Kädet olkapäillä.

Tämä tapahtuma on aito ja olin itsekin kerran paikalla, kun tämä tapahtui.

Kaverini ja minä olimme pyöräilemässä koulusta meille, kun tulimme hautausmaan kohtaalle, kaverini sanoi yhtäkkiä: ''Kohta mä varmaan taas tunnen sen.'' Olin ihan ihmeissäni ja kysyin: ''Hä? Minkä? Kosketuksen?'' Olimme hetken hiljaa ja sitten kaverini totesi, että nyt hän tunsi sen taas. Kädet olkapäillään pappansa haudan kohdalla. Kun menimme vielä vähän eteenpäin pyörillämme, niin ne luultavasti katosivat.

Kamu myös sanoi, että on tuntenut kädet ennenkin olkapäillään ja myös kuullut pappansa haamun kävelevän vintillä ja tekevän töitä varastossa.

6

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkki-Kissa

      Vaikuttaa aika uskottavalle.
      Mut mä tässä ilmotan samalla semmoisen jutskun,
      että mun messengeri meni jotenkin rikki
      niin en voi jutella sun kaa enää ;(

      • No, ilmottele kun saat mesen toimimaan, niin jutellaan siihen saakka vaikka täällä jotain.


      • Dreamy kirjoitti:

        No, ilmottele kun saat mesen toimimaan, niin jutellaan siihen saakka vaikka täällä jotain.

        Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.


      • Karkki-Kissa
        lammas-jr kirjoitti:

        Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.

        Sinne ei enää pääse kun.. Tota..
        Siin pitäs asentaa se uus versio mut ei voi asentaa kun on mozilla firefox


      • Karkki-Kissa kirjoitti:

        Sinne ei enää pääse kun.. Tota..
        Siin pitäs asentaa se uus versio mut ei voi asentaa kun on mozilla firefox

        Käytä Internet Exploreria. Pakko sen on siellä koneella olla, koska se on tärkeä. Muuten ei voi käydä Windows update sivulla eikä kone pysy ajantasalla päivitysten kanssa.


      • lammas-jr kirjoitti:

        Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.

        Minullakin lienee tuo Skype. Oikein hyvä ohjelma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe