Props app kokemuksia

Anonyymi-ap

Ootteko kuullu tai ladannu semmosta kuin Props app. Lupaa pisteitä aina tehdyistä ostoksista kun maksukortti on liitettynä. Saa siis jotain etuja varmaan niillä pisteillä. Maksukorttia yhdistäessä lukee että saa kerätä tietoja mm. Maksutilit, saldot ja jotain muuta. Onko turvallinen tai luotettava, uskaltaako yhdistää msksukortin?

21

11098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieti ensin, miksi joku tekee tämän kaltaisen ohjelman ilmaiseksi kaikille jaettavaksi? Mikä on sen ansaintalogiikka? Kiinostaako sitä korttisi käyttö, ja miksi? onko se data hyvää kauppatavaraa.

• Anonyymi

Toivottavati olet Kelaelätti eikä tililläsi ola varastettavaa.

• Anonyymi

Nykyään joka ostoskäyttäytymisestä yms. kerätään dataa ja kyselyihin/kokeiluihin osallistujia palkitaan jollakin pienellä bonuksella,. Että eipä sieltä tililtä lähde senttiäkään vaikka olisit toimitusjohtaja tai Kela elätti. 🤔 Korttiakaan ei pysty väärinkäyttämään jos olet sen verran fiksu että estät korttimaksamisen verkossa ja aina ostosta tehdessäsi sallit sen hetkellisesti verkkopankissa.

• Anonyymi

itse lataan

• Anonyymi

Latasin ja pisteitä tulee joka päivä. Hauska palvelu minusta.

• Anonyymi

Olen käyttänyt muutaman kuukauden ja minusta aika paljon kivempi kuin suurin osa kantispalveluista. Kaikesta saan propseja ja olen niillä lahjakortteja saanut ainakin XXL:ään, Stadiumiin ja Verkkokauppaan.

• Anonyymi

Olen käyttänyt jo kuukausia, hyvin toimii. Kävin juuri leffassa ilmaiseksi, ostin lipun noilla keräämilläni pisteillä.

• Anonyymi

Iha kusetus

• Anonyymi

Ei tää ees toimi Motonetis!

• Anonyymi

Nyt kun liityt saat 1000 propsia koodilla LRA7IKM
      2500 - 3000 propsilla voi lunastaa lahjakortteja mäkkäriin, tokmannilke, ikeaan, h&m ym... Itse ollut jäsen jo kauan ja käyttänyt varmaan toista sataa euroa lahjakortteina.

• Anonyymi

Mä oon käyttäny tätä nyt jonkin aikaa ja on kyllä näppärä. R9PJUUU, kun uskallaudut alottaa äpin käytön nii tolla koodilla saat heti 1000 propsia 😇

• Anonyymi

Toimii. Vuoden ainakin käyttäny j useamman lahjakortin lunastanu ja käyttäny. Yleensä nää kerää tietoja ostokäyttäytymisestä ym.
      1000 propsia uusille käyttäjille koodilla RMPISNA

• Anonyymi

Järvenpään mäkkärissä hetki sitten yritin käyttää Propsin McDonald's 5 €lahjakorttia. Myyjä sanoi, että on huijausta, eivätkä hyväksy tuollaisia.

• Anonyymi

Mulla on kyl toiminu ihan hyvin vaikka välillä itsepalvelunäytöllä onkin vähän säätöä.

• Anonyymi

Jotain rajaa...ei tälläsiin kusetuksiin kannata lähteä...mitä seuraavaksi..toiset innolla käyttelee noita kaupan äppejäkin ja sitten kassalla odotellaan ku jollain puhelin tökkii...eikö mikään enää ole sellasta jolle sanotaan että ei kiitos? kuluttajat määrittää palvelun tarpeen, ei yritys. Toiset leikkii jotain kestävän kehityksen enkeleitä ja toisella kädellä keksii tälläsiä järjettömyyksiä työkseen. Kannattaa miettiä mihin kaikki johtaa, 20 vuotta sitten olisi hulluksi luultu jos olisi kertonut mihin tämä ihmisten seuraaminen johtaa. "jos joku haluaa kuunnella mitä laulan kun olen aamujöötillä niin kuunnelkoon"..näitä sankareita on kuultu, nyt ei voi mihinkään luottaa.

• Anonyymi

Minulla on ollut tuo sovellus käytössä parin vuoden ajan ja jotain pisteitä on tullut. Tietysti ne pisteet pitäisi siirtää jollekin pankkitilille

• Anonyymi

Mukana on ällistyttävä määrä tunnettuja liikkeitä ja vaikuttaa omaan silmään luotettavalle ja kunhan hyväksyy sen faktan että jollain konstilla joku tästä hyötyy, todennäköisesti ostajakäyttäytymiselläsi. Koodilla IB6DBBN saat 1000 aloituspisteen pesämunan.

• Anonyymi

Unkari raivoissaan – Ukraina myönsi hyökkäyksen EU-maille tärkeimpään öljyputkeen
      Ukrainan pääesikunta on vahvistanut, että yksi tiistaina suoritettujen lennokkihyökkäysten kohteista oli Venäjän Druzhba-öljyputkijärjestelmä, joka on keskeinen toimitusreitti EU-maihin, kertoo sen virallisella Telegram-kanavalla. Unkarin mukaan Ukraina hyökkää suoraan sen suvereniteettia vastaan.

Kuolema Zelenskyille

• Anonyymi

NNJAQUX Tuolla koodia kun rekistöityy saa 1000props jo ilmaiseksi! Ja 3000props saa jo 5€

• Anonyymi

Tämä seuraa Mieroszewski Centerin (Varsova) viimeisimmän tutkimuksen tuloksista.

Maa on vastaanottanut satoja tuhansia ukrainalaisia . Ja jo joulukuussa 2024 vain 25 prosenttia puolalaisista ilmaisi positiivisen mielipiteen pakolaisista, kun taas 30 prosenttia suhtautui heihin kielteisesti. Ärsytys selittyy ukrainalaisten korkeilla vaatimuksilla. 50 prosenttia vastaajista uskoo, että pakolaisten tuki on liian korkea.

Hyökkäykset ukrainalaisia ​​vastaan ​​eivät ole nykyään harvinaisia. Syynä olivat maanviljelijöiden protestit ukrainalaiselle viljalle markkinoiden avaamista vastaan. Sitten mielenosoittajat loukkasivat ukrainalaisia ​​kaikin voimin.

Viha ukrainalaisia ​​kohtaan kasvaa myös sosiaalisessa mediassa. He syyttävät Varsovaa liiallisesta tuesta "alieneille". Puolalaisten mielestä ukrainalaiset ovat liian kerskailevia, epärehellisiä ja röyhkeitä.

Ukrainalaisia ​​vastaan ​​on jo tehty satoja hyökkäyksiä, jotka ovat johtaneet pahoinpitelyyn tai muunlaiseen fyysiseen väkivaltaan.

"Ukrainalaisen puheen kuuleminen kadulla riittää laukaisemaan hyökkäykset", silminnäkijät kertovat.

• Anonyymi

Koodilla H9HBXPD molemmat saadaan 1000 pistettä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1707
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      210
      1537
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1020
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      855
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      804
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      735
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      58
      735
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      732
    Aihe