Hei! Onko keillään tietoa uudesta fantic 125 t4 kevytmoottoripyörästä. Miksi joissain malleissa edessä ledit ja toisissa ei? Mitä eroa performance ja competion malleilla? Kuinka paljon kulkee? Onko luotettava?
Fantic xmf 2022 125 t4
Anonyymi-ap
5
435
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt että vain competion malleissa on led-valo edessä. Mutta joistain syistö esim esittely kuvissa ja joissain youtube videoissa ei ole led valoa edessä edes competion mallissa. Ties mistä johtuu
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Olisiko syynä tämä maailman tilanne jossa osia ei saada tarpeeksi.
Voi olla mut on vähän kumma että samaan hintaan mutta toisissa led ja toisissa halogeeni
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla mut on vähän kumma että samaan hintaan mutta toisissa led ja toisissa halogeeni
No se on juurikin sellainen syy kun asiat poikkeaa totutusta niin saattaa sada milloin mitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k436670Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,482909Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2462241Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi341748Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1641679Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1451640- 1921364
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2931227Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.271159Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️250960