Riittämättömyyttä parisuhteessa

Anonyymi-ap

Oletteko kokeneet itse tai onko puoliso kamppaillut asian kanssa? Miten sen kanssa on eletty tai peräti päästy yli? Itsellä ongelmia uskoa, että naiseni haluaa minua ja vain minua, vaikka mitään muuta hän ei ole ikinä sanonut eikä antanut ymmärtääkään.

53

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole yhtäkään naissuhdetta vielä alla, jossa kokisin että tulisi nähdyksi, hyväksytyksi ja rakastetuksi juuri sellaisena kuin on. Koen paineita etten sovi kenellekään ja vielä sellaiselle josta itse viehättyisin takaisin. En halua tyytyä mihinkään järkiliittoon ja ystävyysviritelmään ilman tunnetta ja viehättymistä.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17795893c

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En muista kokeneeni riittämättömyyden tunnetta parisuhteessa. Aika vieras tunne muutenkin. Työelämässä on kyllä välillä niin kiirettä, ettei aika riitä kaikkeen. Se on kuitenkin tosiasia eikä tunnetason juttu.

      Mun mielestä jokainen riittää omana itsenään. Mihin ylipäätään pitäisi riittää? Eikö tavallinen elämä ja yhdessäolo ole hyvä? Tietysti jos kumppani/puoliso vaatisi jatkuvasti jotain ihmeellistä, valittaisi kaikesta ja arvostelisi, kokisi varmasti riittämättömyyttä tai ainakin epävarmuutta. Mulla ei ole ollut sen tyylistä kumppania.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Älkää ruvetko suhteeseen alkuunkaan jos toinen on heti alussa vaikea ja kritisoi jatkuvasti, se tulee pahentumaan eksponentiaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Älkää ruvetko suhteeseen alkuunkaan jos toinen on heti alussa vaikea ja kritisoi jatkuvasti, se tulee pahentumaan eksponentiaalisesti.

        Noin nimenomaan. Alussa ollaan kuitenkin vähän vieraskoreita ja jos jo siinä vaiheessa on hankala, niin katastrofi on odotettavissa jatkossa.


    • Anonyymi

      Onko sulla huono itsetunto tai onko sinua petetty aiemmissa suhteissa? Mulla oli noita fiiliksiä kun aloin uudestaan seurustelemaan pitkän suhteen jälkeen jossa mua petettiin. Meni jopa vuosia että pääsin niistä tunteista eroon. Nyt itse jostain syystä olen alkanut haluamaan muita naisia (ihan liikaa) ja se saa minut miettimään että eiköhän samoja fiiliksiä ole myös puolisollani.. en tiedä.. harmittaa ja pelottaa.

      • Anonyymi

        Edellinen naisystävä oli kontrolloiva ja manipuloiva, jälkeenpäin ajatellen ehkä narsisti. Hän sai kyllä mun itsetunnon ihan nollaan. Nykyinen on ihana ja kannustava, enkä ymmärrä, miten ikinä olen ansainnut hänet. Ymmärrän kyllä, että mun pitää tuo asia selvittää itseni kanssa.

        Tuo että olet alkanut katsella muita naisia voi olla merkki epävarmuudesta. Haluaisit ehkä enemmän huomiota kuin mitä vakiintuneessa suhteessa saat. Välttämättä sun puoliso ei mieti tuollaisia ollenkaan, mutta hyvä olisi toki suhteen tilasta keskustella ja myös lisätä romantiikkaa ja kipinöintiä, että fokus pysyy oikeissa asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen naisystävä oli kontrolloiva ja manipuloiva, jälkeenpäin ajatellen ehkä narsisti. Hän sai kyllä mun itsetunnon ihan nollaan. Nykyinen on ihana ja kannustava, enkä ymmärrä, miten ikinä olen ansainnut hänet. Ymmärrän kyllä, että mun pitää tuo asia selvittää itseni kanssa.

        Tuo että olet alkanut katsella muita naisia voi olla merkki epävarmuudesta. Haluaisit ehkä enemmän huomiota kuin mitä vakiintuneessa suhteessa saat. Välttämättä sun puoliso ei mieti tuollaisia ollenkaan, mutta hyvä olisi toki suhteen tilasta keskustella ja myös lisätä romantiikkaa ja kipinöintiä, että fokus pysyy oikeissa asioissa.

        Voi olla että syy tuohon sinun riittämättömyyden tuntemiseen johtuu juurikin edellisestä suhteestasi. Ootko jutellut puolisosi kanssa siitä? Voisi olla ihan hyvä avoimesti puhua siitä. Musta siis tuntuu että oon seksuaalisesti aika turhautunut ja siitä tää toisten naisten vilkuilu. Tilannehan on niin paha että en todellakaan luota itseeni että lähtisin esimerkiksi baariin. Töissäkin tuntuu että joka puolella on hirveesti upeita naisia. En todellakaan tiedä miten tän saisi menemään ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että syy tuohon sinun riittämättömyyden tuntemiseen johtuu juurikin edellisestä suhteestasi. Ootko jutellut puolisosi kanssa siitä? Voisi olla ihan hyvä avoimesti puhua siitä. Musta siis tuntuu että oon seksuaalisesti aika turhautunut ja siitä tää toisten naisten vilkuilu. Tilannehan on niin paha että en todellakaan luota itseeni että lähtisin esimerkiksi baariin. Töissäkin tuntuu että joka puolella on hirveesti upeita naisia. En todellakaan tiedä miten tän saisi menemään ohi.

        Kyllä mä olen avoimesti kaikesta puhunut mun naisystävälle. Hän on vaan niin upea ja on jaksanut kaikki mun kipuilut, mutta en mä kaikkea voi hänen niskaansa kaataa. Uskon että musta vielä ihan kelpo puoliso kuoriutuu.

        Mutta mitä sä oikeasti haluat? Haluatko sä jäädä vai lähteä? Onko tää tilanne teidän seksielämässä puhuttu auki ja onko kenties odotettavissa paranemista? Muista olla ensin itsellesi rehellinen ja sitten sun puolisolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen naisystävä oli kontrolloiva ja manipuloiva, jälkeenpäin ajatellen ehkä narsisti. Hän sai kyllä mun itsetunnon ihan nollaan. Nykyinen on ihana ja kannustava, enkä ymmärrä, miten ikinä olen ansainnut hänet. Ymmärrän kyllä, että mun pitää tuo asia selvittää itseni kanssa.

        Tuo että olet alkanut katsella muita naisia voi olla merkki epävarmuudesta. Haluaisit ehkä enemmän huomiota kuin mitä vakiintuneessa suhteessa saat. Välttämättä sun puoliso ei mieti tuollaisia ollenkaan, mutta hyvä olisi toki suhteen tilasta keskustella ja myös lisätä romantiikkaa ja kipinöintiä, että fokus pysyy oikeissa asioissa.

        Onko nää manipuloijat yleensä minkä tyyppisiä? Urakeskeisiä jotka hehkuttaa rakastavansa työtään sekä intensiivisen viileän katseen omaavia, kovia neuvomaan ja tietämään sunkin puolesta miten kannattais elää? Nää saa mun karvat pystyyn ja peruuttamaan sen sata kilsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää manipuloijat yleensä minkä tyyppisiä? Urakeskeisiä jotka hehkuttaa rakastavansa työtään sekä intensiivisen viileän katseen omaavia, kovia neuvomaan ja tietämään sunkin puolesta miten kannattais elää? Nää saa mun karvat pystyyn ja peruuttamaan sen sata kilsaa.

        En tiedä kuin tästä yhdestä. Ihana ja huomioonottava aluksi, johdattelee tekemään valintoja taitavasti syyllistämällä, ottaa hoitaakseen asioita, seuraa jokaista liikettä ja sitten kun verkko kiristyy, alkaa mitätöinti ja maahan polkeminen, kontrolloi liikkeitä, seuraa sometilejä, puhelinta, sähköposteja, kaikkea. Vieläkin tulee välillä pelkotiloja, mutta kyllä mä ihan toipunut olen, ja mitä parasta, uskalsin jo rakastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää manipuloijat yleensä minkä tyyppisiä? Urakeskeisiä jotka hehkuttaa rakastavansa työtään sekä intensiivisen viileän katseen omaavia, kovia neuvomaan ja tietämään sunkin puolesta miten kannattais elää? Nää saa mun karvat pystyyn ja peruuttamaan sen sata kilsaa.

        Siellä se tinderissä taas saalistaa. Ei kutsumanimellä vaan jostain syystä toisella etunimellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuin tästä yhdestä. Ihana ja huomioonottava aluksi, johdattelee tekemään valintoja taitavasti syyllistämällä, ottaa hoitaakseen asioita, seuraa jokaista liikettä ja sitten kun verkko kiristyy, alkaa mitätöinti ja maahan polkeminen, kontrolloi liikkeitä, seuraa sometilejä, puhelinta, sähköposteja, kaikkea. Vieläkin tulee välillä pelkotiloja, mutta kyllä mä ihan toipunut olen, ja mitä parasta, uskalsin jo rakastua.

        Onneksi pääsit hänestä eroon. Soisi ettei kukaan mukaan joutuisi ko.naisten silmukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se tinderissä taas saalistaa. Ei kutsumanimellä vaan jostain syystä toisella etunimellään.

        Minkä ikäinen tämä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuin tästä yhdestä. Ihana ja huomioonottava aluksi, johdattelee tekemään valintoja taitavasti syyllistämällä, ottaa hoitaakseen asioita, seuraa jokaista liikettä ja sitten kun verkko kiristyy, alkaa mitätöinti ja maahan polkeminen, kontrolloi liikkeitä, seuraa sometilejä, puhelinta, sähköposteja, kaikkea. Vieläkin tulee välillä pelkotiloja, mutta kyllä mä ihan toipunut olen, ja mitä parasta, uskalsin jo rakastua.

        Johdattelu yms. epäsuoruus on varoittava merkki, samoin kuin se, että ottaa kaiken hoitaakseen. Molemmat manipulointia yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se tinderissä taas saalistaa. Ei kutsumanimellä vaan jostain syystä toisella etunimellään.

        Kerro jotain vinkkiä, että tietää varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se tinderissä taas saalistaa. Ei kutsumanimellä vaan jostain syystä toisella etunimellään.

        Kerro tarkemmin, että me deittailijat osataan varoa. Tiedän vaikka kuinka monta jotka käyttää toista nimeään, se ei riitä vihjeeksi. Ahdistaa ajatuskin, että joutuisi tuollaisen kanssa treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se tinderissä taas saalistaa. Ei kutsumanimellä vaan jostain syystä toisella etunimellään.

        Villi veikkaus, S?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin, että me deittailijat osataan varoa. Tiedän vaikka kuinka monta jotka käyttää toista nimeään, se ei riitä vihjeeksi. Ahdistaa ajatuskin, että joutuisi tuollaisen kanssa treffeille.

        Samaa mietin. Olen tässä arponut kokelisiko myöhemmin keväällä uudelleen Tinderiä tai olisiko Her parempi vaihtoehto. Kammottaa ajatuskin, että törmäisi johonkin narsistiin. Monet käyttää muuta kuin ensimmäistä nimeään, itsekin käytän ja heti tulee mieleen kolme muutakin tuttua. Pitäisi tietää tarkemmin, esimerkiksi ikä, osuuko omaan ikähaarukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin. Olen tässä arponut kokelisiko myöhemmin keväällä uudelleen Tinderiä tai olisiko Her parempi vaihtoehto. Kammottaa ajatuskin, että törmäisi johonkin narsistiin. Monet käyttää muuta kuin ensimmäistä nimeään, itsekin käytän ja heti tulee mieleen kolme muutakin tuttua. Pitäisi tietää tarkemmin, esimerkiksi ikä, osuuko omaan ikähaarukkaan.

        Narsisteja on kuitenkin todellisuudessa vähän, enemmän on niitä jotka haukkuu exiään sellaiseksi koska on vihaisia. Kannattaa antaa mahdollisuus muille deittailijoille eikä miettiä pahimman kautta. Itse peruin yhdet deitit koska nainen vaikutti sen verran vihaiselta ja epäluuloiselta, grillaushenki päällä, että varmaan oli edellisen suhteen asiat vielä käsittelemättä ja kaatoi asenteensa mun niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteja on kuitenkin todellisuudessa vähän, enemmän on niitä jotka haukkuu exiään sellaiseksi koska on vihaisia. Kannattaa antaa mahdollisuus muille deittailijoille eikä miettiä pahimman kautta. Itse peruin yhdet deitit koska nainen vaikutti sen verran vihaiselta ja epäluuloiselta, grillaushenki päällä, että varmaan oli edellisen suhteen asiat vielä käsittelemättä ja kaatoi asenteensa mun niskaan.

        Tiedän että narsisteja on vähän, mutta olen saanut tarpeekseni narsistista enkä halua kohdata enää yhtäkään, jos voin sen mitenkään välttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen tämä on?

        Onko yli vai alle 40?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteja on kuitenkin todellisuudessa vähän, enemmän on niitä jotka haukkuu exiään sellaiseksi koska on vihaisia. Kannattaa antaa mahdollisuus muille deittailijoille eikä miettiä pahimman kautta. Itse peruin yhdet deitit koska nainen vaikutti sen verran vihaiselta ja epäluuloiselta, grillaushenki päällä, että varmaan oli edellisen suhteen asiat vielä käsittelemättä ja kaatoi asenteensa mun niskaan.

        Juuri näin. En lähde diagnooseja tekemään, jokainen luottakoon omaan intuitioon. Itse en hälytyskelloja kuunnellut tarpeeksi ajoissa ja loppu oli tosi kurja. Keski-ikäisestä naisesta kysymys, jos se jotain kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. En lähde diagnooseja tekemään, jokainen luottakoon omaan intuitioon. Itse en hälytyskelloja kuunnellut tarpeeksi ajoissa ja loppu oli tosi kurja. Keski-ikäisestä naisesta kysymys, jos se jotain kiinnostaa.

        Apua, osuisi varmasti mun ikähaarukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. En lähde diagnooseja tekemään, jokainen luottakoon omaan intuitioon. Itse en hälytyskelloja kuunnellut tarpeeksi ajoissa ja loppu oli tosi kurja. Keski-ikäisestä naisesta kysymys, jos se jotain kiinnostaa.

        Nyt täytyy tsekata kaikki sillä silmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy tsekata kaikki sillä silmällä.

        Sanoisin, ett jos on liian hurmaava kuorikerros se soittaa vähän kelloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, ett jos on liian hurmaava kuorikerros se soittaa vähän kelloja.

        Kaikki narsistit ei sitten ole ylimakeita alussakaan. Voivat olla ihan tavallisen oloisia kunnes aloittavat kiusaamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. En lähde diagnooseja tekemään, jokainen luottakoon omaan intuitioon. Itse en hälytyskelloja kuunnellut tarpeeksi ajoissa ja loppu oli tosi kurja. Keski-ikäisestä naisesta kysymys, jos se jotain kiinnostaa.

        Missä päin Suomea asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. En lähde diagnooseja tekemään, jokainen luottakoon omaan intuitioon. Itse en hälytyskelloja kuunnellut tarpeeksi ajoissa ja loppu oli tosi kurja. Keski-ikäisestä naisesta kysymys, jos se jotain kiinnostaa.

        Jeesus sentään kun ahdistavaa. Tuli melkein paniikinomainen reaktio kun luin tämän. Pitäisi kertoa tarkemmin jos haluaa varoittaa. Nythän toi karkoittaa kaikki Tinderistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sentään kun ahdistavaa. Tuli melkein paniikinomainen reaktio kun luin tämän. Pitäisi kertoa tarkemmin jos haluaa varoittaa. Nythän toi karkoittaa kaikki Tinderistä.

        Jos jostain keskustelupalstan jutuista ahdistuu, niin parempi ettei mee Tinderiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain keskustelupalstan jutuista ahdistuu, niin parempi ettei mee Tinderiin.

        Älytön vastaus, mitä väliä sillä on mitä kautta tieto tulee. Harvemmin mitään negatiivista kerrotaan face to face tai muuten nimellä. Onko Tinderissä muka liikaa naisia, ainahan täällä valitetaan ettei seuraa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen avoimesti kaikesta puhunut mun naisystävälle. Hän on vaan niin upea ja on jaksanut kaikki mun kipuilut, mutta en mä kaikkea voi hänen niskaansa kaataa. Uskon että musta vielä ihan kelpo puoliso kuoriutuu.

        Mutta mitä sä oikeasti haluat? Haluatko sä jäädä vai lähteä? Onko tää tilanne teidän seksielämässä puhuttu auki ja onko kenties odotettavissa paranemista? Muista olla ensin itsellesi rehellinen ja sitten sun puolisolle.

        Hyvä että oot puhunut. Se on tärkeää ja helpottaa kaikkien olemista.
        Mä haluan ehdottomasti jäädä, eikä muita vaihtoehtoja ole olemassakaan, kun meillä on yhteisiä lapsia. Ja olemme muuten tosi onnellisia, tai ainakin minusta. Kai se tää kevät tuo omat hurinat vielä kaiken päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että oot puhunut. Se on tärkeää ja helpottaa kaikkien olemista.
        Mä haluan ehdottomasti jäädä, eikä muita vaihtoehtoja ole olemassakaan, kun meillä on yhteisiä lapsia. Ja olemme muuten tosi onnellisia, tai ainakin minusta. Kai se tää kevät tuo omat hurinat vielä kaiken päälle.

        Munkaan mielestä seksin takia ei kannata erota, jos muuten menee hyvin. Puolison löytäminen on tosi tosi vaikeaa ja kaikenlaista huonoa kokemusta tulee vastaan, jos laittaa itsensä alttiiksi kohtaamisille. Seksi nyt on vain yksi juttu elämässä, ilmankin sitä voi olla kunhan perusasiat on kunnossa. Mä ainakin olisin tyytyväinen ja onnellinen, jos löytyisi hyvä puoliso oli seksiä tai ei. En vilkaisisikaan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, ett jos on liian hurmaava kuorikerros se soittaa vähän kelloja.

        Onko Pohjois-Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain keskustelupalstan jutuista ahdistuu, niin parempi ettei mee Tinderiin.

        Tindet ja kindet on muutenkin turhakkeita. Parhaat löytyy livetapahtumista ja kaverien kavereista. Ei tarvii kuunnella jotain peepäätä lähes sokkodeitillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain keskustelupalstan jutuista ahdistuu, niin parempi ettei mee Tinderiin.

        Päinvastoin. Anonyymit palstat tuntuu olevan parhaita tiedonlähteitä. Sillä tavalla sain tietää, että yksi johon olin hulluna rakastunut on narsisti. Ja vielä ihan itse sen paljasti, ei ollut mitään toisen käden tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se tinderissä taas saalistaa. Ei kutsumanimellä vaan jostain syystä toisella etunimellään.

        Vihjailu on syvältä, karkottaa ne vähätkin tinderistä jotka siellä on. Sano selvemmin, jos on jotain sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. En lähde diagnooseja tekemään, jokainen luottakoon omaan intuitioon. Itse en hälytyskelloja kuunnellut tarpeeksi ajoissa ja loppu oli tosi kurja. Keski-ikäisestä naisesta kysymys, jos se jotain kiinnostaa.

        Hyvä että pääsit siitä irti. Suurin osa keski-ikäisistä etsii seuransa muualta kuin sovelluksista. Eihän niissä edes ole kuin muutama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen naisystävä oli kontrolloiva ja manipuloiva, jälkeenpäin ajatellen ehkä narsisti. Hän sai kyllä mun itsetunnon ihan nollaan. Nykyinen on ihana ja kannustava, enkä ymmärrä, miten ikinä olen ansainnut hänet. Ymmärrän kyllä, että mun pitää tuo asia selvittää itseni kanssa.

        Tuo että olet alkanut katsella muita naisia voi olla merkki epävarmuudesta. Haluaisit ehkä enemmän huomiota kuin mitä vakiintuneessa suhteessa saat. Välttämättä sun puoliso ei mieti tuollaisia ollenkaan, mutta hyvä olisi toki suhteen tilasta keskustella ja myös lisätä romantiikkaa ja kipinöintiä, että fokus pysyy oikeissa asioissa.

        Ihanuus ja kannustavuus on lähtökohta, ei niitä tarvitse ansaita. Romantiikka on aina paikallaan, muuten arkistuu liikaa. Tunnen yhden naisparin etelämmästä, heillä romantiikka kuuluu itsestään selvästi joka päivään ja suhde kukoistaa. Kauniita sanoja jaellaan aamuin illoin. Suomessa niissä ollaan pihejä vaikkei mitään maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Anonyymit palstat tuntuu olevan parhaita tiedonlähteitä. Sillä tavalla sain tietää, että yksi johon olin hulluna rakastunut on narsisti. Ja vielä ihan itse sen paljasti, ei ollut mitään toisen käden tietoa.

        Miksi seuraat narsistin keskusteluja? Ota etäisyyttä hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seuraat narsistin keskusteluja? Ota etäisyyttä hyvä ihminen.

        En seuraakaan enää, lopetin tietenkin siihen paikkaan kun narsismi tuli ilmi. En oikeastaan sitä ennenkään mitenkään seurannut, mutta luin joskus niitä ilkeyksiä mitä musta kirjoitti. Kukaan muu ei olekaan ollut niin ilkeä koskaan, jäi todella paha muisto hänestä. En tajua vieläkään miten arvioin hänet aivan väärin alunperin, mutta se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkaan mielestä seksin takia ei kannata erota, jos muuten menee hyvin. Puolison löytäminen on tosi tosi vaikeaa ja kaikenlaista huonoa kokemusta tulee vastaan, jos laittaa itsensä alttiiksi kohtaamisille. Seksi nyt on vain yksi juttu elämässä, ilmankin sitä voi olla kunhan perusasiat on kunnossa. Mä ainakin olisin tyytyväinen ja onnellinen, jos löytyisi hyvä puoliso oli seksiä tai ei. En vilkaisisikaan muita.

        Toivottavasti kerrotte deiteillennekin jos asenne tuo -->"Seksitön naisuhde on tosi jees."
        Ehkä teille keski-ikäisille sitten, mutta älkää huijatko nuorempia ko. järjestelyihinne mukaan. Haen parisuhdetta kaikilla mausteilla, en äidin korviketta tai aseksuaalia kumppania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kerrotte deiteillennekin jos asenne tuo -->"Seksitön naisuhde on tosi jees."
        Ehkä teille keski-ikäisille sitten, mutta älkää huijatko nuorempia ko. järjestelyihinne mukaan. Haen parisuhdetta kaikilla mausteilla, en äidin korviketta tai aseksuaalia kumppania.

        Onko kivaa ymmärtää tahallaan väärin. Ilmeisesti kun harrastat sitä usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että oot puhunut. Se on tärkeää ja helpottaa kaikkien olemista.
        Mä haluan ehdottomasti jäädä, eikä muita vaihtoehtoja ole olemassakaan, kun meillä on yhteisiä lapsia. Ja olemme muuten tosi onnellisia, tai ainakin minusta. Kai se tää kevät tuo omat hurinat vielä kaiken päälle.

        Täällähän on keskustelu käynyt vilkkaana :-D
        Sun tilanteeseen sanoisin, että siihen nähden, miten voimakkaasti sä tunnet seksuaalista vetoa muihin naisiin, ihan kaikki ei taida olla hyvin. Kyllä sun tarpeet on tärkeitä ja oikeutettuja, ei tee pitemmän päälle hyvää ohittaa niitä, eikä se, että puoliso on muuten ihana, ole syy seksuaalisuuden tukahduttamiseen.

        Hienoa kuitenkin, miten sitoutunut olet teidän suhteeseen ja perheeseen. Heti ei kannatakaan luovuttaa. Elämässä nyt tulee kaikenlaista vastaan ja vaikeudet on tehty voitettaviksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän on keskustelu käynyt vilkkaana :-D
        Sun tilanteeseen sanoisin, että siihen nähden, miten voimakkaasti sä tunnet seksuaalista vetoa muihin naisiin, ihan kaikki ei taida olla hyvin. Kyllä sun tarpeet on tärkeitä ja oikeutettuja, ei tee pitemmän päälle hyvää ohittaa niitä, eikä se, että puoliso on muuten ihana, ole syy seksuaalisuuden tukahduttamiseen.

        Hienoa kuitenkin, miten sitoutunut olet teidän suhteeseen ja perheeseen. Heti ei kannatakaan luovuttaa. Elämässä nyt tulee kaikenlaista vastaan ja vaikeudet on tehty voitettaviksi

        Ihana kommentti. Kiitos. Tästä on hankala puhua missään, koska heti leimataan pettäjäksi tms kevytkenkäiseksi. Kyllä mä nyt kaikkeni teen että saatais tää asia kuntoon, toivottavasti onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin, että me deittailijat osataan varoa. Tiedän vaikka kuinka monta jotka käyttää toista nimeään, se ei riitä vihjeeksi. Ahdistaa ajatuskin, että joutuisi tuollaisen kanssa treffeille.

        Oikeastihan sulla on nyt vaan suhteen toisen osapuolen näkemys tilanteesta ja kannattaa ainakin vähän kriittisesti suhtautua ihmisiin jotka edellisiä kumppaneitaan panettelee anonyymeillä keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kommentti. Kiitos. Tästä on hankala puhua missään, koska heti leimataan pettäjäksi tms kevytkenkäiseksi. Kyllä mä nyt kaikkeni teen että saatais tää asia kuntoon, toivottavasti onnistuu.

        Mun mielestä olis hullua erota vain sen takia, että suhteessa ei ole tarpeeksi seksiä. Niin kuin joku tuolla aiemmin sanoikin, niin on todella vaikeaa löytää sellaista kumppania, kenen kanssa natsaa ja on mukava elää yhdessä.

        Itse vähän ihmettelen, että ettekö ole puhuneet tuosta sun turhautumisesta ollenkaan. Ja toiseksi ihmettelen myös sitä, miten kangistuneita ihmiset on tiettyihin elämisen malleihin. Jos kävis niin, että puhuminenkaan ei tuota sun turhautumista poistais ja edelleen haluaisit seksiä muiden kanssa, niin ettekö voisi sopia, että saisitte harrastaa seksiä muidenkin kanssa? Se ei olisi mitenkään teidän välisestä suhteesta pois vaan lisäisi sun hyvinvointia ja sitä kautta antaisi hyvää energiaa myös teidän suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä olis hullua erota vain sen takia, että suhteessa ei ole tarpeeksi seksiä. Niin kuin joku tuolla aiemmin sanoikin, niin on todella vaikeaa löytää sellaista kumppania, kenen kanssa natsaa ja on mukava elää yhdessä.

        Itse vähän ihmettelen, että ettekö ole puhuneet tuosta sun turhautumisesta ollenkaan. Ja toiseksi ihmettelen myös sitä, miten kangistuneita ihmiset on tiettyihin elämisen malleihin. Jos kävis niin, että puhuminenkaan ei tuota sun turhautumista poistais ja edelleen haluaisit seksiä muiden kanssa, niin ettekö voisi sopia, että saisitte harrastaa seksiä muidenkin kanssa? Se ei olisi mitenkään teidän välisestä suhteesta pois vaan lisäisi sun hyvinvointia ja sitä kautta antaisi hyvää energiaa myös teidän suhteeseen.

        T. Avoin suhde -evankelista?

        Sivukysymyksenä vain, ettekö te avoimia suhteita harrastavat huomaa omia vikojanne ollenkaan? Olette kovia opettamaan muita ja itsekehuskelemaan. Älä kerro toisten puolesta miten esim suhteen avaaminen tulee vaikuttamaan hänen terveyteensä positiivisesti, voit kertoa vain omista kokemuksista. Jätä projisointi ja itsekehuskelu vaikka polyamoriayhteisöhin. Asia ei kuulu sinulle millään lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T. Avoin suhde -evankelista?

        Sivukysymyksenä vain, ettekö te avoimia suhteita harrastavat huomaa omia vikojanne ollenkaan? Olette kovia opettamaan muita ja itsekehuskelemaan. Älä kerro toisten puolesta miten esim suhteen avaaminen tulee vaikuttamaan hänen terveyteensä positiivisesti, voit kertoa vain omista kokemuksista. Jätä projisointi ja itsekehuskelu vaikka polyamoriayhteisöhin. Asia ei kuulu sinulle millään lailla.

        Sivuhuomautuksena ja sivusta kommentoin että miten se että ehdottaa toiselle oletko miettinyt avointa suhdetta on mitenkään tekemisissä sen kanssa etteikö näe omia virheitä tai tee niitä virheitä? Tai itsekehuskeluun? Nyt on siellä joku polyamorinen ihminen kussu sun muroihin ja reippaasti. Se että jotain asiaa pohtii ja ehkä avaa pientä keskustelua aiheesta kumppanin kanssa ei tarkoita vielä että siihen pitäisi ryhtyä. Hyvä vain että käyvät keskustelua miten he voisivat olla molemmat onnellisia suhteessaan. Kommunikointi ja toiveista suhteessa on mielestäni tärkeämpää kuin seksi. Ja se että voi avoimesti puhua ajatuksen virrastaan toiselle kertoo molemminpuolisesta luottamuksesta ja turvallisuuden tunteesta.

        Ja muuten, polyamoria ja avoimet suhteen kuuluu lesbouteen yhtä paljon kuin heterouteen tai biseksuaalisuuteen. Polyamorisia on myös lesboissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä olis hullua erota vain sen takia, että suhteessa ei ole tarpeeksi seksiä. Niin kuin joku tuolla aiemmin sanoikin, niin on todella vaikeaa löytää sellaista kumppania, kenen kanssa natsaa ja on mukava elää yhdessä.

        Itse vähän ihmettelen, että ettekö ole puhuneet tuosta sun turhautumisesta ollenkaan. Ja toiseksi ihmettelen myös sitä, miten kangistuneita ihmiset on tiettyihin elämisen malleihin. Jos kävis niin, että puhuminenkaan ei tuota sun turhautumista poistais ja edelleen haluaisit seksiä muiden kanssa, niin ettekö voisi sopia, että saisitte harrastaa seksiä muidenkin kanssa? Se ei olisi mitenkään teidän välisestä suhteesta pois vaan lisäisi sun hyvinvointia ja sitä kautta antaisi hyvää energiaa myös teidän suhteeseen.

        Mä olen siitä kummallinen tyyppi, että mua ei kovin paljoa kiinnosta kenen kanssa muut sekstailee. Seksi ei ole mulle muutenkaan mikään elämän keskipiste. Seksi on mun mielestä saman tyyppinen juttu kuin jätskitötterön ostaminen kesäkiskalta. Kivaa jos on hyvää, mutta ei mitään elämää suurempaa. Hyvällä fiiliksellä parisuhteessa haluaa rakastella. Ilman noita ehtoja ei seksi juuri häily mielen reunamillakaan.

        Tän takia voin joustaa seksin suhteen monella tavalla. Voin olla ilman, voin harrastaa harvoin tai useammin. Mua tuskin kauheasti häiritsisi sekään, jos olisi kumppani joka haluaisi sekstailla muidenkin kanssa. Lähinnä mieleen tulisi, että ei kai se hanki jotain tautia.

        Tottakai ideaalissa elämässä parilla olisi romanttinen/seksuaalinen täydellinen suhde, eikä kumpikaan näkisikään muita. Elämä nyt vain ei ole ideaalia.

        Tämä oli sitten niin sivusta kuin olla voi.


    • Anonyymi

      Tässä jutussa on jotain hämärää.

    • Anonyymi

      En lähtisi kilpailemaan riitänkö vai enkö. Toisaalta en hakemalla hae ongelmia suhteessa ollessani. Oletan että kaikki on hyvin, jos rakas ei kerran muita vikittele. Miksi suotta kaivaa riitaa olemattomasta? Ehkä hyötyisit terapiasta, ihan hyvällä sanon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe