opettaja

sss

koulun viimeinen tunti oli päättymässä ja opettajat minna helena ja riika pyysivät minun jäämään jotta saisin jotkut monisteet jäin odottamaan ja samassa he kävivät minuun kiinni ja laittoivat käsiraudat minulle voimistelu hevosen käsi tukiin kiinni ja käskivät olla hiljaa minna sanoi nyt kerrataan biologiaa he riisuivat minut alasti ja minna toi likaisen noin 55vuotiaan pillunsa ja käski puhdistaa sen kunnolla kieltäydyin kunnes tunsin että jokin työntyi peppuun se oli helena hänellä oli lanne dildo jolla hän nussi minua ja jouduin viimein nuolemaan minnaa minna työnsi riikan kannssa pillunsa naamaani kiini minna haisi pahalle mutta jouduin imemään heitä kaikkia sitten kun tuli helenan vuoro niin he runkkasivat häntä niin paljon että minnalta lensi ja jouduin nielemään kaiken ja jouduin nuolemaan heidän peppunsakkin puhtaiksi sitten he laittoivat minut kiinni laattiaan ja helena istui naamalleni ja kusi suuhuni sitten jouduin imemään heitä kaikkia lopuksi kävii niin että minna ratsasti minulla ja helena nuoletti vakoaan ja riika nussi perseeseen

2

12458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vcbcvxb

      kirjoita jatkoa heti oli hyvin väli merkit ja kaikki en tartte kappale jakoa kiihotti hyvä juttu lisää tämmösiä muut on ihan huooneja tämä oli hyvä oon ihan märkä

    • jelly

      varmasti 11 vuotiaan kirjoittamaa, menkää jonekkin muualle hehkuttamaan lapsellisia tarinoitanne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe