Miksi useimmat työikäiset romanimiehet eivät käy töissä vaan hengailevat kauppakeskuksissa?
Kertooko joku
12
673
Vastaukset
- Anonyymi
Mie voin sannoo.hullu se työt tekee,viisas pääsee vähemmäl. Ei terve ruumis työtä kaipaa. Ja onnen numero heil on viistöistä. Et sillee.
- Anonyymi
Jos on ollut vaikka duunissa yövuorossa ja päälle aamusella muutaman tunnin nukahtanut, mitä siinä sitten vaikka päivemmällä poikkeaisi kauppakeskuksessa tuttuja tapaamassa?
- Anonyymi
näkyy niitä suomalaisiakin olevan k-keskuksissa.saman laisia luusereita teissä on vähän enemmän
- Anonyymi
Joskus olen nähnyt baareissa romaaneja niin ne tilaa ihan älyttömän määrän juomia kerralla joku 10 kussubatteryä tai valkovenäläistä. Eli kyllä ne jostain sitä rahaakin taikoo ei tyttömyystuet tollaiseen riitä. Lisäksi jonkun roomaanin oon nähnyt ajavan uudehkolla mersulla. Eli kyllä ainkin jotkut jotain töitäkin tekee ja varmaan vielä yrittäjän asemassa.
- Anonyymi
SIKSI KUN RASISTIT EI OTA HEITÄ TÖIHIN
- Anonyymi
Me Lånkströmmit hengaillaa pöivisin matkahuollon vessasa. Se on meijän aluetta ja sanat tiijätte jos sinne häiriköimään tuutte
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882