Joskus on huomattu että kun ihminen lopettaa

Anonyymi-ap

alkoholin käytön niin saattaa tapahtua niin että jossain mielessä
mieli nuortuu.Ihminen joka on lopettanut jonkun harrastuksen,
opiskelun tai muun ehkä luovan työn juomisen takia niin alkaa
raittiina löytämään nämä asiat uudestaan ja alkaa työstämään
niitä hyvällä fiiliksellä.Voi sanoa että ihminen jossain mielessä
nuortuu ja löytää positiivisen fiiliksen.Se on todella upeaa.
En tiedä mutta kahlitseeko alkoholi ihmisen sisäisen energian
ja terveen asenteen itseä ja muita kohtaan?
Voi olla mutta näiden tietojen valossa kannattaa harkita
olemaan raitis jos on alkoholiongelma.
Tsemppiä kaikille ja hyvää fiilistä

9

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan niin, ja kun lopettaa akolholin käytön niin on vasta vuodenpäästä tervehtynyt täysin , pitäis ajatella kun aloittaa että siitä luopuminen ottaa aikaa kehon toiminnoissa.
      Ihan kuten sanot, olen nähnyt vanhojen juoppojen hakeutuvan harrastuksiin joita heillä oli ennenkö tulivat riippuvaisiksi alkoholista

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­y­m­­f­­o­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17799383k

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä alkoholi kahlitsee koko elämän ympyrät, ehkä hitaasti, mutta silti varmasti.
      Lopettamisen jälkeen mieli ei välttämättä nuorru, mutta se aktivoituu uudestaan, palaa samaan tilaan, jossa on ollut joskus ennen juomista.
      Juomisen lopettamisessa ei ole mitään negatiivista, ei negatiivisia seurauksia, ei mitään, mikä muodostuisi ongelmaksi.
      Ainoa ongelma alkuun voi olla selvin päin oleminen, mutta sekin taatusti helpottaa, ja alkaa tuntua jopa hyvältä.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt löytää selityksen miksi ihminen
      on mitä on. Olen kaikissa päätelmissä törmännyt
      teoriaan että ihminen on kuin sieni tai metallinen
      pala joka haluaa liittyä johonkin eikä olla yksin.
      Kuin avaruudessa ajelehtiva kappale jota eri
      voimat vetää puoleensa.Nyt on planeetta nimeltä
      alkoholi ja sen magneettikenttä on voimakas.
      Se vetää ihmisen ( metallikolikon) kiinni itseensä
      ja jotta pääsee irti siitä on tarvittava muiden
      apua.Kun metalli irtoaa siitä se leijuu taas yksin
      ja haluaa taas liittyä johonkin ja nyt tulee planeetta
      nimeltä urheilu.Nyt kolikko iskeytyy tähän planeettaan
      ja kun urheilu muuttuu himourheiluksi alkaa kolikko
      voimaan taas pahoin ja näin kolikko leijuu planeettaa
      uskonto kohti ja sitten planeettaa perhe kohti ja kohti yritys
      planeettaa ja eri magneetti- kentät vetävät
      tätä kolikko- ihmistä sinne ja tänne mutta
      mistä planeetasta löytyy ” Onnellisuus ja Rakkaus”
      Planeettojen ja ihmisen välillä on heikko vetovoima,
      medium (keski) vetovoima ja voimakas (himo) vetovoima.
      Ja jokainen vetovoima vaatii veronsa.
      Tulin päätelmään että ihminen usein elää päivästä
      toiseen samalla kaavalla ja rutiinilla vuodesta toiseen
      ja on joskus hyvä irtautua näistä rutiineista ja irrottauduttava
      kapselista ja kokeiltava jotain uutta elämässä.
      Siinä on riskinsä mutta silloin ihminen kun tekee sen ison
      hypyn johonkin uuteen se avaa silmiä uuteen maailmaan.

    • Anonyymi

      Ehkä se on ” Kultainen keskitie”

    • Vuosien runsaan juomisen, kun lopettaa, niin alkaa ruoka maistumaan ja yöunet paranemaan. Töissäkin jaksaa ihan uudella tavalla.

      • Anonyymi

        Ja oma henkinen olotila muuttuu huomattavasti paremmaksi aika piankin.
        Ahdistukset, masennukset, ym. " kurjuudet " haihtuvat päänupista, oleminen ja eläminen alkaa helpottaa.


    • Anonyymi

      Ei jymähdetä yhteen asiaan (planeettaan) vaan liikutaan kuin
      Enterprise Star Trek halki avaruuden ja koetaan monia maailmoja.
      Hyväksytään erilaisuus ihmisissä ja opitaan uusia upeita asioita
      elämässä.Rohkeasti eteenpäin elämän suuressa seikkailussa.
      Ehkä tämä on se "Kultainen keskitie" matka uusiin maailmoihin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe