Lasten typerät reput

Anonyymi-ap

Miks te vanhemmat laitatte lapselle jonkun Vansin tai Niken repun. Mun mielestä on tosi typerän näköstä. Vans on tennari, mullakin on pari paria ja kävelen niillä. Onks lapsi teille joku kenkä vai kynnysmatto? Ostakaa mieluummin vaikka joku erärepputyylinen.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan sama. Kaikenlaisella ei kannata päätään vaivata. Jos jotkut haluaa mainostaa ja maksaa siitä, se on heidän valintansa. Onkohan nykyisin trendinä ne merkit ja nuoret sekä lapset siksi valitsevat niitä?

• Anonyymi

Miten se sinun elämääsi häiritsee jonkun reput

• Anonyymi

Siis Vans ja myös Nike tennarit edustaa mulle kaupunkikulttuuria. Ne pistetään jalkaan kun mennään terassille, baariin tai muuten vaan kaupungille. Mutta sitten kun otetaan reppu ja otetaan termarillinen kahvia ja mennään metsään rauhottuun. Niin se pitää olla joku Fjälräven tai vastaava. Noi koulureput on niin ärsyttävän pieniäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      158
      10490
    2. Lauri Tähkä raiskasi naisen

Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      4350
    3. KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"

Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt
      Suomalaiset julkkikset
      33
      3445
    4. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      46
      2392
    5. Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?

Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?
      Ikävä
      74
      1483
    6. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      68
      922
    7. Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa

kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid
      Joensuu
      6
      867
    8. Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa

Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla
      Lieksa
      117
      778
    9. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      44
      776
    10. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      131
      768
    Aihe