Heiii kuulostaa tyhmältä haha mut siis mun nimi on Felicity ja oon ylä-asteel hah mulla on ollu kaks gerbiili mut ne oli sisarusten kaa yhteisiä ja en jaksanu huolehtii niistä ku olin pienempi sillä sisaruksii sai vahtii ja kieltää ku ne koko ajan kiusas niitä mit nyt ajattelin et otanmpa hamsun itteleni ja iskä oli ja sano ei sillä se ei tykkää mistään eläimistä oikein joten eipä sillä oo välii mut nyt hommaan ihan jonku Kultahamsterin tai kääpiö hamsun mut en tiiä mitä äiti sanoo asiaan mut nimi ehdotuksii sille hamsulle ja on valmiiks jo häkki sille ja oon kattonu ruuat ja aktiviteettiin mut siis kannattaako ostaa ilman et välittää muiden mielipiteistä yms koska se olis mun huonees ja se kyl meluu mut noh kysyn asiaa äitiltä ja vinkit et miten saada hamsu ja et kannattaako ostaa tuolla lailla niinku salaa mut sillee et ihmiset sais tietää asiasta hah
Vanhemmat ei osta hamsua joten ostan ite mut
Anonyymi-ap
5
408
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta puhua asiasta vanhemmille eikä salassa toimia. Perustele hyvin miksi haluat hamsterin ja sano ettei siitä koituisi haittaa muulle perheelle, se olisi sinun ilona.
Tosin loma ja sairastapausasiat kannattaa sopia ennakkoon kuinka niissä toimisitte.
Hyvä jos koko perhe olisi hankkeesi takana.- Anonyymi
Okeiii
- Anonyymi
Aika huono trolli, sanoisin.
- Anonyymi
Kannattaa vaan rohkeesti puhua vanhemmille, ja oisko jos poika niin Felix?
- Anonyymi
Ei kanttis ostaa salaa ku vanhemmat ei välttämättä tykkää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam23814036Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu587173Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1986818K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1004726Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju734644Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä244515Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos744327Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754112Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1003886- 933691