Väheneekö se ja voiko kuolata itsensä kuolleeksi ja kuivaksi?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Itseasiassa voi kuolla koska kuolaaminen voi olla merkki uniapneasta . Eli kyllä siihen voi kuolla. Et kuole nestehukkaan vaan juurikin tuohon että hengitys katkoilee.
- Anonyymi
Eipä mun kohdalla olis niin merkitystä enää.
- Anonyymi
Entä jos kokeilee vaippaa? Sehän imee vettä hyvin?
- Anonyymi
Heheh...keksitäänpäs kielenalus-tampooni.
No joo, kuolaamalla ei ihminen kuivu, sylki on nääs uusiutuva " luonnonvara ", sitä kehittyy jatkuvasti lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheh...keksitäänpäs kielenalus-tampooni.
No joo, kuolaamalla ei ihminen kuivu, sylki on nääs uusiutuva " luonnonvara ", sitä kehittyy jatkuvasti lisää.Eli minusta tulee aikanaan vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli minusta tulee aikanaan vanha.
Juurikin näin.
Meistä tulee kaikista vanhoja ajallamme, jos ei tapahdu mitään yllättävää, ikävää, niin että henki lähtisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151283Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95999
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20694- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597