Mikä on oma ja kohteesi

Anonyymi-ap

Horoskoopit ja täydennättekö toisianne vai voiko olla haasteita?

35

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastakohtia ja muutenkin epäsopivat merkit. Eipä meistä muutenkaan mitään tulisi.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­N­­y­m­­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17798074K

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Minä olen leijona ja hän rapu

-valtakunta

• Vinkki. Horoskooppeja ei kannata vertailla pelkkien merkkien perusteella, vaan huoneiden mukaan. Syntymäkartta antaa myös vinkkiä missä tulevan kumppanin voi tavata ja mikä merkki olisi sopivin pitkäaikainen kumppani.

• Anonyymi

Ei helvetti. Oot se goldrose, moraalinvartija valtakunta seko

Horoskooppien perusteella ihmisiä vihaava ja rakastava 🤦‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei helvetti. Oot se goldrose, moraalinvartija valtakunta seko

Horoskooppien perusteella ihmisiä vihaava ja rakastava 🤦‍♀️

Mikä hemmetin valtakuntaseko🤣🤣 kaikkee sitä. Mä muuten tykkään monista ihmisistä ja en horoskoopit perusteella. Jos vihaan, niin vihaan tekojen vuoksi.

• Anonyymi

Ei helvetti kakkonen sivusta huutaa ettei pää kestä etsiä syntymäkarttoja eikä horoja tai horoskooppejakaan. Kohta piipaa soitettava. Ensin kuitenkin tupakka. Se rauhoittaa pientä päätä, B-luokan aivoja ja pääsee tuulia haistaa samalla. Kauhee kunto ja nyt en tarkoita mitenkään positiivisesti ajatellen. On vain vaikea jopa kirjoittaa. Mina menna ulos. Tupikki. Ja aivot jäätyy. Koko ihminen jäätynyt. Palelua. Voiko mistään tilata luomulämmittimen? Onko tietoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei helvetti kakkonen sivusta huutaa ettei pää kestä etsiä syntymäkarttoja eikä horoja tai horoskooppejakaan. Kohta piipaa soitettava. Ensin kuitenkin tupakka. Se rauhoittaa pientä päätä, B-luokan aivoja ja pääsee tuulia haistaa samalla. Kauhee kunto ja nyt en tarkoita mitenkään positiivisesti ajatellen. On vain vaikea jopa kirjoittaa. Mina menna ulos. Tupikki. Ja aivot jäätyy. Koko ihminen jäätynyt. Palelua. Voiko mistään tilata luomulämmittimen? Onko tietoa?

Voin katsoo sun syntymäkartasta sopivan merkin lämmittimeksi.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Voin katsoo sun syntymäkartasta sopivan merkin lämmittimeksi.

No mut se ois tosi kiva juttu. Jos jossain vaiheessa viitsit. Kauris niinku muisteltiin että oisin. Mutta uros ja naaras vai uros vai naaras .. ei oo mitään tietoa .. jompikumpi tai kumpikin ..

• Anonyymi

Minä jouskari hän oinas ja kyllä, match made in heaven😅

” Jousimies ja Oinas yhdessä, voi johtaa ennennäkemättömien ideoiden räjähdysmäiseen kasvuun, joten heitä ympäröivien ystävien kannattaisi pysyä piilossa turvassa, kun nämä kaksi ovat yhdessä. Jousimies pitää vitsailemisesta, ja Oinas haluaa käyttää usein hyväkseen nokkeluuttaan. Kaikki, jotka ovat olleet näiden kahden kanssa samassa huoneessa, ovat nähneet samalla komediaesityksen, ihan pakostakin.” Teenainen

• Anonyymi

Kaikista epäsopivimmat mitä löytyy.

• Anonyymi

Eli ollaanko me sit pari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ollaanko me sit pari?

Jos haluat. Mulle käy. En tiiä susta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat. Mulle käy. En tiiä susta.

Varmaan me ollaan, kun ollaan niin epäsopivia. Syntyikö tästä nyt uusi palstapari?

• Anonyymi

Oinas ja vesimies

• Anonyymi

Ovat kuin luotuja toisilleen,tosin oinaan itsepäisyys on vesimiehen helppo hallita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat kuin luotuja toisilleen,tosin oinaan itsepäisyys on vesimiehen helppo hallita.

Jos vesimiehen kanssa löytää yhteisen taajuuden, hänestä saa itselleen älykkään, yllätyksiä täynnä olevan ja rakastavan kumppanin.
        Mutta hän ei halua tavallisen "tylsiä" suhteita?

• Anonyymi

Kohde kuulostaa ongelmalliselta ilmaisulta, nykypäivänä ollaan herkkiä

• Anonyymi

Huuhaata

• Anonyymi

Mies on oinas ja minä vaaka, en tiedä miten sovittaisiin yhteen. Joku viisaampi voisi kertoa?

• Anonyymi

Kuten sanottua,oinas on itsepäinen ja luja tahtoinen mutta "kesytettävissä" oikeilla nikseillä.
        Siis miespuolinen oinas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottua,oinas on itsepäinen ja luja tahtoinen mutta "kesytettävissä" oikeilla nikseillä.
        Siis miespuolinen oinas.

Niin, olisiko minusta kesyttäjäksi, siinä se ongelma onkin...

• Anonyymi

Kirppu. Haasteemme täydentävät toisiaan.

• Anonyymi

Vaaka ja vesimies kuulemma sopis kamuksi, kaksoselle joka on vakaa kuin kelttien tammi, sylkee tulta lohikäärmeen lailla toisinaan ja mitä vielä? Joo elementti on ilma.
      Siinä ikioma houruskooppi itse laadittuna tämän hetkisen mielialan mukaan, ai niin skorpioni lähti lätkimään...

• Anonyymi

Lopettakaa jo tämä naurettava horoskooppikeskustelu. Naulaatte ja rajoitatte elämänne tällaiseen typerään humpuukiin.

• Anonyymi

Onko sinut hylätty horoskoopit vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinut hylätty horoskoopit vuoksi?

Hölöttelin tuossa aikani kuluksi, ei tuo mitenkään rajoita, relax

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölöttelin tuossa aikani kuluksi, ei tuo mitenkään rajoita, relax

oho, hyppäsi väärään osioon, tätä se teettää kun kuuntelee samaan aikaan muzakia

• Anonyymi

Oinas ja vesimies täydennämme siis toisiamme. 😉

• Anonyymi

Hän olisi täydellinen horoskooppimerkiltään minulle

• Anonyymi

Jaa mikä kohde, stalkkauskohde vai?

• Anonyymi

Kuka täällä on stalkkauksesta puhunut saati kohteesta? Vedit nuo sanat itse mukaan. Kukaan muu ei. 🏅 Voi jestas että voikin joku olla noin pihalla ja kuutamolla. Get a life. Mitä sä täällä teet? Stalkkaat vai nalkkaat? Näköjään nalkkaa. Nainen taitaa olla siis. Naiset 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä on stalkkauksesta puhunut saati kohteesta? Vedit nuo sanat itse mukaan. Kukaan muu ei. 🏅 Voi jestas että voikin joku olla noin pihalla ja kuutamolla. Get a life. Mitä sä täällä teet? Stalkkaat vai nalkkaat? Näköjään nalkkaa. Nainen taitaa olla siis. Naiset 🙄

titityy ukkeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

titityy ukkeli

😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Mitä väliä seuraatko hevosia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6098
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2847
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1417
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe