Nyt kone toimii kuin junan vessa.
Poistin linuksin
18
237
Vastaukset
- Anonyymi
Valheella on lyhyet jäljet.
Vanha sanonta nuorisolle.- Anonyymi
Siksi PS!
Muistakaa kaikki nuoret käydä äänestämässä oikein. - Anonyymi
Jos aloittaja sanoo tietokoneensa toimivan ongelmitta linuksin poiston jälkeen, ei se voi valhetta olla! Tietokone nyt vain reagoi siten. Linuks jumittaa sitä valtavasti.
- Tarkkaavaisuutta kirjoitteluun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja sanoo tietokoneensa toimivan ongelmitta linuksin poiston jälkeen, ei se voi valhetta olla! Tietokone nyt vain reagoi siten. Linuks jumittaa sitä valtavasti.
- Tarkkaavaisuutta kirjoitteluun!Onhan se valhetta ja trollausta, Linux ei jumita konetta.
- Anonyymi
Kyllä teit typerästi, enkä usko että koneesi toimii nyt ollenkaan. Linuxilla se olisi toiminut kuin junan vessa mutta omapahan on tyhmyytesi!
- Anonyymi
Linuksilla se olisi hajonnut jo aikaa sitten. Onneksi älysi vaihtaa Windowsiin ajoissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuksilla se olisi hajonnut jo aikaa sitten. Onneksi älysi vaihtaa Windowsiin ajoissa!
Linuxit ei hajota konetta, joten valehtelet taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuxit ei hajota konetta, joten valehtelet taas.
Linuksit hajoittaa tietokoneita, mutta onneksi niitä käyttää enää vain 0,01% .
- Windows Ylivoimaa - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuksit hajoittaa tietokoneita, mutta onneksi niitä käyttää enää vain 0,01% .
- Windows Ylivoimaa -Linux EI hajota tietokonetta eikä tuo osuus pidä paikkaansa, se on FreeBSD:n osuus eikä linuxien! Mulla on jopa todisteet jossa linux on kolmantena heti MacOS:n jälkeen 3,32% osuudella:
https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland
- Anonyymi
Goodbye Windows Linuks 😀
- Anonyymi
On todettu jo useita kerjota, jotta linuks tietokoneessa aiheutaa jos jonkinlaisia ongelmia. Linuksin poisto - jos se ylipäätään edes onnistuu - antaa koneelle heti paremman suorituskyvyn. Parempi kun ei asenna ollenkaan!
- Anonyymi
Hyvä! Yksi urpo vähemmän käyttämässä järjestelmää jota ei ole viitsinyt opetella.
- Anonyymi
Et poistanut, ei sellaista voi poistaa koneelta mitä siinä ei ole koskaan ollutkaan!
Itselläni linuxit toimii kuin junan vessa.- Anonyymi
Linuks toimii pikemminkin junan VESSANA kuin vessa. Tarkkaavaisuutta kirjoitteluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuks toimii pikemminkin junan VESSANA kuin vessa. Tarkkaavaisuutta kirjoitteluun!
Linux ei toimi vessana vaan se toimii KUIN junan vessa! Joten ole ítse tarkkaavaisempi kirjoittelussasi, winhihu!
- Anonyymi
Siis uutisoinnin mukaisesti?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8f9035df-8104-4ad8-a9fd-c062948f53d1
Lisää toimivia junan vessoja Lahti - Helsinki välillä...
"Äskettäisellä matkallamme ilmeisesti wc:tä tyhjennettiin viime tipassa ennen junan lähtöä Lahdesta. Avoimesta ovesta tulvi käymälähaju voimakkaana matkustajavaunuun. Paluumatkalla Helsingin asemalla junan wc:n ovet oli suljettu kirjavalla muovinauhalla merkiksi siitä, että ne eivät ole käytössä."
Ilmeisestyi viihdyt siellä tunkiossasi... - Anonyymi
Linuksin poisto auttaa moneenkin tietokone ongelmaan. Mutta paras apu olisi, jos sitä ei asentaisi ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2832241Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161660Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342- 791167
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60963TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18944Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva136920- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61853