netistä poikaystävä?

beibi 90

mistä ihmeestä voisi netistä löytää poikaystävän? meinaan vaan,että mistä paikoista nuoret löytää niitä nettirakkauksia?

25

4248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanja

      Kannattaako netistä hakea poikaystävää ylipäätään? Ne jutut eivät koskaan ole kestäviä tai kannattavia.

      Mutta kaipa niitä löytää mistä tahansa, jokaisessa chatissa on yleensä liikkumassa niitä uunoja, jotka etsivät itselleen "Sitä Oikeaa". Juups.

      Vanja

      • Onnellinen kundi 19v

        Miksi muka netistä ei voisi löytää tyttö/poikaystävää??!

        Itse tapasin nykyisen tyttöystäväni 16vuotiaana netissä chätissä ja siitä se lähti,3vuotta oltu jo yhdessä:)!

        Ärsyttää tuollaiset ihmiset jotka ovat sitä mieltä etteinetistä voi löytää mitään vakavempaa..Yhtä lailla netistä kuin baarista,kaupasta,kadulta jne..

        Jatkoja:)!


      • Rowen82

        Miksei netistä poikaystävää kannattaisi hakea? Netistä sen voi mielestäni löytää paremminkin kuin esim. ravintolasta (mikä täysi-ikäisille on aika tavanomainen naisten-/miesteniskupaikka).

        Isäni löysi jo yli viisi vuotta sitten netistä naisystävän (hänelle tuli ero äitini kanssa jonkin verran aiemmin). Heidän suhteensa on kestänyt ihan hyvin tähän asti, ja tuntuu kestävän yhä. Lisäksi yksi naispuolinen kaverini, joka täytti tänä vuonna 17, on seurustellut noin puoli vuotta netistä löytämänsä pojan kanssa. He ovat olleet koko ajan aivan umpirakastuneita toisiinsa siitä asti kun alkoivat seurustella. Samoin yksi miespuolinen tuttuni vm. -83 on seurustellut noin vuoden netistä löytämänsä naisen kanssa. Heidänkin suhteensa tuntuu kestävän aivan loistavasti.

        He löysivät kaikki kumppaninsa netin deittisivujen kautta (Suomi24 Treffeistä tai deitti.netistä). Niistä mielestäni on parhaimmat mahdollisuudet netissä löytää poika- tai tyttöystävä, chateista sitä tuskin niin helposti löytää.


      • puppeleiiii
        Onnellinen kundi 19v kirjoitti:

        Miksi muka netistä ei voisi löytää tyttö/poikaystävää??!

        Itse tapasin nykyisen tyttöystäväni 16vuotiaana netissä chätissä ja siitä se lähti,3vuotta oltu jo yhdessä:)!

        Ärsyttää tuollaiset ihmiset jotka ovat sitä mieltä etteinetistä voi löytää mitään vakavempaa..Yhtä lailla netistä kuin baarista,kaupasta,kadulta jne..

        Jatkoja:)!

        Moi :) mikä chatti paikka se oli?


      • SERIOUSWARNING

        KAUKORAKKAUS ON PERSEESTÄ ! ÄLKÄÄ HARRASTAKO !


    • ..............

      Netin ääreen ei kannata ihmissuhteitaan rakentaa.
      Voit tietysti kokeilla viihdemielesä, mutta pysyvän suhteen saat vain sattumalta.

    • Blackhole

      Oon sit poika.
      Itse oon yrittänyt pari kuukautta etsiä jotakuta mutta ei mitään löytynyt. Piti lopettaa kun ei jaksanut enää. On muutenkin niin korkeat vaatimukset ettei kukaan sovi.

      Ja sit kun jotkut sanoo että nettirakkaudet ei toimi niin älä kuuntele niitä, kaikilla on eri mielipiteet. Se on vain miten itse katsoo sen.

      Mutta miksi netistä etsisit?

      • Vanja

        Ehm tuota.. Outoa sinulta sanoa että:
        "Ja sit kun jotkut sanoo että nettirakkaudet ei toimi niin älä kuuntele niitä, kaikilla on eri mielipiteet. Se on vain miten itse katsoo sen. "
        Kun tuokin on tosiaan vain mielipide, miksi sitäkään siis pitäisi kuunnella (tämän sinun teorian mukaan)?.

        Minusta ihmisten mielipiteitä on hyvä kuulla, ja hyvä yrittää ymmärtää.

        En omassa aikaisemmassa viestissäni tarkoittanut yleistää, mutta huomasin nyt tehneeni niin.
        Näin ollen siis tahtoisin korjata, että netistä löytää vain harvoin ja hyvällä tuurilla itselleen pitkäaikaisen kumppanin. Lyhyitä suhteita toki löytynee ;D

        Vanja


      • hanipuppelio

        kiinnostaisko tyttö ystävä


      • Anonyymi

        Minkä ikäne oot kiinnostaa vaa ku oon tyttö🙃💓


      • Anonyymi
        hanipuppelio kirjoitti:

        kiinnostaisko tyttö ystävä

        Mua kiinnostais


    • Lue pleess

      .. nii epätoivone et netistä sen kundis hankit. Ei ei ei..

    • Maya

      Ite kerran "vahingossa" poikaystävän netistä löysin. Tarkoituksena ei ollut mitään ettiä, vaan jutella oman paikkakuntani chatissa ihmisten kanssa.
      Siellä sitten tämä poika alkoi minulle puhumaan, juteltiin viikko/pari päivittäin kunnes mentiin leffaan. Ja meillä oli tosi ihanaa aikaa, olin onnellisempi kuin ikinä olin siihen mennessä ollut. :)

      Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja niin loppui tuokin suhde, mutta parempaa on aina luvassa ja sen myös löysin. :)

      Mutta voihan sen löytää netin välityksellä, en nyt välttämättä suosittelisi että kukaan etsimällä etsii mitään kumppania itselleen.

    • t<3?

      No meikäläinen chattaili tääl suomi24:ssa ja sattu vastaan saman paikkakuntalainen poika. No toistaseks ollaan vaan kirjoteltu mut elän toivossa et jotain tapahtus. En kyllä suosittele mitään hirveetä yritystä ettiä sitä miestä täältä ku porukka on mitä on. Mulla kuitenki kävi hyvä tuuri. Luultavasti aika harvinaista vaikka paljon puhutaanki ja ei kannata alkaa rakentamaan mitään kaukosuhdetta tossa iässä.

    • Nimetön

      Mull o just netis yks tosi kiva tyyppi ja kivan näkönenki... :) ja oon ihastunu siihen :)
      Ja kyll me viel meinataan nähdäkki. Mut saattahan siin pettyä kun se on tietenkin erilainen millasen kuvan siit sai netis jutellessa, niin se yleensä menee...

    • love

      kyllä kannatttaa ettiä netistä minä löysin (olen siis poika)maailman ihanimman tyttöystävän netistä olemme nyt seurustelleet vakavasti kohta kuukauden. Minun kummi tätinikin löysi todella hyvän miehen netistä ja he ovat jopa kihloissa.

    • rakkauden etsijä

      Love? Saanko kysyä mistä löysit sen sivun?

      • niin että

        ööh, kannattaisko vähä kattoo et millo tää keskustelu on tehty, tää on nimittäi 8vuotta vanha keskustelu enkä usko enää et toi "love" käy täälä:DD


    • kunhanvalitan

      Kaikki niinku laittaa et "mä löysin netist ystävän jne..." mut kukaan ei kerro mistä! Mitäs ideaa siinä on?!?

    • NoloMolo

      RANDOM.COM

    • 244544

      Ei tarvi etsiä niitä kaukaa, ne löytyy täältä

    • Ruusunmarja00

      Etsin itsekin poikaystävää netistä. Olen vasta 12.v mutta mulla on niin kova halu siihen etten jaksa odottaa!😱

    • Anonyymi

      Vastatkaa pojat tähän jos haluutte tyttiksen en tarkota sitä et alkaisin mut kysy vaa

      • Anonyymi

        juuhaluun


    • Anonyymi

      Siis sama on kova halu mut ei vaa löydy sit ku löytäis se vaa kysyy näytä sun ne ja ne tytöt tietää ja oon myös 12 v🙄😤😱🤯

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe