Ajattelin järjestää kesän aikana teille mahtipontisen Gladiaattori-taistelunäytöksen jossa voitte ottaa toisistanne mittaa. Taisteluvälineistä saatte valita itsellenne sopivat, eli miekka, keihäs tai peitsi.
Harjoittelu kannattaa aloittaa jo nyt ja mieluiten jo vuosia sitten, mutta näillä mennään. Suosittelen myös kasvis- hiilihydraattipitoista ruokavaliota harjoittelun ajan. Otan yhteyttä kun ajankohta lähenee, onnea matkaan!
Hei kaikki kaipaajat minä täällä!
27
60
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko elänyt nuoruuttasi kultaisella 80-luvulla?
- Anonyymi
Miten se tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tähän liittyy?
Eli olet. Olet varmaan myös puuhatäti, tolerant heppatyttö? Molemmat hyviä asioita, ei siinä mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet. Olet varmaan myös puuhatäti, tolerant heppatyttö? Molemmat hyviä asioita, ei siinä mitään...
En sattumoisin ole mitään mitä en itse myönnä olevani, ja se ei ole kumpaakaan noista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas ”joku” kertomusten mestari yrittää vaikuttaa ympärisröönsä johdattelemalla ätmiä, niin surullinen näky tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas ”joku” kertomusten mestari yrittää vaikuttaa ympärisröönsä johdattelemalla ätmiä, niin surullinen näky tämä
Jos oisin lääkäri, veikkaisin sosiopaattista luonnetta
- Anonyymi
Otan sen miekan. Vaikka on tietysti mun tuurilla todennäköistä, että kompastun ja lävistän sillä itseni ennen kuin mun vuoro edes tulee... Mutta näillä mennään.
- Anonyymi
Haastava valinta, muista harjoitella ranneliikettä ja vartalon kiertoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastava valinta, muista harjoitella ranneliikettä ja vartalon kiertoja.
Ei himputti, välilevyt paukkuu pelkästä ajatuksesta. Mitähän tästä vielä tulee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei himputti, välilevyt paukkuu pelkästä ajatuksesta. Mitähän tästä vielä tulee...
Välilevyt paukkuu noin pienestä. Sinut on diskattu
- Anonyymi
Missä itseluottamus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välilevyt paukkuu noin pienestä. Sinut on diskattu
SYRJINTÄÄ!!!1!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYRJINTÄÄ!!!1!
Niin on.
- Anonyymi
Ottaisin keihään ja taistelisin sen komean miehen puolesta.
- Anonyymi
Tulen samuraina ja voitan kaikki
- Anonyymi
Tämä ei ollut Samu Rairaille
- Anonyymi
Mää otan puukon ja isken sillä
- Anonyymi
Sinut on diskattu parempaa onnea ensi kerralla
- Anonyymi
En mä viitsi kun voita kuitenkaan. Mies jota kaipaan on kuin rakkausromanien Fabio.
- Anonyymi
Kyllä sun nyt tarvitsee tarkentaa vähän noita luokituksia, laitetaanpas vaikkapa miinus ja plus satakiloa alkukarsintoihin rimaksi eli kukkakepit ja paalujuntat omiin sarjoihinsa, plus 140 laardiaattori kuninkuusluokaksi
- Anonyymi
Kukkakepeille on ne keppihevoskisat ja niihin en ota kantaa
- Anonyymi
Mie tuun ja näytän tissit nii unohatte taistella. 😆
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2023/03/tv-viewers-stunned-giggling-mma-803428182.jpg?strip=all&w=960 Minä mukana valomiekkani kanssa🗡️
Lintsaan ja lähetä paikalle puolestani prinsessa Lempin, hän ei tarvitse erillisiä aseita.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ajattelin et sä olisit laittanut yhden tyypin pesismailan kanssa...
Muuten kyllä, mutta mä luulen ettei ne fisusukkikset näytä hyvältä mun päällä 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256