Mika on huippu ministeri tietää mitä tekee
Paras vaihtoehto
15
172
Vastaukset
- Anonyymi
kepulaisten vaalipaniikki näkyy s24 kannusta lukiesa
- Anonyymi
Eipä muut tänne kirjoita, kuin meidän keskustan väki.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17795460E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Kyseessä on Keski-Pohjanmaan ei Keskustan vaalit.
- Anonyymi
Hyvin Mika pärjää
- Anonyymi
Joutaa jääjä pois nyt, ennen äänestänyt Mikaa mutta en enää. Koska Mikakaan ei ollut eduskunnassa äänestämässä silloin kun itselle tärkeistä asioista änestettiin. Pahimpana ja viimeisimpänä sukupuolen vaihto äänestys, tietää äänestäjiensä kannan niin jäi pois äänestyksestä.
- Anonyymi
Lampille kannattaa hakea seriffin virkaa jos Mika tippuu eduskunnasta.
- Anonyymi
🤣 vitsi
- Anonyymi
Niin onkin huippu
- Anonyymi
Viina pilannut miehen, ei kai tuo tosissaan eduskuntaan yritä, jää vaalitilaisuuksista pois. Olisko haikee huominen syynä
- Anonyymi
Lopeta valehtelu ja tyhjien huhujen levittely!
- Anonyymi
Siirto persuko täällä taas elämöi?
- Anonyymi
Antakaa paikallisten persujen kirjoitella. Manoliitto saa muutaman sata ääntä ja edustajat tulee eteläpohjanmaalta. Saattaa olla että taas huudellaan seuraavat neljä vuotta oppositiosta ja puolue hajoaa vaikka päästäisiin hallitukseen.
- Anonyymi
Mitä jos seuraava ministeri olisikin Jussi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569