OSTIN KAVERILTA TON KAMERAN 500€ VÄHÄN KÄYTETTYNÄ. ONKO MINUA HUIJATTU? PALJONKO KAMERA OLISI MAKSANUT KAUPASSA. KAMERA TOIMII MOITTEETTOMASTI. LISÄKSI SAIN YLIM. MUISTIKORTIN, JALUSTAN..
DSC-F707
2
461
Vastaukset
- Mika
Ensinnäkin älä huuda (ts. sulla on jäänyt capslock päälle).
Kyllähän tuo hinta hiukan suolaiselta tuntuu. Eipä silti hyvä kamera tuo Sony on ja noita vähemmän on näkynyt käytettynä myytävän. Tuosta kamerasta on olemassa paranneltu versio malli dscf717. Käytetyn digin käypää hintaa on tavattoman vaikea arvioida ja joidenkin mielessä muutaman vuoden vanhalla kameralla ei ole kerrassaan mitään arvoa, mutta tuo on toisaalta laatukamera ja maksanut uutena hunajaa, mikä selittää pyyntihintaa. Nykyisin saa ominaisuuksiltaan kehittyneempiä kameroita huokeammalla, mutta ne tuppaavat olemaan made in kore, taiwan tms. laatua. - Kameroitsija
Rahaa se vaan on. Ei sinua ole huijattu. 707 on hyvä kamera. Itse maksoin 1700e (kamera plus laukku plus muistikortti). Myöhemmin ostin siihen sen Sonyn erillisen salaman. En aio tuota ikinä myydä. Räpsyttelen sillä niin kauan kun toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652262Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2292151- 1201458
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1051082
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875