Lempi hahmonne Aku Ankasta?

Penni.

Lempi hahmonne Aku Ankasta siis?

Omia suosikkeja: Roope-setä, Aku Ankka ja Kroisos Pennonen

Kertokaapa omanne.

- Kiitos.

24

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJT

Roope ja Kulta-Into Pii.

• J. R.

Tämä rakas naapuri, joka ainakin joskus käytti nimeä Teppo Tulppo. Ihana, koska niin lähellä reaalimaailmaa. Tarkkailkaa ympäristöänne ellette usko.

• J. R. kirjoitti:

Tämä rakas naapuri, joka ainakin joskus käytti nimeä Teppo Tulppo. Ihana, koska niin lähellä reaalimaailmaa. Tarkkailkaa ympäristöänne ellette usko.

Tulpun Teppo on oikea naapurikyttääjän perikuva! Jokaisesta Suomen lähiöstä löytyy varmasti tusinan verran teppotulppuja.

• d.claiborne

Kyllä tähän täytyy vastata, että pahat tädit Milla Magia ja Matami Mimmi ovat huippuja! :o)

• Penni.

Ovat ne "pahat" akat niin legendaarisen hyviä.

• TanieliNypliini
        Penni. kirjoitti:

Ovat ne "pahat" akat niin legendaarisen hyviä.

Ja kaikki viisaushan asuu vanhojen naisten korvien välissä, kuten A Tuuri aukottomasti koirashahmojen toilailuilla todisti.

• Perskele

Aku, Pelle ja veljenpojat.

• k.ar.a

Mä tykkään Roope Ankasta niissä "vanhoissa" sarjiksissa. Niissä mitkä on piirretty erilailla ja esiintyy aika usein näitä MacAnkkoja.. niissä on niin paljon yksityiskohtia ja Aku on niissä kanssa tosi söpö. Roope on erilainen niissä. Siitä Roopesta mä tykkään :)

• minä

pidän indiana hoposta, taikaviitasta, roopesta.

• Alina -74

aku itte

• Naku Vankka

Aku, Hessu ja Mikki!

• nostalgikko

Lamppu päänä. Nokkela, kätevä ja avulias.

• koljonen

Ehrottomasti paras hahmo on mun mielestä Mustakaapu. Just sopivan mystinen hahmo ja pukeutuukin aika tyylikkäästi...

• Polle Koninkaulus.

Polle Koninkaulus.

• Aku Ankka. Uskottava sohvaperuna, sitkeä perusäijä, joka vastoinkäymisistä huolimatta jaksaa yrittää.

Mikki Hiiri. Tuo Ankkalinnan vastine Eliot Nessille. Joskus Mikin taipumus olla aina oikeassa on kuitenkin todella rasittavaa. Mikki on parhaimmillaan Romano Scarpan film noir-henkisissä dekkaritarinoissa.

Hessu. Vanhan ajan kylähullu. Katoavaa kansanperinettä koko mies.

Milla Magia. Ankkamaailman tyylikkäin nainen.

Mustakaapu/ Al Rapina. Salaperäinen rosvohahmo.

Sikari Sakari ja Viiksi-Vallu. Mafia-miehet Ankkalinnan tyyliin.

Simo Sisu. Perinteinen irlantilaisjuuret omaava jenkkiläinen lättäjalka.

• EHDOTTOMASTI

PARAS!!*fanittaa*

• Jukka-27

Kyllä se tuo Aku Ankka on.
      Niin samanlainen kuin minä.

Lisätietoa hahmoista osoitteessa: www.ankkaweb.tk

• ffffffffffffffff

joka ajelee aina sillä ykspyöräsellä pitkin kaupunkia

• Hyrre76

Aku on ykkönen! Roope, Milla Magia ja Mummo Ankka kuuluu suosikkeihin myös =) "Harvinaisemmista" Kultu Kimallus, Hortesia ja Super-Hessu.

• himmeli

Roopea naureskelin juuri viime yönä taskaria lukiessani: se on vaan niin hervottoman hauska hahmo, rahasäiliöineen ja kullanvainuineen.. monet tuollaiset "itsestäänselvyydet" ankkalinnassa ovat lopulta ihan hirveän hauskoja, kun niitä oikein rupeaa miettimään.:) Myös vanhan itaruksen tapa ajaa sukulaispoikaansa takaa milloin mikäkin esine hyppysissään.. Ja ne vanhat jutut Klondykesta yms. Ah, mikä mies!

Taikaviitta ansaitsee myös erityismaininnan, ja Milla Magia. Taso muuten vaihtelee piirtäjän mukaan aika paljon, mutta noin yleistäen Roope-setä toimii aina.:) Pelle Peloton on hauska mielestäni lähinnä uudemmissa sarjakuvissa, vanhemmissa sitä särmää löytyy Pikku Apulaisesta.

• lllffffffffffffffff

Mun suosikkeja on Kultu Kimallus&Roope Ankka,ylivoimaisesti!Mä inhooon Riitta Hanhea! Onko joku samaa mieltä?

PS:Noi kolme o:ta tossa sanassa inhooon,on siinä tarkotuksella

• jkj93

Hansu Hanhi, Mummo Ankan renki.

• Moon

Don Rosan Roope, jossa Roope on vielä köyhä ja yrittää ansaita elantonsa. Hurmaava äkäpussi!

• ffffffffffffffff

Kuru Korppi, siltä kaikki aina onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe