Konsteja kaivataan

Anonyymi-ap

Kenelläkään tietoa, saako tussikynän jälkiä enää pöydästä pois? Onko tussi sellainen, että imeytyy ja poistaminen mahdotonta?

8

319

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu pöydästä. Siitä ei tietenkään kannata kertoa mitään. Kyllä me niksiniilot täällä tiedämme mutta emme vaan kerro.

• Anonyymi

Niin, nähtävästi puupöytä kyseessä, kun puhutaan imeytymisestä? Puussakin on yleensä joku käsittely pinnassa, onko esim. lakattu tai öljyvahakäsitelty tms.? Tussejakin on monenlaisia, on lasten huopakyniä, "permanent"-tyyppisiä spriipohjaisia jne. jne. Liikaa avoimia kysymyksiä että voisi edes yrittää neuvoa.

• Anonyymi

Sitruunan viipaleiksi päälle pariksi tunniksi. Jos syvälle imeytynyt huokoiseen puuhun, hio pinnasta sentin pari pois

• Anonyymi

Löysin jo ohjeet ja ilman suuria tietoja, kun en satu olemaan asiantuntija vieraiden pöytien pinnoissa.

• Anonyymi

Höylää pinnasta kaksi milliä pois.

• Anonyymi

Jos vaikkapa työpaikan pöytä, niin ei kukaan voi alkaa hiomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikkapa työpaikan pöytä, niin ei kukaan voi alkaa hiomaan.

Miksei? Sen kun hioo vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      579
      1390
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      743
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    5. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      519
    6. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      474
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      467
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      149
      434
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      412
    Aihe