Tämä tapahtuma on aito ja olin itsekin kerran paikalla, kun tämä tapahtui.
Kaverini ja minä olimme pyöräilemässä koulusta meille, kun tulimme hautausmaan kohtaalle, kaverini sanoi yhtäkkiä: ''Kohta mä varmaan taas tunnen sen.'' Olin ihan ihmeissäni ja kysyin: ''Hä? Minkä? Kosketuksen?'' Olimme hetken hiljaa ja sitten kaverini totesi, että nyt hän tunsi sen taas. Kädet olkapäillään pappansa haudan kohdalla. Kun menimme vielä vähän eteenpäin pyörillämme, niin ne luultavasti katosivat.
Kamu myös sanoi, että on tuntenut kädet ennenkin olkapäillään ja myös kuullut pappansa haamun kävelevän vintillä ja tekevän töitä varastossa.
Kädet olkapäillä.
6
934
Vastaukset
- Karkki-Kissa
Vaikuttaa aika uskottavalle.
Mut mä tässä ilmotan samalla semmoisen jutskun,
että mun messengeri meni jotenkin rikki
niin en voi jutella sun kaa enää ;(Dreamy kirjoitti:
No, ilmottele kun saat mesen toimimaan, niin jutellaan siihen saakka vaikka täällä jotain.
Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.
- Karkki-Kissa
lammas-jr kirjoitti:
Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.
Sinne ei enää pääse kun.. Tota..
Siin pitäs asentaa se uus versio mut ei voi asentaa kun on mozilla firefox Karkki-Kissa kirjoitti:
Sinne ei enää pääse kun.. Tota..
Siin pitäs asentaa se uus versio mut ei voi asentaa kun on mozilla firefoxKäytä Internet Exploreria. Pakko sen on siellä koneella olla, koska se on tärkeä. Muuten ei voi käydä Windows update sivulla eikä kone pysy ajantasalla päivitysten kanssa.
lammas-jr kirjoitti:
Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.
Minullakin lienee tuo Skype. Oikein hyvä ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522