koulun viimeinen tunti oli päättymässä ja opettajat minna helena ja riika pyysivät minun jäämään jotta saisin jotkut monisteet jäin odottamaan ja samassa he kävivät minuun kiinni ja laittoivat käsiraudat minulle voimistelu hevosen käsi tukiin kiinni ja käskivät olla hiljaa minna sanoi nyt kerrataan biologiaa he riisuivat minut alasti ja minna toi likaisen noin 55vuotiaan pillunsa ja käski puhdistaa sen kunnolla kieltäydyin kunnes tunsin että jokin työntyi peppuun se oli helena hänellä oli lanne dildo jolla hän nussi minua ja jouduin viimein nuolemaan minnaa minna työnsi riikan kannssa pillunsa naamaani kiini minna haisi pahalle mutta jouduin imemään heitä kaikkia sitten kun tuli helenan vuoro niin he runkkasivat häntä niin paljon että minnalta lensi ja jouduin nielemään kaiken ja jouduin nuolemaan heidän peppunsakkin puhtaiksi sitten he laittoivat minut kiinni laattiaan ja helena istui naamalleni ja kusi suuhuni sitten jouduin imemään heitä kaikkia lopuksi kävii niin että minna ratsasti minulla ja helena nuoletti vakoaan ja riika nussi perseeseen
opettaja
sss
2
13048
Vastaukset
- vcbcvxb
kirjoita jatkoa heti oli hyvin väli merkit ja kaikki en tartte kappale jakoa kiihotti hyvä juttu lisää tämmösiä muut on ihan huooneja tämä oli hyvä oon ihan märkä
- jelly
varmasti 11 vuotiaan kirjoittamaa, menkää jonekkin muualle hehkuttamaan lapsellisia tarinoitanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1692607Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19737Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait212722Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678