Props app kokemuksia

Anonyymi-ap

Ootteko kuullu tai ladannu semmosta kuin Props app. Lupaa pisteitä aina tehdyistä ostoksista kun maksukortti on liitettynä. Saa siis jotain etuja varmaan niillä pisteillä. Maksukorttia yhdistäessä lukee että saa kerätä tietoja mm. Maksutilit, saldot ja jotain muuta. Onko turvallinen tai luotettava, uskaltaako yhdistää msksukortin?

50

14948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieti ensin, miksi joku tekee tämän kaltaisen ohjelman ilmaiseksi kaikille jaettavaksi? Mikä on sen ansaintalogiikka? Kiinostaako sitä korttisi käyttö, ja miksi? onko se data hyvää kauppatavaraa.

• eikö se ole aika looginen päätelmä, että jos henkilö linkittää kortin ja sitä kautta kertyy tietoa keskiostoksesta ja ostopaikoista...

• Anonyymi

Toivottavati olet Kelaelätti eikä tililläsi ola varastettavaa.

• Anonyymi

Nykyään joka ostoskäyttäytymisestä yms. kerätään dataa ja kyselyihin/kokeiluihin osallistujia palkitaan jollakin pienellä bonuksella,. Että eipä sieltä tililtä lähde senttiäkään vaikka olisit toimitusjohtaja tai Kela elätti. 🤔 Korttiakaan ei pysty väärinkäyttämään jos olet sen verran fiksu että estät korttimaksamisen verkossa ja aina ostosta tehdessäsi sallit sen hetkellisesti verkkopankissa.

• Anonyymi

itse lataan

• Anonyymi

Latasin ja pisteitä tulee joka päivä. Hauska palvelu minusta.

• Anonyymi

Olen käyttänyt muutaman kuukauden ja minusta aika paljon kivempi kuin suurin osa kantispalveluista. Kaikesta saan propseja ja olen niillä lahjakortteja saanut ainakin XXL:ään, Stadiumiin ja Verkkokauppaan.

• Anonyymi

Olen käyttänyt jo kuukausia, hyvin toimii. Kävin juuri leffassa ilmaiseksi, ostin lipun noilla keräämilläni pisteillä.

• Anonyymi

Iha kusetus

• Anonyymi

Ei tää ees toimi Motonetis!

• Anonyymi

Nyt kun liityt saat 1000 propsia koodilla LRA7IKM
      2500 - 3000 propsilla voi lunastaa lahjakortteja mäkkäriin, tokmannilke, ikeaan, h&m ym... Itse ollut jäsen jo kauan ja käyttänyt varmaan toista sataa euroa lahjakortteina.

• Anonyymi

Mä oon käyttäny tätä nyt jonkin aikaa ja on kyllä näppärä. R9PJUUU, kun uskallaudut alottaa äpin käytön nii tolla koodilla saat heti 1000 propsia 😇

• Anonyymi

Toimii. Vuoden ainakin käyttäny j useamman lahjakortin lunastanu ja käyttäny. Yleensä nää kerää tietoja ostokäyttäytymisestä ym.
      1000 propsia uusille käyttäjille koodilla RMPISNA

• Anonyymi

Järvenpään mäkkärissä hetki sitten yritin käyttää Propsin McDonald's 5 €lahjakorttia. Myyjä sanoi, että on huijausta, eivätkä hyväksy tuollaisia.

• Anonyymi

Mulla on kyl toiminu ihan hyvin vaikka välillä itsepalvelunäytöllä onkin vähän säätöä.

• Taitaa olla keksitty tarina, koska minä onnistuin käyttämään - kannattaa näyttää se QR-koodi kassalle :-D

• Anonyymi

Jotain rajaa...ei tälläsiin kusetuksiin kannata lähteä...mitä seuraavaksi..toiset innolla käyttelee noita kaupan äppejäkin ja sitten kassalla odotellaan ku jollain puhelin tökkii...eikö mikään enää ole sellasta jolle sanotaan että ei kiitos? kuluttajat määrittää palvelun tarpeen, ei yritys. Toiset leikkii jotain kestävän kehityksen enkeleitä ja toisella kädellä keksii tälläsiä järjettömyyksiä työkseen. Kannattaa miettiä mihin kaikki johtaa, 20 vuotta sitten olisi hulluksi luultu jos olisi kertonut mihin tämä ihmisten seuraaminen johtaa. "jos joku haluaa kuunnella mitä laulan kun olen aamujöötillä niin kuunnelkoon"..näitä sankareita on kuultu, nyt ei voi mihinkään luottaa.

• Anonyymi

Joo siis tässä ei oikee oo mitää järkee miten tommone vois ees toimia ne yritykset menettää rahaa siinä kun sä saat pisteitä ja ostat niillä. Mistä tää sovellus repisi sitä rahaa jolla ne ostais näitä alennuksia sulle periaatteessa kun laitat kortin tiedot sinne sovellukseen mikään ei estäisi sitä sovellusta käyttämästä niitä tietoja

• Anonyymi

Minulla on ollut tuo sovellus käytössä parin vuoden ajan ja jotain pisteitä on tullut. Tietysti ne pisteet pitäisi siirtää jollekin pankkitilille

• Niitä ei kai voi siirtää pankkitilille vaan lahjakorteiksi

• Anonyymi

Mukana on ällistyttävä määrä tunnettuja liikkeitä ja vaikuttaa omaan silmään luotettavalle ja kunhan hyväksyy sen faktan että jollain konstilla joku tästä hyötyy, todennäköisesti ostajakäyttäytymiselläsi. Koodilla IB6DBBN saat 1000 aloituspisteen pesämunan.

• Anonyymi

NNJAQUX Tuolla koodia kun rekistöityy saa 1000props jo ilmaiseksi! Ja 3000props saa jo 5€

• Anonyymi

Koodilla H9HBXPD molemmat saadaan 1000 pistettä

• Anonyymi

koodilla: YV28CSP saat 1000 propsii ilmaseks

• Anonyymi

Koodilla UGSMYKL saat props käyttöön ja heti 1000 propsia

• Anonyymi

0WWGZA4 Saapi sen 1000 aloitus propsia. Ehkä mukavin ja helpoin pisteiden keräys sovellus.

• Anonyymi

MLU10GR uusin koodi

• Anonyymi

4 päivässä ensimmäinen lahjakortti :)

• Anonyymi

PNCI21R koodilla 1000 propsia alkuun!

• Anonyymi

Ei toiminut, käytin aiempaa :)

• Anonyymi

TW7RS1Y, koodilla saa 1000 pistettä alkuun

• Anonyymi

7FQUD07 = koodi jolla saa 1000propsia

• Anonyymi

YVVKLU4 Rekisteröinti koodilla 1000propsia

• Anonyymi

Tälläkin koodilla 1000 Propsia: R0N6BSS mulle sekä sulle

• Anonyymi

Tässä 1000 pistettä uudelle käyttäjälle: 15OIV4K 💰

• Anonyymi

Uusin koodi ja 1000 pistettä heti aloituksesta!
      MLU10GR

• Anonyymi

uusille käyttäjille koodilla 8PT8A0J heti 1000 propsia.

• Anonyymi

1000 pistettä uudelle käyttäjälle: BPXP5I9

• Anonyymi

💖💎 1000 propsia uusille käyttäjille koodilla: FTACEJE 💎💖

Propseja saa nykyään myös liikkumisesta! eli jos linkität askel-seurantasovelluksen (oli helppo linkittää propsiin) niin saat joka päivä propseja edellisen päivän askelista jos kävelet yli 1000 askelta päivässä! 🔥

• Anonyymi

BWUHV5D Koodilla 1000 propsia alkuun! Pelkästään kävelemällä on mahdollista kerätä propseja! Kannattaa kokeilla, kerääntyy huomaamatta normaalin elämän mukana!!

• Anonyymi

Joo siis tässä ei oikee oo mitää järkee miten tommone vois ees toimia ne yritykset menettää rahaa siinä kun sä saat pisteitä ja ostat niillä. Mistä tää sovellus repisi sitä rahaa jolla ne ostais näitä alennuksia sulle periaatteessa kun laitat kortin tiedot sinne sovellukseen mikään ei estäisi sitä sovellusta käyttämästä niitä tietoja tai myymästä niitä tietoja minnekkään ja mitä itse luin näitä kommentteja niin monella ei toimi nämä "koodit" tai "lahjakortit" luin myös muilta sivuilta että monella ei ole toiminut koko sovellus tämä on ihan kuin vanhan ajan "skämmejä" mutta nyt vaan sovelluksella joka lupaa rahaa kun liikut ja otat kuvia elämästäsi todellisuudessa kun laitat tietosi johonkin tommoseen juttuun ne voi käyttää sun tietoja helposti muuhun.
      Joku vaan keksii nykyään näitä sovelluksia ihan päästään ja väittää eri käyttäjillä että se toimii. Omasta mielestäni älkää ladatko mutta oma elämäsi voit ladata jos haluat.

• Anonyymi

Ei tää mitään huijausta ole vaan ihan rehellinen mainossovellus. Todennäkösesti yritykset jopa maksaa tästä mainosilasta Propsille. Ei tuolta ihan helpolla mitään alennuksia saa, joten yritykset hyötyy siitä et saa mainostilaa.

• Anonyymi

Koodilla 8GBN6UI 1000 propsia!

• Anonyymi

Juuri käytin aiempaa koodia MLU10GR kirjautuessa käyttäjäksi ja sain heti alkuun 1000 pistettä. Tässä kertyy nopeasti pieniä lahjakortteja ja paljon hyviä tarjouksia

• Anonyymi

Onkohan turvallinen?

• Anonyymi

KOODILLA "AULELKB" 1200 PROPSIA

• Anonyymi

Koodilla ZLWZUEK nyt 2000 props pistettä tilillesi!!!! :)

• Anonyymi

No ei kyllä tullut!

• Anonyymi
      UUSI

Koodi MLU10GR näyttää toimivan edelleen

• Anonyymi
      UUSI

Loistavaa!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      44
      3106
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1907
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1890
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      77
      1635
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1492
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1309
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1123
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      107
      1117
    Aihe