Haaveilen vanhemmista miehistä

Anonyymi-ap

Oon 14v ja haaveilen vanhemmista miehistä, onko se normaalia ja onko muita?..

45

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie haaveilen että sellainen yli 30 vuotias mies tekisi kaikkea kivaa 🤭🤭

• Anonyymi

Älä naurata pervo. Tuon ikäsenä kolmekymppinen on ikäloppu 😂 muistan kun ite tuon ikäsenä ajattelin silleen. Nyt 37 vee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä naurata pervo. Tuon ikäsenä kolmekymppinen on ikäloppu 😂 muistan kun ite tuon ikäsenä ajattelin silleen. Nyt 37 vee.

Jos olet joskus ajatellut noin, se kertoo että olet lapsellinen ja et mitenkään älykäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole sanottu että kaikki ajattelevat samalla tavalla.muistan meidän luokalla olintyttö joka rakastui 24 vuotta vanhempaan mieheen menivät avioonkin heti kun ikä salli , ja tytön oma isä oli saman ikäinen kun hänen miehensä . Mitä minä tiedän niin olivat onnellisia toistensa kanssa, voi olla ettei se mies enää eläkään olis jo hyvin vanha jos eläis . Kyllä kylä kohisi heidän avioliitostaan ja kahvia ämmät joi pannu kaupalla kun maalasivat pirun seinälle heidän suhteestaan ettei kuulemma tuke kestämään, vaan kestihän se . Joten jos silloin oli näitä juorukellojen joskin ei miehet koskaan ottaneet osaa heidän juoruihinsa
        Miksikähän sitä on pidettävä huolta toisten asioista

• Anonyymi

Normaalia mutta jätä vaan haaveeksi, niin ei ala aikuisena sinua kaduttamaan tai miestä joka joutuu linnaan

• Tuossa vaiheessa melko monta miestä voisi mieltää vanhemmaksi. Suosittelen kuitenkin pitämään malttia ettei tule ryhdyttyä sellaiseen joka kaduttaa pidemmän aikaa jälkeenpäin.

Sitten kun on n. 25-vuotias omassa kodissa ja on terve vartalo ja mieli niin saattaisi olla tarpeeksi seestynyt ollakseen lähes minkä ikäisen aikuisen kanssa tahansa. On suurempi mahdollisuus että ollaan oikeasti samalla aaltopituudella.

• Anonyymi

Minä olin 18 vuotta ja tyttöystävä oli noin kolme vuotta nuorempi, kun aloimme seurustella niin parissa kuukaudessa muutimme yhteen.
        Tuollainen ikäero ei ainakaan ollut paljoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olin 18 vuotta ja tyttöystävä oli noin kolme vuotta nuorempi, kun aloimme seurustella niin parissa kuukaudessa muutimme yhteen.

Miten teillä menee nykyään?

• Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

Miten teillä menee nykyään?

Asuimme yhdessä ensin pari kuukautta ja sitten kihloihin ja nykyään naimisissa.
        Hän eli jo yksin kun aloimme seurustella iästä huolimatta, minä muutin suoraan kotoa hänen luokseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Asuimme yhdessä ensin pari kuukautta ja sitten kihloihin ja nykyään naimisissa.
        Hän eli jo yksin kun aloimme seurustella iästä huolimatta, minä muutin suoraan kotoa hänen luokseen.

Hienoa että juttu onnistui. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks sulle löydy oman ikäsist seuraa vai miks pitää olla noin paljo nuorempien kaa🤢

• Anonyymi kirjoitti:

Eiks sulle löydy oman ikäsist seuraa vai miks pitää olla noin paljo nuorempien kaa🤢

No, jos katsotaan mitä laki sanoo asiasta... "Seksuaalisen kanssakäymisen yleinen suojaikäraja on Suomessa 16 vuotta. Tätä nuorempien ei katsota voivan antaa pätevää suostumusta sukupuoliyhteyteen tai muuhunkaan seksuaaliseen tekoon aikuisen kanssa."

Toinen osapuoli oli noin kolme vuotta nuorempi kuin 18-vuotias mikä tarkoittaa sitä että hän oli suurin piirtein 15, ehkä 16 vuoden ikäinen kyseisessä tilanteessa.

18-vuotias on yhä nuori. Molempien osapuolten pitäisi olla henkiseltä kehitykseltään lähellä toisiaan jotta sitä ei lasketa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi vaan kahdeksi suostuvaksi henkilöksi. Emme myöskään tiedä koska kyseistä kanssakäymistä parin välillä alkoi tapahtumaan.

Minusta näyttää siltä että sosiaalisen hyväksynnän kannalta tuo suhde olisi ollut Suomessa ehkä hieman erikoistapaus mutta vielä mahdollisuuksien rajoissa. Ja myöhempinä vuosina kolmen vuoden ikäero ei varmaankaan tuntuisi oikein missään.

Sanotaan että jos toinen osapuoli olisi ollut vaikka 25 tai yli niin hälytyskellot olisivat lähteneet soimaan herkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä lähes kolme vuotta nuorempi ole paljoa, kuten sanoin että muutimme pian yhteen ja menimme hetken päästä kihloihin 🤷‍♂️

• Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

No, jos katsotaan mitä laki sanoo asiasta... "Seksuaalisen kanssakäymisen yleinen suojaikäraja on Suomessa 16 vuotta. Tätä nuorempien ei katsota voivan antaa pätevää suostumusta sukupuoliyhteyteen tai muuhunkaan seksuaaliseen tekoon aikuisen kanssa."

Toinen osapuoli oli noin kolme vuotta nuorempi kuin 18-vuotias mikä tarkoittaa sitä että hän oli suurin piirtein 15, ehkä 16 vuoden ikäinen kyseisessä tilanteessa.

18-vuotias on yhä nuori. Molempien osapuolten pitäisi olla henkiseltä kehitykseltään lähellä toisiaan jotta sitä ei lasketa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi vaan kahdeksi suostuvaksi henkilöksi. Emme myöskään tiedä koska kyseistä kanssakäymistä parin välillä alkoi tapahtumaan.

Minusta näyttää siltä että sosiaalisen hyväksynnän kannalta tuo suhde olisi ollut Suomessa ehkä hieman erikoistapaus mutta vielä mahdollisuuksien rajoissa. Ja myöhempinä vuosina kolmen vuoden ikäero ei varmaankaan tuntuisi oikein missään.

Sanotaan että jos toinen osapuoli olisi ollut vaikka 25 tai yli niin hälytyskellot olisivat lähteneet soimaan herkemmin.

Emme ikinä saaneet keneltäkään minkäänlaisia negatiivisia kommentteja ikäerosta.
        Me muutimme yhteen ennen kuin olimme edes harrastaneet seksiä ja hän tosiaan oli jo 16 vuotias kun aloitimme seksielämämme, meillä ei ollut sen suhteen kiirettä.
        Hän oli kypsä henkisesti kuten aiemmin kirjoitin että hän eli yksin kun tapasimme, minä taas muutin suoraan hänen luokseen kotoa.

Muut ikäiseni juoksivat baareissa ja ryyppäsivät, minä mieluummin jäin kotiin oman rakkaani kanssa.
        Kun hän sairastui masennukseen minä olin se joka hänestä huolehti päivittäin ja lähdin jopa samaan kouluun että hän saisi ammatin luettua 😊

Olimme erittäin läheisiä ja pystyimme puhumaan ihan kaikesta, kävimme jopa yhdessä suihkussa ja nukuimme aina sylikkäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ikinä saaneet keneltäkään minkäänlaisia negatiivisia kommentteja ikäerosta.
        Me muutimme yhteen ennen kuin olimme edes harrastaneet seksiä ja hän tosiaan oli jo 16 vuotias kun aloitimme seksielämämme, meillä ei ollut sen suhteen kiirettä.
        Hän oli kypsä henkisesti kuten aiemmin kirjoitin että hän eli yksin kun tapasimme, minä taas muutin suoraan hänen luokseen kotoa.

Muut ikäiseni juoksivat baareissa ja ryyppäsivät, minä mieluummin jäin kotiin oman rakkaani kanssa.
        Kun hän sairastui masennukseen minä olin se joka hänestä huolehti päivittäin ja lähdin jopa samaan kouluun että hän saisi ammatin luettua 😊

Olimme erittäin läheisiä ja pystyimme puhumaan ihan kaikesta, kävimme jopa yhdessä suihkussa ja nukuimme aina sylikkäin.

Kukaan miespuolinen ei kyllä muuta yhteen ilman seksiä!
        Miten muka se asui yksin vaikka oli kolme vuotta nuorempi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan miespuolinen ei kyllä muuta yhteen ilman seksiä!
        Miten muka se asui yksin vaikka oli kolme vuotta nuorempi!

15 vuottakin täyttänyt voi asua yksin vanhemman tai huoltajan suostumuksella. Voi olla kyse vaikka opiskelupaikasta toisessa kaupungissa. Vanhemmat siis yhä osallistuvat teinin elämään miten pystyvät etänä ja pitävät yhteyttä.

Ja yhdessä voi asua kaveripohjaltakin. Itsellänikin on ollut kämppäkavereita.

• Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

15 vuottakin täyttänyt voi asua yksin vanhemman tai huoltajan suostumuksella. Voi olla kyse vaikka opiskelupaikasta toisessa kaupungissa. Vanhemmat siis yhä osallistuvat teinin elämään miten pystyvät etänä ja pitävät yhteyttä.

Ja yhdessä voi asua kaveripohjaltakin. Itsellänikin on ollut kämppäkavereita.

Hänen äitinsä ja isäpuoli asuivat vain 20 kilometrin päässä mutta kun hänen äitinsä oli hetken asumuserossa miehestään, tuleva tyttöystäväni ei halunnut palata asumaan enää sinne isäpuolensa vuoksi.

Kävimme joka viikonloppu jommankumman vanhempien luona ja viikottain soittelimme.

Eikä meillä ollut seksin suhteen niin kiire että tosiaan ennen kuin olimme olleet edes yhdynnässä, asuimme jo yhdessä.

Lähdin hänen vuokseen jopa opiskelemaan samaan kouluun että hän saisi ammatin, että pystyin olemaan apuna ja tukena.

• Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

Olen asiasta hiukan eri mieltä, kaikki ihmisten välinen toiminta ei perustu seksuaalisuuteen vaan myös emotionaalinen puoli kannattaa huomioida.

Ehkäpä mieskuva on yleisesti kovin seksuaalikeskeinen ja kylmä - mutta todellisuudessa hyväksikäyttöpotentiaali voi hyvinkin mennä emotionaalisella akselilla niin että nuorempi nainen on vahvemmassa asemassa kuin aikuinen mies. Näet jos miehellä on tunteet niin ne eivät ole mitään ehdollisia tunteita, siinä ei kysellä välttämättä lainkaan että haluatko ja kannattaako jokin asia.

Jos mies ei ole psykopaatti tai muuten helvetin kylmäverinen tai tunnevammainen niin nuorella naisella on arvaamattoman paljon valtaa hyvässä jos hän saa miehen rakastumaan itseensä.

On hiukan outoa keskittyä vain seksuaaliseen "kokemukseen" kun pitäisi tajuta että se mies ottaa mahdollisesti valtavan riskin siitä että hänen sydämensä särkyy lopulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen asiasta hiukan eri mieltä, kaikki ihmisten välinen toiminta ei perustu seksuaalisuuteen vaan myös emotionaalinen puoli kannattaa huomioida.

Ehkäpä mieskuva on yleisesti kovin seksuaalikeskeinen ja kylmä - mutta todellisuudessa hyväksikäyttöpotentiaali voi hyvinkin mennä emotionaalisella akselilla niin että nuorempi nainen on vahvemmassa asemassa kuin aikuinen mies. Näet jos miehellä on tunteet niin ne eivät ole mitään ehdollisia tunteita, siinä ei kysellä välttämättä lainkaan että haluatko ja kannattaako jokin asia.

Jos mies ei ole psykopaatti tai muuten helvetin kylmäverinen tai tunnevammainen niin nuorella naisella on arvaamattoman paljon valtaa hyvässä jos hän saa miehen rakastumaan itseensä.

On hiukan outoa keskittyä vain seksuaaliseen "kokemukseen" kun pitäisi tajuta että se mies ottaa mahdollisesti valtavan riskin siitä että hänen sydämensä särkyy lopulta.

Ehkä keskityin tuossa enemmän seksuaaliseen ja yhteiskunnalliseen puoleen mutta olen myös hyvin tietoinen siitä että tunteet on miehilläkin, tosin ne virtaavat usein pintaa syvemmällä. Ehkä ne näkyvät useammin huolehtivissa teoissa kuin romanttisissa eleissä.

Se on oikeastaan yksi asia jonka haluaisin muuttaa. Miehienkin pitäisi saada puhua huolistaan ja toiveistaan avoimesti, muuten pullotettu paine voi purkaantua ei-toivotuilla tavoilla.

• Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

Ehkä keskityin tuossa enemmän seksuaaliseen ja yhteiskunnalliseen puoleen mutta olen myös hyvin tietoinen siitä että tunteet on miehilläkin, tosin ne virtaavat usein pintaa syvemmällä. Ehkä ne näkyvät useammin huolehtivissa teoissa kuin romanttisissa eleissä.

Se on oikeastaan yksi asia jonka haluaisin muuttaa. Miehienkin pitäisi saada puhua huolistaan ja toiveistaan avoimesti, muuten pullotettu paine voi purkaantua ei-toivotuilla tavoilla.

Itse hemmottelen vieläkin tuota kolme vuotta nuorempaa rakasta, ostelen lahjoja, vien syömään, kirjoittelen runoja ja muuta pöhköä 😊🤷‍♂️

Haluan hänen viikottain tietävän miten paljon rakastan häntä edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse hemmottelen vieläkin tuota kolme vuotta nuorempaa rakasta, ostelen lahjoja, vien syömään, kirjoittelen runoja ja muuta pöhköä 😊🤷‍♂️

Haluan hänen viikottain tietävän miten paljon rakastan häntä edelleen.

Mitä lahjoja?2e hinta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä lahjoja?2e hinta

Eipä noin halvalla hemmotella ketään, vien esimerkiksi ulos syömään, maksan hieronnan, ripsihuoltoja, ostan koruja, vien vaateostoksille, kerran hetken mielijohteesta ostin yli metrin korkuisen pehmo pöllön😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä noin halvalla hemmotella ketään, vien esimerkiksi ulos syömään, maksan hieronnan, ripsihuoltoja, ostan koruja, vien vaateostoksille, kerran hetken mielijohteesta ostin yli metrin korkuisen pehmo pöllön😂

Osta mulle samalla tavalla nii saat bimbbiä🤭

• Anonyymi

Maailma on täynnä kaltaisiasi, mutta muista olet sakkoliha.

• Anonyymi

Hyi hitto että oli melko karvaspala,vaikka ei tässä ole edes karvan karvaakaan...kaadanpa koko repertuurin lautaseltani pois!

• Anonyymi

Sinä ja sukurutsaus on korpiherrallekin pahasta.

• Anonyymi

älä oteuta tota haavetta

• Anonyymi

Kannattaa ottaa selvää mistä noi su fantasiat johtuu. Huomattavasti vanhemmista miehistä haaveilu kertoo yleensä lapsuuden traumoista

• Anonyymi

Just just. Eiköhän siellä ruudun toisella puolella oo joku pervo viiskymppinen äijä. Yäk.

• Anonyymi

No ei oo, mitä se antaisi kellekään 50v ukolle esiintyä tyttönä?
        Ettet ite ois vaa pervo 😂😂

• Anonyymi

Sinähän olet miespuolinen A.P

• Anonyymi

?????

• Anonyymi

Oon ite vanhempi mies vastaa tähän jos haluat tavata

• Anonyymi

Ikäsi!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      241
      2922
    2. Luulen etten kelvannut sulle nainen

Tiedän että käyt täällä
      Ikävä
      59
      1472
    3. Sullahan on nainen

Varmasti kaikki mitä tarvitset, ei sinulta puutu kaiketi mitään?
      Ikävä
      98
      1447
    4. Kuinka paljon teillä on ikäeroa?

Ja kuinka ison ikäeron olisit valmis hyväksymään?
      Ikävä
      80
      1138
    5. Kuinka vanha olet?

Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)
      Sinkut
      176
      994
    6. Olen nainen sairaalassa

Musta ei kuulu tänään. Yöllä iski rytmihäiriöt.
      Ikävä
      60
      948
    7. Ei mee kauaa ni saa

Pimperoo naapurin rouvalta :D
      Ikävä
      78
      930
    8. Kyynel vierähtää silmäkulmaan

Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r
      Ikävä
      40
      880
    9. Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?

Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja
      Luterilaisuus
      304
      822
    10. Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla

Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap
      Tunteet
      239
      770
    Aihe