parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
44
681
Vastaukset
- Anonyymi
On jotain mistä pitää kiinni😘
- Anonyymi
Mikään ei oo seksikkäämpää kuin että naisella on kunnolla massua ja kurveja😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihana 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei🫣 🤭
- Anonyymi
Miehen puhetta. Mutta ei kai ihan noin paljon...
- Anonyymi
Jos on 30 metriä pitkä niin eihän 150kg silloin paljon ole.
Kuin joku jättiläisnainen.
https://muropaketti.com/elokuvat/elokuvauutiset/erikoistehosteistaan-tunnettu-scifi-klassiko-menee-kierratykseen-tim-burton-ohjaa/
Oli sellainenkin supernainen, jättiläisnainen-elokuva: jossa pikkupojat löytävät jonkin avaruudesta tulleen naisen, ja laittavat sen asumaan leikkimökkiin, sille oma lasten leikkimökki.
Noh sitten salakuljettavat sille ruokaakin sinne, mutta se nainen alkaa kasvaakin tosi suureksi eikä enää mahdukaan asumaan siinä leikkimökissä josta tulee ongelma... - Anonyymi
Eli sinä et suostu antamaan EROA.
Vaikka minua ahdistaa pelkkä ajatuskin, että minä en saa edes liikkua uudessa elämässä yksin.
Syy on se, että sinusta se EI OLE TURVALLISTA. - Anonyymi
Pitäs syödä liikaa.
- Anonyymi
Et ymmärrä kehosta yhtään mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä kehosta yhtään mitään
Sivusta: Tunnen yhden 150 kg naisen. Laiska, kuin Laiskiainen ja perso herkuille ja syömiselle. Mitä kehosta pitäisi ymmärtää?
- Anonyymi
Siis näyttääkö lihavalta ja varmasti näyttää jos 150 kg🤨
- Anonyymi
Upea ja näyttävä on upea ja näyttävä vaikka painaisi kuinka monta kiloa. Hyvä nainen on hyvä, kuten ihana ja upea M- nainen.
- Anonyymi
Onko tämä nyt se Hyvinkään M-nainen?
T: vähän romuluinen M nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä nyt se Hyvinkään M-nainen?
T: vähän romuluinen M nainenEi asu hyvinkäällä
- Anonyymi
Jos ihminen on niin lihava eli muotokuvakin muistuttaa jo palloa, voi edetäkin niin että kieräyttää vain kyljelleen ja lähtee vierimään, pyörimään.
- Anonyymi
Kyllä noin tuhdilla naisella on jo isot terveysriskit. Onko se sitten oikeasti kivaa, jos toinen sairastuu siitä ylipainosta.
- Anonyymi
Jos tykkää ylipainoisista, niin sinulla on aivan mahtavat markkinat!
- Anonyymi
🤔😂
- Anonyymi
👱🏻♀️💋
🔵👋
🩲
🧦- Anonyymi
No en mä pallolta näytä vaikka lihoisin. Mulla kerääntyy onneksi hyviin paikkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä pallolta näytä vaikka lihoisin. Mulla kerääntyy onneksi hyviin paikkoihin.
Perse senkun suurenee:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perse senkun suurenee:D
Miksi se suurenee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kertyy😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⬜👱🏻♀️⬜
🔵🩱🔵
⬜🔵⬜
⬜🧦⬜ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⬜👱🏻♀️⬜
🔵🩱🔵
⬜🔵⬜
⬜🧦⬜❤️👱🏻♀️❤️
❤️OO❤️
❤️( )❤️
❤️ ) ( ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️👱🏻♀️❤️
❤️OO❤️
❤️( )❤️
❤️ ) ( ❤️👋😍🤚
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👋😍🤚
Huomenta! Olisi ihanaa jos heräisin kouriesi lämpöisään kosketukseen. Mikä ajatus👄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
⬜👱🏻♀️⬜
🔵🩱🔵
⬜🔵⬜
⬜🧦⬜👱🏻♀️🫴❤️🧔🏻
👙 🪢🥼
- Anonyymi
150kg on jo kyllä jo enempi kuin vähän muhkeaa... lähentelee jo mastodontti luokkaa....
- AnonyymiUUSI
Se vaan tirriäisestä tuntuu tuolle kun rusentuu arjessa.
- AnonyymiUUSI
Ylipaino on ylivoimaa.... 😎
- AnonyymiUUSI
Öögg
- AnonyymiUUSI
mutta niin kun en ole pienokainen... soijarouhe-juttua ostin paketin, ei tuo haisee vähän kuin vehnä-viljalle vähän, ruoanlaitossa kokeilen, kun niin proteiini eli liha ja hedelmät ne täskeimmät ihmiselle
- AnonyymiUUSI
Älä hei ikinä kirjoita kenestäkään näin. Älä käsittele toisen ihmisen ulkonäköä sun puheissa
- AnonyymiUUSI
"Nainen näyttää hyvältä, kun alasti imuroi"🎶
- AnonyymiUUSI
Onnea Mansikki ja sinä!
- AnonyymiUUSI
Todennäköisesti siiderivalas eli liikaa alkoa ja/tai suklaata. Saa olla tukeva, mutta sairaalloisen lihavaa ei pitäisi ihannoida. On rasite itselleen, ympäristölle ja yhteiskunnalle.
- AnonyymiUUSI
Ja vitut. Niin kauan kun ihminen itse tuntee olonsa ihanaksi ja hyväksi, sinunkaltaisilla ylimielisillä tyypeillä ei ole mitään valtaa eikä sanottavaa asiaan!!! Kasva aikuiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut. Niin kauan kun ihminen itse tuntee olonsa ihanaksi ja hyväksi, sinunkaltaisilla ylimielisillä tyypeillä ei ole mitään valtaa eikä sanottavaa asiaan!!! Kasva aikuiseksi.
Kysehän ei ole mielipiteestä, vaan faktoista. Sairaalloisen lihavat ovat rasite terveydenhuollolle, julkisissa kulkuvälineissä yms. Hiilijalanjälki iso, koska kova kulutus. Olen ollut pluskoon naisten kanssa ja se on eri asia, mutta 150kg on sairaalloisen lihava nainen. Kyllä suomessa on oikeus mielipiteeseen joka perustuu faktoihin, vaikka te feministit ja woke-ihmiset olettekin äänekäs vähemmistö. Nimenomaan tuo on nykypäivän ongelma, että ei saisi sanoa mitään ja suurin osa onkin hiljaa koska canceloidaan.
- AnonyymiUUSI
Siinä kuivan kesän orava korppuna kommentoi.
- AnonyymiUUSI
Mukava viesti. Mies rakastuu minuun muotoineen päivineen, jos rakastuu. En minä kenenkään vuoksi ala tässä laihduttamaan. Koen oloni jopa itsevarmaksi kun on muotoja. En ole parikymppinen enää vaan kohta kolmekymppinen nainen ,jolla suklaahippukeksut ja pasta jää kylkiin (syön silti.) Lapsenikin tykkäävät läpsytellä mahaani ja halia sitä joten näillä todellakin mennään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627