Lempi hahmonne Aku Ankasta?

Penni.

Lempi hahmonne Aku Ankasta siis?

Omia suosikkeja: Roope-setä, Aku Ankka ja Kroisos Pennonen

Kertokaapa omanne.

- Kiitos.

24

1530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJT

      Roope ja Kulta-Into Pii.

      • J. R.

        Tämä rakas naapuri, joka ainakin joskus käytti nimeä Teppo Tulppo. Ihana, koska niin lähellä reaalimaailmaa. Tarkkailkaa ympäristöänne ellette usko.


      • J. R. kirjoitti:

        Tämä rakas naapuri, joka ainakin joskus käytti nimeä Teppo Tulppo. Ihana, koska niin lähellä reaalimaailmaa. Tarkkailkaa ympäristöänne ellette usko.

        Tulpun Teppo on oikea naapurikyttääjän perikuva! Jokaisesta Suomen lähiöstä löytyy varmasti tusinan verran teppotulppuja.


    • d.claiborne

      Kyllä tähän täytyy vastata, että pahat tädit Milla Magia ja Matami Mimmi ovat huippuja! :o)

      • Penni.

        Ovat ne "pahat" akat niin legendaarisen hyviä.


      • TanieliNypliini
        Penni. kirjoitti:

        Ovat ne "pahat" akat niin legendaarisen hyviä.

        Ja kaikki viisaushan asuu vanhojen naisten korvien välissä, kuten A Tuuri aukottomasti koirashahmojen toilailuilla todisti.


    • Perskele

      Aku, Pelle ja veljenpojat.

    • k.ar.a

      Mä tykkään Roope Ankasta niissä "vanhoissa" sarjiksissa. Niissä mitkä on piirretty erilailla ja esiintyy aika usein näitä MacAnkkoja.. niissä on niin paljon yksityiskohtia ja Aku on niissä kanssa tosi söpö. Roope on erilainen niissä. Siitä Roopesta mä tykkään :)

      • minä

        pidän indiana hoposta, taikaviitasta, roopesta.


    • Alina -74

      aku itte

    • Naku Vankka

      Aku, Hessu ja Mikki!

    • nostalgikko

      Lamppu päänä. Nokkela, kätevä ja avulias.

    • koljonen

      Ehrottomasti paras hahmo on mun mielestä Mustakaapu. Just sopivan mystinen hahmo ja pukeutuukin aika tyylikkäästi...

    • Polle Koninkaulus.

      Polle Koninkaulus.

    • Aku Ankka. Uskottava sohvaperuna, sitkeä perusäijä, joka vastoinkäymisistä huolimatta jaksaa yrittää.

      Mikki Hiiri. Tuo Ankkalinnan vastine Eliot Nessille. Joskus Mikin taipumus olla aina oikeassa on kuitenkin todella rasittavaa. Mikki on parhaimmillaan Romano Scarpan film noir-henkisissä dekkaritarinoissa.

      Hessu. Vanhan ajan kylähullu. Katoavaa kansanperinettä koko mies.

      Milla Magia. Ankkamaailman tyylikkäin nainen.

      Mustakaapu/ Al Rapina. Salaperäinen rosvohahmo.

      Sikari Sakari ja Viiksi-Vallu. Mafia-miehet Ankkalinnan tyyliin.

      Simo Sisu. Perinteinen irlantilaisjuuret omaava jenkkiläinen lättäjalka.

    • EHDOTTOMASTI

      PARAS!!*fanittaa*

    • Jukka-27

      Kyllä se tuo Aku Ankka on.
      Niin samanlainen kuin minä.

      Lisätietoa hahmoista osoitteessa: www.ankkaweb.tk

    • ffffffffffffffff

      joka ajelee aina sillä ykspyöräsellä pitkin kaupunkia

    • Hyrre76

      Aku on ykkönen! Roope, Milla Magia ja Mummo Ankka kuuluu suosikkeihin myös =) "Harvinaisemmista" Kultu Kimallus, Hortesia ja Super-Hessu.

      • himmeli

        Roopea naureskelin juuri viime yönä taskaria lukiessani: se on vaan niin hervottoman hauska hahmo, rahasäiliöineen ja kullanvainuineen.. monet tuollaiset "itsestäänselvyydet" ankkalinnassa ovat lopulta ihan hirveän hauskoja, kun niitä oikein rupeaa miettimään.:) Myös vanhan itaruksen tapa ajaa sukulaispoikaansa takaa milloin mikäkin esine hyppysissään.. Ja ne vanhat jutut Klondykesta yms. Ah, mikä mies!

        Taikaviitta ansaitsee myös erityismaininnan, ja Milla Magia. Taso muuten vaihtelee piirtäjän mukaan aika paljon, mutta noin yleistäen Roope-setä toimii aina.:) Pelle Peloton on hauska mielestäni lähinnä uudemmissa sarjakuvissa, vanhemmissa sitä särmää löytyy Pikku Apulaisesta.


    • lllffffffffffffffff

      Mun suosikkeja on Kultu Kimallus&Roope Ankka,ylivoimaisesti!Mä inhooon Riitta Hanhea! Onko joku samaa mieltä?

      PS:Noi kolme o:ta tossa sanassa inhooon,on siinä tarkotuksella

    • jkj93

      Hansu Hanhi, Mummo Ankan renki.

    • Moon

      Don Rosan Roope, jossa Roope on vielä köyhä ja yrittää ansaita elantonsa. Hurmaava äkäpussi!

    • ffffffffffffffff

      Kuru Korppi, siltä kaikki aina onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe