Voisiko Kepun Kokkolalainen kansanedustajaehdokas tervehtiä?

Anonyymi-ap

Olen tätä henkilö tavannut eri tilaisuuksissa ja kokouksissa noin 25v ajan. Meillä ei ole ollut minun muistinimukaan mitään erimielisyyttä tai näkemyseroa keskusteluissa. Minun ulkonäköni ei ole oleellisesti muuttunut etteikö minua voisi tunnistaa kun jonkun kerran tavannut.
Nuorempi tervehtii aina vanhempaa henkilö ensin.
Olen todella yllättynyt kun olen hänelle kuin ilmaa vaikka juuri nyt kun hän kampanjoi ehdokkuutensa puolesta.

13

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa hän Sinut hyvin tuntevana ei pidä Sinua potenttialisena äänestäjänään.

• Anonyymi

Ehkä hän katsoo aiheelliseksi tervehtiä ainoastaan muita akateemisesti koulutettuja, niin sanottua parempaa väkeä. Mitä mahtaisi Santeri Alkio ajatella tästä ehdokkaasta?!

• Anonyymi

Tiedän tyypin.On ylimielinen ja koppava .Blondi .

• Anonyymi

Näkyy sama ehdokas menneen kyynärpäät edellä Kokkolan energiaa " johtamaan ". Mistä välissä hän on hankkinut ammattitaitoa energia-alasta? Olen yhden kommentoijan kanssa samaa mieltä ettei hän noteeraa alemman koulutusasteen omaavia henkilöitä.
      Miten erään naapuri kaupungin lessut ovat erehtyneet tämän naisen kelkkaan , mitä hän on heille luvannut kulisseissa?

• Anonyymi

Keskusta pettää aina ja iankaikkisesti.

• Anonyymi

Shiish....khukash...tää nainen on...

• Anonyymi

Naapurikaupungissa vanhempia miehiä siirtynyt tämän giggoliinan taustajoukkoihin. Varmasti vähän flirttiä niin ainakin Erkin ja Eeron saa helposti ylipuhuttua. Naislessuilla ilmeisesti rauhanyhdistykseltä tulee miehiltä tieto ketä äänestää ja Pauli päättää lopulta.

• Anonyymi

Puhuko se ullavan ympäri?

• Anonyymi

Hienoa analyysiä naapurikaupungin kepulaisten toiminnasta viestiketjun henkilön kampanjassa.
      Missä on heidän alkiolaisuus joka ojentaa käden heikolle ja auttaa vaikeuksissa oleva henkilöitä.

• Anonyymi

Olisiko kannattanut odottaa energian mullistuksia ja itsensä huudattamista "kalifiksi kalifin paikalle".
      Äänestäjät tekivät aivan oikein.

• Anonyymi

Ei saanut ääniä,kun on niin koppavan ylpeä .

• Anonyymi

Joko se on matkalla eduskuntaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe