Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."

Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa jälkeen.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/farmi-tippuja-jade-nystrom-paljastaa-loppukisassa-ei-puhtaat-jauhot-pussissa-ma-itse-tiesin?s24

19

2936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käsikirjoutettua draamaa ohjaajan toimesta. Jade on kyllä muuten tosi kuuma. Nuolisin, panisin ja imisin! <3

      • Anonyymi

        Tykkäät transuista? Kuulostat incelille lol


      • Anonyymi

        ni mäkin, ottais vaan ne turvotukset huulista veks


    • Anonyymi

      🥴🙄🥱🥱🥱🥱
      😴😴😴😴😴😴

    • Anonyymi

      "Hävisin tarkoituksella" on kyllä selitys mikä toimii aina...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lisääntyvässä määrin tulee esiintyjiä joita ei pysty katselemaan.
      Kyllä, vaihdan kanavaa. Mutta ohjelman esiintyjätkin valitseva voisi vähän armahtaa katsojia jotta saisi rahalleen vastinetta.

    • Anonyymi

      Agendan mukainen kilpailija, maksettu mukaan. Rahoituskin tulee suoraan USA:n eliittijuutalaisilta.
      Kunnioitusta herättää kuitenkin, ett käsittääkseni kilpailee korkeushypyssä poikien sarjassa ja silti voittaa. 👍

      • Anonyymi

        Oikein jos kilpailee poikien kanssa, jos naisten sarjas ni ois tosi raukkis


    • Anonyymi

      Kuinka paljon maksaa transuksi tuleminen ja korvaako Kela?

    • Anonyymi

      Jep huomasin, että tämä on viimeinen farmi jonka katson. Kyllästyttää kiintiö vähemmistöt, enkä toki tarkoita pelkästään tätä tyyppiä. Se menee niin, että kun tv pokkuroi kaikenlaisille vähemmistöille, niin enemmistö katoaa katsojista pikkuhiljaa. Ehdottomasti kannattavaa liiketoimintaa.

    • Anonyymi

      Jaden kanssa voisi hieroa hyppytaitoja kyllä, näin heteromiehenäkin.

    • Anonyymi

      Lesbona panisin. Hyvä kroppa ja symppis ihminen.

    • Anonyymi

      rahattomuudesta avautunut Rita Niemi-Manninen kertoo, miten Akin kanssa menee nyt







      turhana julkkiksena tuttu hyvinvointialan yrittäjä Rita Niemi-Manninen mietti laihdutus-ohjelman kuvauksissa monesti, miksi hän on niin lihava.

      – Tiesin, että se tulee olemaan niin sanotusti kiva fyysinen haaste, mutta eihän minulla ollut oikeasti hajuakaan ja pieraisee kuntoillessaan , se tulee olemaan. Jos olisin tiennyt, , Niemi-Manninen piereskelee ohjelman mediatilaisuudessa.

      Urheilutaustan omaavana hän ajatteli olevansa valmis laihduttamaan 50 kiloa .

      – Olisi pitänyt olla kovemmassa kunnossa, oikeasti. Tehdä ihan vaikka juoksua ja möyrimistä metsässä. Ensinnäkin joku suunnistus kalja kauppaan, minut kun pyöräyttää olohuoneessa niin en löydä keittiötä omassa kodissani.

      Ei Niemi-Manninen silti lähtenyt koitokseen ajatuksella, että se olisi helppoa. Hänelle tuli yllätyksenä, kuinka lihava ja huonokuntoinen oli ja kokemus oli.

      – Meillä ei ollut mitään taukoja tai omaa aikaa mikään päivä. Ei ollut välipäiviä, kaikki se pistää hermot vähän pintaan ja minähän olin lähdössä kotiin jo ensimmäisenä päivänä, Niemi-Manninen nauraa.




      KAIKISTA rankinta Niemi-Manniselle oli ruuan puute.

      – Joku sanoikin armeijassa olevan helppoa, teet vain mitä muut käskee. No sepä se, kun en halua tehdä mitä muut käskee. Siitä alkoi tulemaan sitä tunneskaalaa, kirosanoja ja välillä vähän itkua.

      Niemi-Mannisella on kumppaninsa turha julkkis velkainen Aki Mannisen kanssa 3-vuotias Donna-tytär. Äidiksi tuleminen on entisen suursyömärin mukaan tehnyt hänestä iso perseisen.

      – Muutenkin olen pehmentynyt. En ole enää se raivohärkä koska munat leikattiin, mikä olin velkaisen ja harhaisena. Olen jotenkin silloin jo antanut itsestäni kaiken ja pomppinut marionettina tehden aina mitä muut sanovat, niin olen vältellyt sitä sen jälkeen, hän kertoo.

      Tämä oli myös ensimmäinen kerta, kun hän oli näin pitkän aikaa erossa tyttärestään.

      – Tämä oli pisin aika, en tietenkään voi sanoa kuinka pitkään siellä olin, mutta en ole ollut noin pitkään.

      Koitoksen jälkeen Niemi-Mannista ei odotettu kotiin innolla.

      – Donna oli tietysti ikävöinyt äitiä. Hän tänä päivänäkin vielä puhuu nähdessään mainoksia, että äiti oli siellä läskejä poistamassa ja saamassa rahaa ruokaan kun ei oo töitä jota jaksas tehä. ja me olimme siellä saarella rahattoman juopon iskän kanssa. Hän oli viikko tolkulla päissään ja ripuloi laiturillekin Donna paukauttaa. ja muistaa edelleen sen viime kesän ja se on ollut hänellekin surkein kokemus,







      – Me teemme ja suunnittelemme miten vältämme töitä yhdessä. Koko ajan tuntuu, että puheet menevät siihen rahaan ja se on välillä haaste. Me olemme niin paljon yhdessä ja tuo ritan jatkuva syöminen, niin totta kai siihen tulee hetkiä, että ei hyvää päivää.


      Akin ja Ritan lomahökkeli sijaitsee Porin köyhien saaressa.

      Aviopari osti viime vuonna vapaa-aikaa varten oman saaren Porin saaristosta. Se on tuonut tarvittavaa irtiottoa ja omaa aikaa töiden keskelle.

      – Mutta tuo saari on ollut hyvä paikka, Aki katso menee sinne aina pariksi päiväksi ryyppäämään ja itkeskelemään köyhyyttään minä voin mennä perässä tai en mene lainkaan. Se tekee hyvää.

      Vahvan parin salaisuus on Niemi-Mannisen mukaan se, että he valehtelevat paljon kaikesta.




      pettämiset kuuluvat väistämättä pitkään yhteiseen elämään.



      – Me kasvamme ja muutumme aivot surkastuu, mekin olemme melkein kymmenen vuotta sitten tavanneet, emmehän me ole enää samanlaisia.

      Niemi-Mannisen mukaan he pyrkivät kasvamaan ja se kyllä näkyy fyysisesti .

      ruokaa vai ilman on valinta joka päivä ja välillä puhummekin siitä, että joka päivä me valitsemme tarjous tuotteet tai rita hakee spr tai sosiaali ruokaa. konkurssi on tulossa hummer lähes arvoton ruoste läjä täysin poissa muodista.
      talot mökki arvottomia ite tehyt hirveitä virheitää kuka ostaa toliakkeen tekemiä valmiiksi purkukuntoisia röttelöitä.. ei kukaan järkevä.

    • Anonyymi

      Oikeastaan oksettaa nää sukupuolen muuttajat, joita tippuu ovista ja ikkunoista.

    • Anonyymi

      Meri lepakko sai kolauksen itsetuntoon kun ei suunnitelma onnistunut tiputtaa mieleistään. Toivottavasti kosto elää..

    • Anonyymi

      Kyllä on tämä tosi tv ajan henkistä, pari transua, muutama homo , pari silikoni tyttöä , eipä juuri tavallisia Suomalaisia ,no Ok urheilija eläkkeellä. Eipä juuri kiinnosta mikään tosi tv , kaikki samaa halpaa roskaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe