Tämä tapahtuma on aito ja olin itsekin kerran paikalla, kun tämä tapahtui.
Kaverini ja minä olimme pyöräilemässä koulusta meille, kun tulimme hautausmaan kohtaalle, kaverini sanoi yhtäkkiä: ''Kohta mä varmaan taas tunnen sen.'' Olin ihan ihmeissäni ja kysyin: ''Hä? Minkä? Kosketuksen?'' Olimme hetken hiljaa ja sitten kaverini totesi, että nyt hän tunsi sen taas. Kädet olkapäillään pappansa haudan kohdalla. Kun menimme vielä vähän eteenpäin pyörillämme, niin ne luultavasti katosivat.
Kamu myös sanoi, että on tuntenut kädet ennenkin olkapäillään ja myös kuullut pappansa haamun kävelevän vintillä ja tekevän töitä varastossa.
Kädet olkapäillä.
6
922
Vastaukset
- Karkki-Kissa
Vaikuttaa aika uskottavalle.
Mut mä tässä ilmotan samalla semmoisen jutskun,
että mun messengeri meni jotenkin rikki
niin en voi jutella sun kaa enää ;(Dreamy kirjoitti:
No, ilmottele kun saat mesen toimimaan, niin jutellaan siihen saakka vaikka täällä jotain.
Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.
- Karkki-Kissa
lammas-jr kirjoitti:
Mites se silleen on rikki mennyt? Näitä tapauksia on kuultu (eikä varmaan ole kummitukse tekosia :D) ja yleensä uudelleenasennus auttaa. Ite pidän varalla skype-nimistä ohjelmaa kun ei mesestä koskaan tiiä.
Sinne ei enää pääse kun.. Tota..
Siin pitäs asentaa se uus versio mut ei voi asentaa kun on mozilla firefox Karkki-Kissa kirjoitti:
Sinne ei enää pääse kun.. Tota..
Siin pitäs asentaa se uus versio mut ei voi asentaa kun on mozilla firefoxKäytä Internet Exploreria. Pakko sen on siellä koneella olla, koska se on tärkeä. Muuten ei voi käydä Windows update sivulla eikä kone pysy ajantasalla päivitysten kanssa.
lammas-jr kirjoitti:
Minullakin lienee tuo Skype. Oikein hyvä ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313010
- 951626
- 1271464
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa381306- 821209
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261099- 541018
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil230958Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall124937