DSC-F707

MÄÄ

OSTIN KAVERILTA TON KAMERAN 500€ VÄHÄN KÄYTETTYNÄ. ONKO MINUA HUIJATTU? PALJONKO KAMERA OLISI MAKSANUT KAUPASSA. KAMERA TOIMII MOITTEETTOMASTI. LISÄKSI SAIN YLIM. MUISTIKORTIN, JALUSTAN..

2

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      Ensinnäkin älä huuda (ts. sulla on jäänyt capslock päälle).
      Kyllähän tuo hinta hiukan suolaiselta tuntuu. Eipä silti hyvä kamera tuo Sony on ja noita vähemmän on näkynyt käytettynä myytävän. Tuosta kamerasta on olemassa paranneltu versio malli dscf717. Käytetyn digin käypää hintaa on tavattoman vaikea arvioida ja joidenkin mielessä muutaman vuoden vanhalla kameralla ei ole kerrassaan mitään arvoa, mutta tuo on toisaalta laatukamera ja maksanut uutena hunajaa, mikä selittää pyyntihintaa. Nykyisin saa ominaisuuksiltaan kehittyneempiä kameroita huokeammalla, mutta ne tuppaavat olemaan made in kore, taiwan tms. laatua.

    • Kameroitsija

      Rahaa se vaan on. Ei sinua ole huijattu. 707 on hyvä kamera. Itse maksoin 1700e (kamera plus laukku plus muistikortti). Myöhemmin ostin siihen sen Sonyn erillisen salaman. En aio tuota ikinä myydä. Räpsyttelen sillä niin kauan kun toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe