Olen tätä henkilö tavannut eri tilaisuuksissa ja kokouksissa noin 25v ajan. Meillä ei ole ollut minun muistinimukaan mitään erimielisyyttä tai näkemyseroa keskusteluissa. Minun ulkonäköni ei ole oleellisesti muuttunut etteikö minua voisi tunnistaa kun jonkun kerran tavannut.
Nuorempi tervehtii aina vanhempaa henkilö ensin.
Olen todella yllättynyt kun olen hänelle kuin ilmaa vaikka juuri nyt kun hän kampanjoi ehdokkuutensa puolesta.
Voisiko Kepun Kokkolalainen kansanedustajaehdokas tervehtiä?
13
119
Vastaukset
Jospa hän Sinut hyvin tuntevana ei pidä Sinua potenttialisena äänestäjänään.
- Anonyymi
Ehkä hän katsoo aiheelliseksi tervehtiä ainoastaan muita akateemisesti koulutettuja, niin sanottua parempaa väkeä. Mitä mahtaisi Santeri Alkio ajatella tästä ehdokkaasta?!
- Anonyymi
Tiedän tyypin.On ylimielinen ja koppava .Blondi .
- Anonyymi
Näkyy sama ehdokas menneen kyynärpäät edellä Kokkolan energiaa " johtamaan ". Mistä välissä hän on hankkinut ammattitaitoa energia-alasta? Olen yhden kommentoijan kanssa samaa mieltä ettei hän noteeraa alemman koulutusasteen omaavia henkilöitä.
Miten erään naapuri kaupungin lessut ovat erehtyneet tämän naisen kelkkaan , mitä hän on heille luvannut kulisseissa? - Anonyymi
Keskusta pettää aina ja iankaikkisesti.
- Anonyymi
Shiish....khukash...tää nainen on...
- Anonyymi
Naapurikaupungissa vanhempia miehiä siirtynyt tämän giggoliinan taustajoukkoihin. Varmasti vähän flirttiä niin ainakin Erkin ja Eeron saa helposti ylipuhuttua. Naislessuilla ilmeisesti rauhanyhdistykseltä tulee miehiltä tieto ketä äänestää ja Pauli päättää lopulta.
- Anonyymi
Puhuko se ullavan ympäri?
- Anonyymi
Hienoa analyysiä naapurikaupungin kepulaisten toiminnasta viestiketjun henkilön kampanjassa.
Missä on heidän alkiolaisuus joka ojentaa käden heikolle ja auttaa vaikeuksissa oleva henkilöitä. - Anonyymi
Olisiko kannattanut odottaa energian mullistuksia ja itsensä huudattamista "kalifiksi kalifin paikalle".
Äänestäjät tekivät aivan oikein. - Anonyymi
Ei saanut ääniä,kun on niin koppavan ylpeä .
- Anonyymi
Joko se on matkalla eduskuntaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739