Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
Määpä tiijän että rakastat
60
1648
Vastaukset
- Anonyymi
Oho p¤rskeles.. ;-))
- Anonyymi
Oliko vahinko 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vahinko 😁
Heh, no ei mutta rakas ja kaikkea. ;-))
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vahinko 😁
Olisi kiva tietää, mistä voit näin päätellä? Mikä erottaa uteliaisuuden toiseen rakkaudesta? Molemmat voivat sisältää kiinnostuneisuuden?
Ymmärrän, että mielikuvilla on merkitystä ja halulla ymmärtää hyvää tai pahaa, mut millä erottaa asioita? Enkä halua synnyttää näillä ajatuksillani epäuskoa kokemaasi. (Väärän kohtaaminen on iso harmi).
Vaan varmistumaan, että olet oikealla tiellä hänen suhteen? Itsekin haluan uskoa rakkauden voimaan, mutta vain oikean kohdalla, koska erehtymisen kokema on vain niin kiusallinen ja jäljen jättävä kokema, joka ei unohdu vuosiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva tietää, mistä voit näin päätellä? Mikä erottaa uteliaisuuden toiseen rakkaudesta? Molemmat voivat sisältää kiinnostuneisuuden?
Ymmärrän, että mielikuvilla on merkitystä ja halulla ymmärtää hyvää tai pahaa, mut millä erottaa asioita? Enkä halua synnyttää näillä ajatuksillani epäuskoa kokemaasi. (Väärän kohtaaminen on iso harmi).
Vaan varmistumaan, että olet oikealla tiellä hänen suhteen? Itsekin haluan uskoa rakkauden voimaan, mutta vain oikean kohdalla, koska erehtymisen kokema on vain niin kiusallinen ja jäljen jättävä kokema, joka ei unohdu vuosiin.Kyllä kestää toipua. Olisihan sitä aiemmin jo voinut höllätä kaikkien 'velvollisuuksien' kanssa ja hakea vaikka apua ongelmiinsa. Minä poltin itseni täysin loppuun ja se ei ollut kovinkaan hyvä asia. Mutta kun en vaan ymmärtänyt silloin. En tiennyt sitä miten syvälle pohjaan voi vajota psyykkisesti ja fyysisesti. Vieläkään en osaa aina arvioida, mihin voimavarat riittää.
Ihmissuhteissa on säilytettävä tiukat rajat. Mua on kehotettu luottamaan, mutta en varmasti luota kuin itseeni. Ainakin vielä on näin. Voisi olla kivaa luottaa johonkin ihmiseen, että jos olisi niin paljon eheämpi, että ei tarvitse potkia maahan mua. Joku vieläkin sitä yrittää välillä näköjään. Ihmiset on aika syvältä, kun ei ne hyväksy joitain omana itsenään. Siksi olen mielummin aika paljon yksin ja hoidan niitä haavoja rauhassa, mitä jo on. En tarvitse yhtään lisää ja piste.
- Anonyymi
Ei äly riitä, kun sitä ei oo ollenkaan.
- Anonyymi
Ketä te ootte?
- Anonyymi
J🔥T
- Anonyymi
oot ihana mutta ei meille voi tulla mitään. kunhan haaveilen.
- Anonyymi
Meille tulee kyllä. Kohtalo nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla🤗
Tiedetään tämä kyllä kumpikin, kukaan muu ei enää tunnu miltään. Paitsi sen pienen hetken jos sitäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään tämä kyllä kumpikin, kukaan muu ei enää tunnu miltään. Paitsi sen pienen hetken jos sitäkään
Tämä on totta, jos kokenut jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta, jos kokenut jotain muuta.
Realismia ajatella, että on. Vaan ei tainnut auttaa unohtamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän tässä odotellaan🩷🤍
- Anonyymi
Niinpä, harmi että muut kuviot meni rakkauden edelle. Rahaa voi takoa ja kunniaa kasvattaa loputtomasti, rakkaus on harvinaista. Mutta jokaiselle sitä mitä elämältään haluaa. 🤷🏻♀️ Ehkä seuraavassa elämässä sitten.
- Anonyymi
Turha näitä on murehtia. Niin käy kuin on käydäkseen, jos ei käy mitään niin sekin on suuremman hyvän takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha näitä on murehtia. Niin käy kuin on käydäkseen, jos ei käy mitään niin sekin on suuremman hyvän takia
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Mää vaan J miestä.. Sattuu ja kirpoo..
/, naiselta - Anonyymi
Hyvää iltaa, työmies kotiin palannut🥱
- Anonyymi
Pus!
- Anonyymi
Se oliskin ihanaa jos olis noin ollut :(
Mut, ei aina käy niin kuin haaveillaan.....
Harmillista......- Anonyymi
Ootko sä k-nainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä k-nainen..
En ole vaik sellaiseksi joku sanoi mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vaik sellaiseksi joku sanoi mua.
Tarkoitin etunimen kirjainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin etunimen kirjainta.
Saattaa ollakin, mitäs sitten?
- Anonyymi
vastakappale kuin joku Dumbo-lego-palikan tai palapelin osa. Kadonnut palapelin osa.
- Anonyymi
Monellakin tavalla vastakappale....
- Anonyymi
Joo, oot ihana ja seksikäs. Semmonen mies jota olen etsinyt niin kauan kuin olen rakkaudesta jotain ymmärtänyt.
- Anonyymi
Naiselta miehelle. Kunnon miehelle
- Anonyymi
Minä tiedän myös tuon Sherlock ❤️🔥🥰😘💕
- Anonyymi
Kaikki tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää
Saat sä kuvata jos haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat sä kuvata jos haluat.
jatkoa: ainakin kattellu kuvia jo pitkään ahdasta meinaan ois sunkin pökissä
- Anonyymi
Saat tietää, ei se haittaa. Mäkin tiedän. 🤪 Ehkä en kuitenkaan vielä r-sanaa käytä.
- Anonyymi
Ei muukaan sana tähän enää käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muukaan sana tähän enää käy
Eipä kai. Oon vähän itsepäinen, yritän taistella tuulimyllyjä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kai. Oon vähän itsepäinen, yritän taistella tuulimyllyjä vastaan.
Ei kannata, siinä taistelussa häviää 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, siinä taistelussa häviää 😎
Siltä pahasti näyttää, kun oon vaan 🥰
- Anonyymi
Mistähän tiedät😆👩🦳
- Anonyymi
No kai mä nyt jumankauta tajuan vähemmästäkin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kai mä nyt jumankauta tajuan vähemmästäkin 😂
Vähemmästäkin tajuut😂
- Anonyymi
M❤️🔥M
- Anonyymi
ja tämä joka yrittää pakottaa rakastamana ja itseensä ja yrittää saada huonoon, tapa se!!
- Anonyymi
ja kaikkea mitä se Leena on tehnyt hakkaa jokaisesta ja vie pahaa sen paholaisen elämään, katso ettei saa töitä, ja käytä kunnon väkivaltaa siihennläskiin ja ktso että kärsii. ja joka kerrasta kun yrittää hakkaa ja vaikka tapa se pois.
- Anonyymi
Jos ei pane se on täysin turhaa
- Anonyymi
Totuus
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Tuskinpa se pitää paikkansa mitä täällä lukee.
- Anonyymi
eihä tämä mikään salaisuus ole
- Anonyymi
oon luottavainen siihen että tulemme juttuun kun nukumme yhe yön
- Anonyymi
höpö höpö mee nukkumaa vain onko hommaa
- Anonyymi
Kumpa pääsisin sun päälle. Tekisit musta maailman onnellisimman naisen.😉
Eka viikko yhdessä oltais vaan sängyssä ja opittais tuntemaan toisia.
Toka viikolla ehkä jo lähdettäis yhdessä ulkoilemaan.
Pitäisin sua hyvänä. Oon hyvä ruuanlaittaja joten ei tarvi tilata woltista. Hemmottelisin sua monilla paistoksilla. Lihoisit varmaan mut käytäis ahkerasti ulkona ettei liikaa kiloja. 🤗🤭 - Anonyymi
näitä hulluja riittää
- Anonyymi
Well done makeita lihapullia nam ol hyvvee
- Anonyymi
Meijän pitää tavata ja tutustua ottasit yhteyttä
- Anonyymi
Kenen kanssa? Kaipaan yhtä. N- sivusta
- Anonyymi
Vielä äskeseen... oletko töissä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1307152Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.132435Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2631194- 1001009
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161927Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih69869En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek135869Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79764Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13723Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711