Ihan kokonaan, kiitos.
Toivon että jätät tämän päivän jälkeen minut lopullisesti rauhaan mies
64
714
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Tänään vielä saisi seksiä ja rakkautta?
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Miten voi vielä enemmän jättää rauhaan? Rakastan silti.
- Anonyymi
Missä tämä mies asuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä mies asuu?
Millä nimellä miehen nimi alkaa? Sinun? Anna vinkki kaunotar
- Anonyymi
Egotrippaamista ei kannata sekoittaa rakkauteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä nimellä miehen nimi alkaa? Sinun? Anna vinkki kaunotar
Minä jätän kyllä heti sinut loppuelämäksesi rauhaan, kun vain sanot sen minulle suoraan. Soitat tai laitat viestiä nyt saman tien jos noin ajattelet. En ole tyhmä ja typerä niinkuin hyvin tiedät. Odotan nyt siis yhteydenottoa ja sen jälkeen en et enää ikinä kuule minusta mitään ja olet minulle ilmaa siitä eteenpäin. Jos tosiaan noin ajattelet niin sitten ilmoitat nyt aamulla minulle suoraan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä mies asuu?
Hyvin kaukana parin kk päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kaukana parin kk päästä
Ei ole tullut viesti tai soittoa. Et siis halua minusta eroon lopullisesti?
- Anonyymi
Not as easy as it sounds
- Anonyymi
On se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se.
Odotan viestiä nyt aamupäivän, että "en halua kuulla sinusta enää ikinä". Jos sen sanot mulle suoraan niin sitten uskon! Muutoin tänne kirjoittelu on jonkun muun sanelemaa. En ole tyhmä edelleenkään vaan uskon puhetta tai tekstiä. Jos laitat vaan sen minulle niin tiemme eroavat ikuisiksi, et kuule enää minusta koskaan vaan muutut muistoiksi ikuisiksi ajoiksi jos se on vainsinun oma toiveesi! Odotan nyt pari tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan viestiä nyt aamupäivän, että "en halua kuulla sinusta enää ikinä". Jos sen sanot mulle suoraan niin sitten uskon! Muutoin tänne kirjoittelu on jonkun muun sanelemaa. En ole tyhmä edelleenkään vaan uskon puhetta tai tekstiä. Jos laitat vaan sen minulle niin tiemme eroavat ikuisiksi, et kuule enää minusta koskaan vaan muutut muistoiksi ikuisiksi ajoiksi jos se on vainsinun oma toiveesi! Odotan nyt pari tuntia.
Voi kyllä, tulen hänelle sanomaan ei huolta
- Anonyymi
Millä tavoin olen muka häirinnyt?
- Anonyymi
Et varmaan halua että listaan tähän ties kuinka monen vuoden spedeilyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusit tänne avata, eipä sulla taida olla mitään menetettävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mehukkaalta, vaikka ei sitten minuun liitykkään. Anna tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusit tänne avata, eipä sulla taida olla mitään menetettävää
Tässä asiassa ei, mutta kusipæ mittarini ei ole vielä punaisella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mehukkaalta, vaikka ei sitten minuun liitykkään. Anna tulla.
Poikaystäväni haluaa etten olisi kaverisi ja yhteydessä. Rakastan sinua aina enkä unohda ikinä. Ehkä joskus meidän aika? Haluan, ettet katoa kokonaan, mutta en voi olla yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä asiassa ei, mutta kusipæ mittarini ei ole vielä punaisella
Jos ei muka sulla onko muilla menetettävää ? Sitä ajat takaa, oletko kostolinjalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikaystäväni haluaa etten olisi kaverisi ja yhteydessä. Rakastan sinua aina enkä unohda ikinä. Ehkä joskus meidän aika? Haluan, ettet katoa kokonaan, mutta en voi olla yhteydessä.
Monta sulla on? 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei muka sulla onko muilla menetettävää ? Sitä ajat takaa, oletko kostolinjalla?
Parempi kysymys lienee että olisiko jotain kostettavaa ja alentaako itsensä niin matalalle. Kuulostaa härskiltä omaan mielenmaisemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kysymys lienee että olisiko jotain kostettavaa ja alentaako itsensä niin matalalle. Kuulostaa härskiltä omaan mielenmaisemaan
Olet aika härski ikäiseksiS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta sulla on? 😱
Ei taida olla sekään sinun asias vaikka olisi tusina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika härski ikäiseksiS
Saatan ollakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soilloin sun täytyy käydä kerran panemassa. Tiedät miten nämä hommat menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako teitä että tulen ja otan 😂
Saattaisi olla poikkis mullan alla hyvin äkkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kyllä, listaa ja kerro spedeilyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata koskaan luottaa siihen, että se kaipaamasi mies jäisi odottelemaan sinua kun silloin "joskus" olet valmis hänelle. Pitää olla sinut sen kanssa että toista tilaisuutta ei välttämättä koskaan tule. Se on reiluinta, koska ei ole mitenkään kohtuullista vaatia toista odottamaan sua pahimmillaan vuosikausia.
- Anonyymi
☕️☕️ täällä odotellaan vastaajan mehukkaat
- Anonyymi
Onko munkit kans.
- Anonyymi
Vastaus on: höpötystä.
- Anonyymi
Pakkohan se on viimeistään nyt uskoa että täällä on pelkkää poppariporukkaa 😅
- Anonyymi
Ihmiset näkee mitä haluavat nähdä 😉
Totuushan on usein tarua ihmeellisempää mutta valitettavasti nettirunqut elää negaatioiden kautta mielummin.
Adios 😘
- Anonyymi
Kyllä hän jättää
- Anonyymi
Ei ollu sulle
- Anonyymi
Minua ei tarvi jättää rauhaan❣️❣️❣️
T. Vanhempi nainen🥰👵- Anonyymi
Mummo tunnelissa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo tunnelissa 😂
Odotin viestiäsi mutten saanut. Haluat siis, että kuulun elämääsi jatkossakin. Niin minäkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotin viestiäsi mutten saanut. Haluat siis, että kuulun elämääsi jatkossakin. Niin minäkin!
Silti haluun kuulla väliin mitä sulle kuuluu
- Anonyymi
Olen ollut koko ajan varma siitä, kaipausta ja intohimoa molemmilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut koko ajan varma siitä, kaipausta ja intohimoa molemmilla
Voisin minä sinua vähän kosketella.,
- Anonyymi
Miehet, ei tää teitä kaikkia koske!
- Anonyymi
Milloin laitat viestiä? Paljon asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin laitat viestiä? Paljon asiaa
En jätä! Sinä et antanut periksi enkä nyt minä. Kuulut elämääni sielunkumppani!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En jätä! Sinä et antanut periksi enkä nyt minä. Kuulut elämääni sielunkumppani!
👍 Samoin. Tuo alempi ei ollut multa.
- AnonyymiUUSI
Mää toivon samaa. Huominen hieman ahdistaa etukäteen kun en enää periaatteessa haluis nähdä.. Oon vähän loukussa työtilanteeni vuoksi. 😔
- AnonyymiUUSI
Ja ei siksi että hänessä ois mitään vikaa vaan juuri päinvastoin. En näe tätä oikeana!!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei siksi että hänessä ois mitään vikaa vaan juuri päinvastoin. En näe tätä oikeana!!!!!
Näin ei voi enää jatkua...
- AnonyymiUUSI
Olet vain työssä yössä anna mennä sitten on aika taas jatkaa
- AnonyymiUUSI
Ei tiedä kuka tulee vastaan peuhaamaan.
- AnonyymiUUSI
On Tenhon aika
- AnonyymiUUSI
Täytyy ymmärtää rouva on kiireinen Tenho salainen p mies
- AnonyymiUUSI
Sääntöjen vastainen
- AnonyymiUUSI
En ihmettele
- AnonyymiUUSI
Eikö anna periksi?
- AnonyymiUUSI
Sellainen on
- AnonyymiUUSI
Jaa
- AnonyymiUUSI
Nainen hani mies naista pani.
- AnonyymiUUSI
Ei välitä säännöistä
- AnonyymiUUSI
Vain yksi kelpaa
- AnonyymiUUSI
Panomies
- AnonyymiUUSI
Tulen sinne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891