Barcelona ja kuinka ihmisten herkkyyttä manipuloidaan poliittisiin tarkoituksiin

Anonyymi-ap

Rikosten määrä on vähentynyt Barcelonassa 16% vuodesta 2019 lähtien. Mutta kaupungin epäturvallisuus on asukkaiden ensimmäinen huolenaihe eikä rikollisuuden vähentymistä havaita. Huumekauppa huolestuttaa Barcelonan viranomaisia koska se on kaikkien ongelmien pohjalla.

"Herkkyyttä manipuloidaan taloudellisiin ja poliittisiin tarkoituksiin", sanoo Amadeu Recasens, joka on oikeustieteen tohtori, kriminologi, entinen poliisikoulun johtaja ja Barcelonan kaupunginvaltuuston entinen turvallisuuspäällikkö.

"Jos haluat luoda sosiaalista hälytystä taloudellisista syistä, esimerkiksi siksi, että sinulla on yksityiseen turvallisuuteen erikoistunut yritys, myyt enemmän, jos saat ihmiset huolestumaan siitä, että heidän talonsa on miehitetty. Tällaiset kampanjat, joista kuulemme koko ajan, erityisesti ennen lomia, lisäävät tietoisuutta, vaikka todellisuus on toinen", hän väittää.

Linkki uutiseen: https://www.infolibre.es/politica/paradoja-delincuencia-barcelona-lidera-reduccion-criminalidad-sube-preocupacion-ciudadana_1_1459474.html
Ja suomeksi käännettynä täällä: https://aiheenaespanja.blogspot.com/2023/03/se-kaikkien-paradoksien-barcelona.html

1

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä pohjois-Euroopan turistin kannattaa pysyä poissa espanjasta, joka puolella osoitetaan mieltä kuinka turistit vievät asunnot ym? Eihän ne turistit niitä vuokraisi jos ei vuokranantaja ahneuksissaan haluaisi enemmän rahaa kuin paikalliset pystyvät maksamaan? Loistavaa olisi vaikka yksi kuukausi että ei yhtään turistia menisi koko maahan? Se ei ikävä kyllä toteudu? Itse usein aikaisemmin Espanjassa matkustaneena menen nykyisin muualle, jossa tunnen olevani tervetullut? Vähän pitempään joutuu lentämään mutta ei haittaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe