Voisiko Kepun Kokkolalainen kansanedustajaehdokas tervehtiä?

Anonyymi-ap

Olen tätä henkilö tavannut eri tilaisuuksissa ja kokouksissa noin 25v ajan. Meillä ei ole ollut minun muistinimukaan mitään erimielisyyttä tai näkemyseroa keskusteluissa. Minun ulkonäköni ei ole oleellisesti muuttunut etteikö minua voisi tunnistaa kun jonkun kerran tavannut.
Nuorempi tervehtii aina vanhempaa henkilö ensin.
Olen todella yllättynyt kun olen hänelle kuin ilmaa vaikka juuri nyt kun hän kampanjoi ehdokkuutensa puolesta.

13

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa hän Sinut hyvin tuntevana ei pidä Sinua potenttialisena äänestäjänään.

• Anonyymi

Ehkä hän katsoo aiheelliseksi tervehtiä ainoastaan muita akateemisesti koulutettuja, niin sanottua parempaa väkeä. Mitä mahtaisi Santeri Alkio ajatella tästä ehdokkaasta?!

• Anonyymi

Tiedän tyypin.On ylimielinen ja koppava .Blondi .

• Anonyymi

Näkyy sama ehdokas menneen kyynärpäät edellä Kokkolan energiaa " johtamaan ". Mistä välissä hän on hankkinut ammattitaitoa energia-alasta? Olen yhden kommentoijan kanssa samaa mieltä ettei hän noteeraa alemman koulutusasteen omaavia henkilöitä.
      Miten erään naapuri kaupungin lessut ovat erehtyneet tämän naisen kelkkaan , mitä hän on heille luvannut kulisseissa?

• Anonyymi

Keskusta pettää aina ja iankaikkisesti.

• Anonyymi

Shiish....khukash...tää nainen on...

• Anonyymi

Naapurikaupungissa vanhempia miehiä siirtynyt tämän giggoliinan taustajoukkoihin. Varmasti vähän flirttiä niin ainakin Erkin ja Eeron saa helposti ylipuhuttua. Naislessuilla ilmeisesti rauhanyhdistykseltä tulee miehiltä tieto ketä äänestää ja Pauli päättää lopulta.

• Anonyymi

Puhuko se ullavan ympäri?

• Anonyymi

Hienoa analyysiä naapurikaupungin kepulaisten toiminnasta viestiketjun henkilön kampanjassa.
      Missä on heidän alkiolaisuus joka ojentaa käden heikolle ja auttaa vaikeuksissa oleva henkilöitä.

• Anonyymi

Olisiko kannattanut odottaa energian mullistuksia ja itsensä huudattamista "kalifiksi kalifin paikalle".
      Äänestäjät tekivät aivan oikein.

• Anonyymi

Ei saanut ääniä,kun on niin koppavan ylpeä .

• Anonyymi

Joko se on matkalla eduskuntaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11606
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4181
    3. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      25
      3626
    4. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      151
      3488
    5. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      243
      2763
    6. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      138
      2479
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      216
      1957
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      377
      1365
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      77
      1234
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      997
    Aihe