valokuvaus

Anonyymi-ap

Edelleen valokuvauksen harrastaja kuvaa Riihimäen ja ympäristökuntien alueella , ja laittaa kuvia facebookkiin. Miten saadaan loppumaan tämä laiton toiminta? Olen tehnyt asiasta ilmoituksen eteenpäin.

13

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Voi harmi sentään.
      Enemmän olen huolestunut näistä kuvaajista ketkä ei laita kuvia someen.
      Pitäkää huoli omaisuudestanne, ne kuvat ei löydy Facebookista.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­N­y­m­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17795842f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­N­y­m­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17795842f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

muistikortilla säilyy, ellei niitä varasteta

• Anonyymi

En ole tämä kuvaaja, vaan Riksun vainottu. En viitsi hakea esille sitä omaa ketjuani, kun kysyn neuvoa ja tietoa yhden kameran suhteen. Se on Canon SX730 HA SLV. Edellisessä kamerassa objektiivi meni jumiin, jäi pitkäksi. Menin kamerakauppaan. Sanottiin, että se pilalla. Pitää ostaa uusi kamera. Olisin halunnut tutustua valkimoimaan, mutta minua varten oli hyllyssä esille kamera, joka minun luului ostaa. Tämän Canon. -En jaksanut väitellä. Ostin sen (4.10.2018), (Kun palasin kotiin, edellisen kameran objektiivi vetäytyi kokoon ja toimi moitteettomasti.) Canonissa oli parempia ominaisuuksia. Otin sen käyttöön.
      Linnut pelästyivät, kun otin kuvan. Pyysin poistamaan kaikki mahdolliset äänet, ei auttanut. Pitkään tein havaintoja ja ihmettelin. Sitten tein oletuksen, että kamerasta lähtee säde, joka tuottaa kipua, Joillakin raukoilla testailin tätä. Lopetin tämän kameran käytön. Käytin uutta ja vanhempaa.

kokeilen, julkaistaanko.

• Anonyymi

Otin sen joskus syksyllä 2022 käyttöön joskus, mutta vaihdoin toiseen, kun huomasin, että jooutsenet pelästyivät. Välillä en kuvannut lintuja. Nyt keväällä olen ottanut muutaman kuvan ja pelästyneet ovat.
        Tänä aamuna keksin. Otan itsestäni kuvan, en selfietä. Kohdistin polven yläpuolelle, Käänsin kameran niin, että sen etupuoli oli jalkaa kohti eli myös minua kohti muutenkin. Kun rupesin zoomaamaan eli tarkentamaan, syttyi vihreä valo, joka näkyi jalassa tarkennuksen kohteessa. Painoin laukaisinta. Jalassa ei tuntunut miltään, mutta muuten sain vahvan reaktion. Keuhkoputki meni tukkoon, kauheaa yskimistä, nieluun asti karheentui. Sain köhiä pidempäänkin. - Sitten myöhemmin otin kuvan (kamera oli kaukana naamasta), köhiminen palasi.(Muitakin oireita oli, mutta saattoivat johtua pelästymisestä.)

Netistä luin vihreästä laserista. Voisi selittää lintujen pelästymisen.

Osaatteko sanoa mitään. VOIKO KUULUAKAMERAN PERUSVARUSTUKSEEN ILMAN, ETTÄ TEKNISISSÄ TIEDOISSA MAINITAAN ASIAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin sen joskus syksyllä 2022 käyttöön joskus, mutta vaihdoin toiseen, kun huomasin, että jooutsenet pelästyivät. Välillä en kuvannut lintuja. Nyt keväällä olen ottanut muutaman kuvan ja pelästyneet ovat.
        Tänä aamuna keksin. Otan itsestäni kuvan, en selfietä. Kohdistin polven yläpuolelle, Käänsin kameran niin, että sen etupuoli oli jalkaa kohti eli myös minua kohti muutenkin. Kun rupesin zoomaamaan eli tarkentamaan, syttyi vihreä valo, joka näkyi jalassa tarkennuksen kohteessa. Painoin laukaisinta. Jalassa ei tuntunut miltään, mutta muuten sain vahvan reaktion. Keuhkoputki meni tukkoon, kauheaa yskimistä, nieluun asti karheentui. Sain köhiä pidempäänkin. - Sitten myöhemmin otin kuvan (kamera oli kaukana naamasta), köhiminen palasi.(Muitakin oireita oli, mutta saattoivat johtua pelästymisestä.)

Netistä luin vihreästä laserista. Voisi selittää lintujen pelästymisen.

Osaatteko sanoa mitään. VOIKO KUULUAKAMERAN PERUSVARUSTUKSEEN ILMAN, ETTÄ TEKNISISSÄ TIEDOISSA MAINITAAN ASIAA.

TIEDOKSI.
        en käytä enää sitä kameraa. Ei tarvitse pelätä.

ONNEKSI EN OLE OTTANUT SELFIETÄ JA TARKENTANUT NAAMAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TIEDOKSI.
        en käytä enää sitä kameraa. Ei tarvitse pelätä.

ONNEKSI EN OLE OTTANUT SELFIETÄ JA TARKENTANUT NAAMAAN.

Ehkä se olisi auttanut sinua mielenterveysongelmiesi hoitamiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se olisi auttanut sinua mielenterveysongelmiesi hoitamiseksi?

Tiedoksi. Joudun käyttämään sitä laserpyssyä, kun vanhempi kamera toimii huonosti ja uudempaa en jaksa pitää kädessä.

• Anonyymi

Jos joku haluaa, voin ottaa hänestä kuvan sillä hopeavärisella laserpyssyllä. Kertoo sitten, miltä tuntui.

• Anonyymi

vihreetä laseria

• Anonyymi

Silleen näppärä kun autossani on 360 kamerat ja kiitos ihmisten laiskuuden pysäköin sen monesti kaupan ovien lähelle. Siinäpä ei tarvi yksin olla ja samalla saa kartoitettua millaisilla autoilla ja ketä ajelee ja mitä heillä on autoissaan ja mitä ostavat.
      Toimii myös pysäköidessä esim kadun varteen.

• Anonyymi

Minä en ole se se aloituksessa syytetty. En pane mitään Facebookiin ja enimmäkseen kuvaan luontoa, jota olen lenkkeillessä nähnyt. -No sa--keli Riihimäellä ei ollut oikein muuta nähtävää kuin punakeltaisia esteaitoja ja monttuja ja isoja autoja ja koneita. Semmoista luontoa.

Kun olin jo helpotuksesta huokkaissut: taloyhtiön kattoremppa ohi ja sähkötyömiehetkin poistuneet asvalttia rikkomasta niin huh. (Kuvia on.) Ensin rikottiin parvekelasi. (Kuvia on.) Kyselin vitsinä, että mitähän seuraavaksi ---se seuraava ansaitsee oman viestin.

• Anonyymi

Joskus aamuyöllä epämiellyttävä pitkänä jatkuva ääni herätti. Kun ei loppunut, vaan voimistui, piti nousta ylös ja mennä parvekkeelta katsomaan, mitä oikein tapahtuu. Sinisiä valoja vilkkui kumpaankin suuntaan loputtomiin. Ekoja kuvia yritin jo silloin. Paloautoja olivat. Eka hätäinen laskutoimitus: kahdeksan. Aamunkoittaessa: ehkä vain kuusi.

Painelin ulos. Otin paljon kuvia muutaman tunnin aikana. Suurimman osan poistin, mutta on informatiivisiakin. Siis tapahtui Salpausseläntien alapuolella rivitalon päädyn vieressä paloi se punainen pieni talo.

Naapuritalon rouva ei uskonut koko tulipaloon , kun lieskoja ei näkynyt, eikä edes savu haissut. Valokuviin muistini tukien kerroin, että savua tuli, mutta yön pimeydessä kameran tehot eivt riittäneet sen kuvaamiseen, myöhemmin tein ihan videonkin.

Minä kun olen koko ikäni ollut utelias, niin olin nytkin.OLIN AINOA SIVIILI, JOKA SIELLÄ PALOPAIKALLA (KAMERAN KANSSA) LIIKKUI. Kun teipit oli vedetty vain ylhäälle ja rappujen viereen, menin alakautta pihalle seuraamaan. Mielenkiintoisia kuvia olen ottanut.

Niin , pihalla oli kaivokin poltettu. Siitäkin kuva. Ja päätaloon murtauduttu. Siitäkin kuva. Kyllä olin pirteä mummu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe