Viimeviikolla ollessani uimahallin suihkutuloissa näin alastoman nuoren tytön isänsä kanss suihkussa. Minun piti poistua suihkusta kun tunsin kiihottuvani. Onko normaalia vai olenko pedari?
Apua onko normaalia
13
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeviikolla ollessani uimahallin suihkutuloissa näin alastoman nuoren tytön isänsä kanss suihkussa. Minun piti poistua suihkusta kun tunsin kiihottuvani. Onko normaalia vai olenko pedari? Olen 13v poika
- Anonyymi
Joo selvä pedari olet. Ilmoitataudu pollisille välittömsti
- Anonyymi
Onko kirjoitus tai vastaaja provo.
Vastaan asiallisesti. Et ole. Lue määritelmä pedofiliasta googlaamalla.
Tuossa iässä nuoret pojat kiihottuu vaikka suihkutangosta. Tarkoitan tällä sitä, että sinun iässäsi hormoonitoiminta on alkanut ja voimakasta jolloin tulee ns. tahattomiakin seisokkeja.
Mielestäni sinun on turha olla vielä huolissaan. Mikäli sinulla olisi vielä näitä samoja tuntemuksia aikuisena, niin sitten kuuluu ks. ryhmään.
Nauti nyt vaan nuoruudestasi. - Anonyymi
Sairasta jos kyseessä on joku lapsi.
- Anonyymi
Eikö 13-vuotias ole itse lapsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö 13-vuotias ole itse lapsi?
No mutta jos kiihottuu jostain 8 vuotiaasta tai vastaavaa niin on aika sairas.
- Anonyymi
Katsojakin oli lapsi. Teki kysymyksen joka mietityttää häntä
- Anonyymi
Ei ole! todennäköisesti iän myötä tuntemus säilyy.
- Anonyymi
Ei ole outoa kiihottua tuollaisessa tilanteessa eikä se tarkoita, että olet oikeasti kiinnostunut lapsista. Yksittäinen tapaus, jossa joudut yllättäen vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisiin alasti, voi aiheuttaa reaktion ihan jännityksen takia vaikkei henkilö olisikaan seksuaalisesti kiinnostava.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Naurattaa tämä anonyymi asia. Ei täällä anonyymisti voida keskustella. Ainoastaan .onion sivustolla onnistuu. Tietääkö kukaan suomenkielisiä sipuli sivustoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Naurattaa tämä anonyymi asia. Ei täällä anonyymisti voida keskustella. Ainoastaan .onion sivustolla onnistuu. Tietääkö kukaan suomenkielisiä sipuli sivustoja.
Olet siis bedari joka haluaa jutella toisten samanlaisten kanssa.
- Anonyymi
Tuo on normaalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702874SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781969Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis731628- 1401552
- 691169
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li10956- 39831