perustella sen olevan täysin turhaa.
Niin totta, ja niin surullista :(
On se kyllä järkyttävää, että kenenkään pitää elää jokainen päivä piinaavassa puristuksessa. Varmasti aiheuttaa paljon huolta ja stressiä, kun joutuu miettimään rahojen riittävyyttä :((
Piti jo aiemmin kirjoittaa tuosta hyökkäyksestä kansanedustajaa kohtaan.
Tämä kaupungin ****** piti tehdä taas mollaava juttu.
Mua kyllä riipas, että joku kävi Beniin käsiks, ku mä arvostan kyllä suuresti noin pitkän uran tehnyttä kansanedustajaa. Puolue itsessään ei kiinnosta, mutta olen aika tykännyt kuunnella hänen puheitaan kyselytunneilla. Sympaattisen oloinen mies kaikkineen...
Piti laittaa etunimellä, ku sukunimeä en osaa kirjottaa ulkomuistista :))- Anonyymi
Oli kerrassaan törkeä tapaus! Vanhempi mies vielä, toki ei keneenkään saa käydä käsiksi, oli nuori tai vanha.
Anonyymi kirjoitti:
Oli kerrassaan törkeä tapaus! Vanhempi mies vielä, toki ei keneenkään saa käydä käsiksi, oli nuori tai vanha.
No oli törkeää!! :/
Tuollasella tempauksella ei voita yhtään mitään!- Anonyymi
Kovempia rangaistuksia peräänkuuluttaisin tämmöisille seniori-ikäisten kampittajille ja ryöstelijöille. Semmoisesta mistä nuorempi sakki selviää mustelmilla, hauraampi vanhus voi menettää henkensä.
~Tukkirekka~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovempia rangaistuksia peräänkuuluttaisin tämmöisille seniori-ikäisten kampittajille ja ryöstelijöille. Semmoisesta mistä nuorempi sakki selviää mustelmilla, hauraampi vanhus voi menettää henkensä.
~Tukkirekka~Lonkkamurtuma on monen loppu tai ainakin tie laitoshoitoon.
- Anonyymi
Olen tosi hauska tyyppi. Hyvä huumorintaju. Kova vittuilemaan, mutta vittuilu on välittämistä ja hirveän älykästä.
On se ihme kitinää...
Pitää tunkea vinoilemaan toisten aloituksiin ja sitten itketään, kun saa takaisin..
Kannattaa pysyä pois, jos ei kestä.- Anonyymi
Niimpä. Heti itketään ja uhriudutaan kun saa takaisin. Ilmoitus on tehty.
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Heti itketään ja uhriudutaan kun saa takaisin. Ilmoitus on tehty.
Palaappas takaisin siihe omaan ruikutuksees.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Palaappas takaisin siihe omaan ruikutuksees.
Uhriudu vähän lisää sun muiden nimimerkkien kera.
Anonyymi kirjoitti:
Uhriudu vähän lisää sun muiden nimimerkkien kera.
Sinä oot vainoat muita ihmisiä tällä palstalla.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Sinä oot vainoat muita ihmisiä tällä palstalla.
Ja nyt on vainoamista kun sanoo takaisin. Onneksi sinä et ole tehnyt mitään väärää.
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt on vainoamista kun sanoo takaisin. Onneksi sinä et ole tehnyt mitään väärää.
En olekkaan. Kerrankin ollaan samaa mieltä.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
En olekkaan. Kerrankin ollaan samaa mieltä.
On se jännä miten ei voi myöntää ikinä tehneensä väärin. Aina muut ovat syypäitä ja itsessä ei ole mitään vikaa. On jännä.
Anonyymi kirjoitti:
On se jännä miten ei voi myöntää ikinä tehneensä väärin. Aina muut ovat syypäitä ja itsessä ei ole mitään vikaa. On jännä.
Meneppäs miettimään tuota omaan alotuksees, ja jätä mut rauhaan. Kiitos.
- Anonyymi
Kai oon hyvä valittaan ku elämä on niin hiton surkeeta/jätkistä tietty myös:D
Sunflower- Anonyymi
Tää kellojen siirto on kyllä perceestä:( Tympii hitosti ku vietiin tunti viikonlopusta:(
Sunflower No ei se kenelläkään ole aina yhtä juhlaa. Nytki tympii jo valmiiks ku huomenna taas töihin. Tietty pitäis olla onnellinen, että on töitä, mut hituttaa se silti..
Tuosta kellonajan siirrosta, nii tosian meni tunti. Aamulla herätään sit vähän niinku tunnin normaalia aiemmin :[- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää kellojen siirto on kyllä perceestä:( Tympii hitosti ku vietiin tunti viikonlopusta:(
Sunflowermoi onko sul niing vaikeet siirtää kelloja? niing jotai probleemii sen asian suhteen?
- Anonyymi
Ite vaivaannun jos kehutaan, en vaan voi sille mitään. Kai se lähtee kasvatuksesta ja kotioloista.
Sunflower- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ai kasvatuksesta ja kotioloista??
Millä lailla sä ajattelit sen siihen liittyvän?Kyllä se käytös yleensä kotoa vain lähtee.
Sunflower - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ai kasvatuksesta ja kotioloista??
Millä lailla sä ajattelit sen siihen liittyvän?Ku kotona on ollut sellainen meininki että turhista ei kehuta tai ku kehutaan, niin ylpistyy. Se jää vaan sitte päälle.
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ku kotona on ollut sellainen meininki että turhista ei kehuta tai ku kehutaan, niin ylpistyy. Se jää vaan sitte päälle.
SunflowerMiten en ole koskaan tajunnut ajatella, että se sieltä tulis...
Kai sitä varmaan jää moniakin asioita ihmiselle elämän matkaan..
- Anonyymi
Kyllä sinun kirjoituksesi on nyt huomioitu ja kelloja on siirretty ole rauhassa tinttu-liinu nyt
Mun erityistaito on kädestäennustaminen tai paremminkin sen viivoista tulkitseminen. Opin taidon aikoinaan mun edesmenneeltä läheiseltä. Osaan myös ennustaa Tarot-korteista, mutta sitä en harrasta, koska se on mun makuun liian creepyä touhua (⚆﹏⚆❀)
- Anonyymi
Jahas vai osaat sinä ennustaa kädestä:) kylläpä kyllä ja Pohjanmaan poliisit osavat lukea ja kirjoittaa :)
- Anonyymi
Hitto ku toi ois kiinnostavaa. Tympii ku en hoksannu rekkautua ku se kävi ilman puhelinnumeroa. Ois voinnu lätkästä kuvan kämmenestä tohon kuvakkeeseen.
Sunflower Mulla oli joskus lehti, jossa oli näitä käden viivojen merkityksiä. Piti heti tarkistaa oma elämän viiva :)
Jotenki upeaa, että oot saanu oppia tuollaisen taidon :)
Meinasin joskus aikoinaan tilata itselleni Tarot-kortit, mutta se jäi jostain syystä...
- Anonyymi
Tein jälleen ilmiannon ylläpidolle. Katsotaan tapahtuuko mitään
- Anonyymi
Ei millään pahalla, MUTTA! Etkö voisi vain pysyä poissa? Miksi hääräät täällä haukkumassa kun lopputulemana on kuitenkin paha mieli?
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla, MUTTA! Etkö voisi vain pysyä poissa? Miksi hääräät täällä haukkumassa kun lopputulemana on kuitenkin paha mieli?
No miks hitossa mun pitäis täältä lähteä, ku kaikki ratkeaa sillä, että et avaa mun juttuja!
Ihme masokisti.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No miks hitossa mun pitäis täältä lähteä, ku kaikki ratkeaa sillä, että et avaa mun juttuja!
Ihme masokisti.No ei pidäkään, kommenttini oli tuolle nillittävälle hyypiölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pidäkään, kommenttini oli tuolle nillittävälle hyypiölle.
Mikä pakko on tunkea seuraan jota ei kestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pidäkään, kommenttini oli tuolle nillittävälle hyypiölle.
Että kun toinen rikkoo lakia niin takaisin ei saisi sanoa? Ymmärrätkö miten paljon hän on syyllistyt kunnianloukkaukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kun toinen rikkoo lakia niin takaisin ei saisi sanoa? Ymmärrätkö miten paljon hän on syyllistyt kunnianloukkaukseen?
Kenen kunnian? Täällä ei ole kukaan omalla nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kunnian? Täällä ei ole kukaan omalla nimellä?
Mikä uhkailu? Täällä ei ole kukaan omalla nimellä?
- Anonyymi
On mukavaa kun on lunta .Saisi tulla enemmän .
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Eiköhän tuo lähipäivinä tapahdu...
Minusta saa jo riittää.Lumisade varmaan vainoaa. 😂😂
- Anonyymi
Kaskisten, Närpiön ja Pietarsaaren kohdille suunnitteilla satoja voimaloita
Mites teillä lähti arki käyntiin kesäajalla?
Minä meinasin nukkua pommiin.. :{
Aamukin oli pimeämpi.- Anonyymi
Hysshyss
- Anonyymi
Ajatuksen voima saat sitä mitä ajattelet.Jos keskityt niukuuteen ja maksamattomiin laskuihisi koko ajan niin niukuutesi lisääntyy.Ajatuksen voima on mielenkiintoinen ja kuinka se vaikuttaa elämäämme.Ajattele halkaisevasi sitruunan ja haukkaavasi siitä luot tälläisen ajatuksen ja heti makunystyrät tuottavat sylkeä.Enpä tiedä oliko tällä aloituksen kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina, suu täynnä kuivaa heinää..
Arvatkaa työpaikka! Se on kuuskauttaviis Mahtava pöhinä päällä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293