Karkkarin elämämkoulun kallut edustaa lehdessä!
7
445
Vastaukset
- Anonyymi
ahahahaha T K
- Anonyymi
Jou jou mee kysyy keltä vaan me ei mihinkään politikkoihin uskota vaan me nukutaan ja nuokutaan, kaikki grafitit seinäs kertoo meidän mielentilast juoksukaljat messiin ärrält nii kohta taas helpottaa leikkauksien seuraukset köyhälle, jokapäivä jengin mieltä turruttaa substanssit erilaiset mitä milloinkin on tarjolla, terveysasemat aina ruuhkautuneet, ei toimi hoitotakuut ongelmat räjähtää käsiin täs lähiös, tääl sä oot omillas, et saa terapiaa kun väkivaltaa tapahtuu ympärilläsi ja ruumita ruumisauto tulee noutaa ja kun oon todistajana pöytäkirjois sulle tarjotaan vaan mielialalääkkeitä ja passitetaan himaasi turha mennä sairaanhoitajalle itkee ongelmistasi kun ei se tunteeton ämmä tunne yhtään empatiaa se vaan flexaa vaan seksuaaliterapeutin opinnoillaan ja väheksyy sun huolia, kuule ämmä ei se p*ll*npuutetta oo jos tääl ihmisii kuolee ja jotain alkaa ahdistaa!
On meriittejä meillä monta muutakin ku on erilaisia diagnooseja, rikoskuvauksia ja päihdeongelmiakin, mitä tilastoihin tulee niin ollaan top-sijoilla väkivaltatilastoissakin ja työttömyydenkin samal rauhaton Karhuvuori naapurustona on suurimpia pelastusalan työllistäjiäkin , kidnappaus, henkirikos ja oven räjäytys on normii nowadays vuokrantaja tai huoltoyhtiö ei tiedä mitään ei niilt apuu saa ja ne kaunistelee tän lähiön ongelmii se on vaan sitä voitonmaksimoimista, monen elämä täällä raiteilta suistu ja lähti sivuluisuun, kaikkea tarjolla pidä pimeillä kujilla varas ja kierrä lössit kaukaa, vaan vahvimmat selvii tääl mut joskus saattaa avun tulemises kestää liian kauan kun tilanteet hetkes kiehahtaa voi siellä veitsi jollain vilahtaa ja joku voi jäädä väkijoukun tallomaks kahakas, vilkas yöliikenne pelastustiellä kertoo siitä että kauppa käy naapurin diilerillä ringissä setelit vilahtaa kun ohi meet ja tabut vaihtaa omistajaansa ne kyhää säätöjä sun rappukäytävässä veitsi messiin niin on turvallisempaan jos joku tulee uhkailemaan, se klo 22 hiljasuus ja taloyhtiön säännöt on pelkkä vitsi.- Anonyymi
Tää perustuu tositapahtumiin, tää kertoo karhuvuoren terrorismista eli karhuvuoren vuoden 2022 helmikuun 21. päivän terroriteosta eli 2/2022 , hymy hyytyy kun pelätyn Karhuvuoren Al-Qaidan kohteeksi joudut siin syntyy ainakin oven riekaleita ja kova pamaus, pihallinen hälytysajoneuvoja, synty taas joillekin kourallinen uusii traumoi, joita kukaan ei suostu hoitaa terveysasemal ku on vähän jonoa ja tiukil määrärahat, täs on näit mielialalääkkeitä niin jospa se sillä, hoitaja: ”onks seksielämä kondikses ja tiesitkö et oon seksuaalineuvoja?”
Tätä samaa puoskarointia ne varmaa tarjos sille kidnapatulle ja pahoinpidellykin, ei paina mitään näil mail ihmishenki, oot kuluerä, taloyhtiö vaan kysyy et ”keitäköhän ne mahto olla” jotka uhkas henkees, maksamasi saunavuorosi voihki ja sotki saunan sekä veti röökii suihkutiloissa. Noh en tiedä mut onnee sen selvittämiseen kutsukaan vaikka ne teekutsuille Kotkan asunnot kun saatte selville, viis mun hengestä viis mun turvallisuudesta korottakaa vuokraa kehukaa itteenne vaikka lehdes, niiku kaikki tääl päin on niin fly mut hyytyy tosipaikan tullen, menin sitte puukon kaa vuorolleni tehostaakseni itsepuolustustani mut meni kakka puntiin vapaa oli mun vuoroni ei ne nistit haluu tosimiehen kaa painii siin saa turpaansa ja olan takaa. Moni poika kova uhkaamaan!
- Anonyymi
Hulluus uho maine kosto tyhmä saapas roisto mielisairas mielenpahoittaja ja mielensäpahoittava enkeli ja demon,i totuus ja valhe, totuuden vandalisoija, haurauden ammattimainen harjoittaja ja syntinen asiakas, noituva pyromaani, roihuava makasiini, mielenosoittaja = sumutettava, rikkinäinen kondomi, synty vahinkolapsi katkera ahmatti suurisuu huuteleva hulluus sen myötä leviävä sairaus ja pahemman luokan toksisuus, telakka siel laiva ruosteinen on se tuotos huomenta-huutelijan luomuksen Nooan arkin sen c-luokan tuotoksen paskemman version, uppoavan kategorian, Titanicin tapaisen, sanaleikki aika kryptinen, paskakin, vaikee tajuttava liukas kuin saippua, liian raskas kuin Titanic ja Estonia droppaa kovaa ja pohjassa on, meno yhtä huutoo kuin Linnanmäellä kirkuen huipulle ja sieltä alas kuolemaa peläten adrenaalinipärinöissä, kokolihan myllyyn ja jauhelihan ulos köyhänä sisään ja vararikos ulos, hyöty ja rahat pois = paska jää jäljelle, sen voit pitää ite näin se homma toimii, demolizer demonisoi nämäkin sanat vahvistaa niiden sanomaa ja palkakseen kastevedet naamaansa juo, se suuri ahnehtija, henkien manauskirja apuna, kuljen pitkin pimeit katuja etsien totuutta, jou.
- Anonyymi
Jou Jou ! Minä sain lorujesi lukemisesta maksuhäiriömerkinnän! Jou
- Anonyymi
Se on hyvä se, Lindorfia vai Instrum? Kumman huora oot? Kummalle sun peräreikäs levitettynä on? Oi Oi Saatana auta oi Jumala Oi Jeesus missä te piileksitte? Tää jäbä on enemmän ja vähemmän sairaalla päällä ja musta tuntuu et siitä on tulossa krooninen tila??? Nää huutelevat huomentamiehet, nää murhaavat naapurit, nää vähättelevät valehoitajat, armoo et saa mistään mut joka puolel ja paikas tuomitaan?! Mä oon kyllästyny tähän! Vitut sun pumpuista, vitut sun telakoista, jos et saa multa huomenta-toivotusta niin rageat, vuodesta toiseen valheet mut eri twistillä, en enää niitä osta kuuntele ku meitsi flossaa,
Karhuvuori gang karhuvuori gang karhuvuori gang hälytysajoneuvot sano piip piip kun juopot tappeli ovi kostoks räjäytettiin vandaalien toimesta, se 2/2022 Karhuvuoren 9/11 oli mut tornien sijaan räjähti yks ovi, ainiin ja 2/2019 kärkkäris pankkivankidraama koettiin ja piiritysoperaatio, jos et usko niin Googleta! taruraitti 2 ja jouksukaljat ärrält messiin, vastaantulijat näyttää sekavilt, taas yks juoppo kuoli asuntoonsa, pretty norm nowadays, jonku laittomat kasvit naapurirapust just takavarikoitiin mut puolen vuoden päästä haju rappuun palas ja viikonloppuna joku hajotti raivopurkauksissaan rapun oven säpäleiksi, taloyhtiön mukaan vuokriin tehtäväkin korotus syystä x karhuvuori gang karhuvuori gang karhuvuori gang halvan vuokran jälkeen rahaa jää päihteisiinkin, on oma terveysasemakin, mielenterveyden hoito luotettavis käsis kun sairaanhoitaja flexaa seksuaalineuvojan opinnoillaan, olisin kyl kaivannut toisenlaista neuvontaa, niiku alapään sijaan yläpäähän kohdistuvaa mut kuka päästi bimbon sairaanhoitajaks? Jos se oli vaan horny? Ois varmaa pitäny ensiks nussii sitä niin olisi saanut palvelua? Reseptinkin uusimiseks pakko raahata luunsa paikal ja peräs viidenkybän lasku seuraa, vieraspaikkakuntalainen varo kelle auot tai sut tallotaan hengilt niiku sil stadilaiselle kävi 3/2017 karhuvuori gang karhuvuori gang karhuvuori gang oma saunavuoro ei oo itseselvyys sen voipi sekavapariskunta valloittaa omien seksuaalisten kanssakäymisten harrastuspaikaks, mee väliin sut uhataan tappaa, Suullisniemi perääntyy ei ota kantaa, käy venaa siin poliisei paikal, sil välin kun sut listitään, mee tehtaasee töihin johonkin maalliseen helvettiin tehtaseen kasaa sveitsiläist paskaa, valvo yös kun naapurin elämänkoululainen bilettää, samoil silmil huomenta-miehen tallottavaks, vähemistäkin jo ahdistuu karhuvuori gang karhuvuori gang karhuvuori gang ruumit tulee hommaa itsepuolustukseks haulikko tai turvamies kohtalot ympäril julmii verisii synkkii, todista dark triad aitiopaikalt karhuvuoren triadsit ei oo symppiksii, turvaa selustas tai saatat tulla yllätetyks, outoo liikennettä kerrostalon pihas öisin, autoi ramppaa yks toisensa jälkeen, me väliin niin otat osumaa, vasikoijille kuulemma kostetaan ja koht joku uus samaa touhuu jatkaa karhuvuori gang karhuvuori gang karhuvuori gang ihmiskohtalot karmeita nää piilossa olevat lieveilmiöt puistokemistit in action. Mä räppään kunnes silmät pysyy auki ja kun ne ei pysy i’m gone ja niin sietää ollakin hyväs lykys siirrytään paskaks maailmast toiseen tai muuhun ulottuvuuteen tai uudesti synnytään huudeille, meidät saatetaan sillon poimii hylättynä vaik taruraitin roskiksesta, äitil ei ollu varaa pitää sua, se dumppas babyn sinne roskikseen, 40 vuot jäljel niin loputkin täst paskast on lopultakin suoritettu, saatu finaaliin, orjana en kenenkään vaan räpit nää kokkailen levittelen ympäri ämpäri, kuinka kaun potilaiden laiminlyönti jatkuu, kuinka kauan Kirsi saa operoida hoitajana? Seksi hoitomuodoks syöpään, seksi toimii silloinkin kun jalka tai käsi irronut, älä välitä, nussimal kaikki paranee ja unohtuu, tai noh niin neuvoo bimbot, kolme kesää sitä helvettiä en kelvannut löyty tekosyyt monet ja Stahanovilaiset työn-sankari mallit kuinka joku teki työt ja yleni siihen ja siihen valkokaulustehtävään niinpä mut miten mun 2 luokkalaista selvis nyt toimistoon suoraan ilman näit haalariharjoitteluja? Tää on yhtä kusetusta pelkkää propagandaa hyi teitä ja hyi teidä likasii tehtaita ette noudata edes koronaoheita tai ette osaa muuta kuin valehdella ja pelolla johtaa oon nykysi lukeneempi kuin mun pomo kertoo homman tasost yhtä jos toista entten tentten pistä valimo kii tilaa ne espanjasta saat halvemmal ja päivitä sitä ympäristöraporttia senkin tekopyhä lehmä holy cow stupid cunt
- Anonyymi
Karkkarin suttaaja kääpiö joutaa suohon. Ketään ei haittaisi pätkääkään, ei ketään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro415518Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3303258Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1471871- 1331762
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu721674Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2861220Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1211075Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata80844Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?111843Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis88801