Koulu-uinnit....

Anonyymi-ap

Rehellisesti sanottuna koulu-uinnit ovat nykyisin ihan perseestä!!!!

8

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä niissä on pahinta?

      • Anonyymi

        Niissä kaikki on pahinta! :( Ensinnäkin se, että joudut olemaan alasti ja vähäpukeissa muiden kanssa ja se, kun ns "uimaopettajamme" huutavat meille ja jos omasta mielestä menee ihan hyvin ja uskaltaa niin sitten ei saa edes kehuja... Joudumme nykyisin hyppäämään pääedellä, sitä en enää vain pysty tekemään. Siinä menee rajani! Jos olisi pakkotilanne, vaikka tsunami, niin kyllä silloin hyppäisin, jos olisi ihan pakko!!! Lisäksi joudumme aina kävelemään sinne ja koululle, niin en jaksaisi ja hiuksetkin jäätyvät matkan varrella! :(((
        Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niissä kaikki on pahinta! :( Ensinnäkin se, että joudut olemaan alasti ja vähäpukeissa muiden kanssa ja se, kun ns "uimaopettajamme" huutavat meille ja jos omasta mielestä menee ihan hyvin ja uskaltaa niin sitten ei saa edes kehuja... Joudumme nykyisin hyppäämään pääedellä, sitä en enää vain pysty tekemään. Siinä menee rajani! Jos olisi pakkotilanne, vaikka tsunami, niin kyllä silloin hyppäisin, jos olisi ihan pakko!!! Lisäksi joudumme aina kävelemään sinne ja koululle, niin en jaksaisi ja hiuksetkin jäätyvät matkan varrella! :(((
        Aloittaja

        Jos teillä on liikuntaa koulussa. Kait sellainen oppiaine vielä on. Niin pitääkö sen jälkeen käydä alasti suihkussa?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Jos teillä on liikuntaa koulussa. Kait sellainen oppiaine vielä on. Niin pitääkö sen jälkeen käydä alasti suihkussa?

        Joskus ope sano että pitäis käydä mutta ei varmaan kukaan kuitenkaan käynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ope sano että pitäis käydä mutta ei varmaan kukaan kuitenkaan käynyt.

        Kiinnostaisiko sua nähdä luokkakaverit alasti?
        Tietäisit silloin miten kukin on kehittynyt.


    • Anonyymi

      En itekkään tykkää uinneista mutta oli pakko silti mennä.

    • Anonyymi

      Minä käyn uimassa monta kertaa viikossa ja aina käyn lopuksi alasti saunassa ja suihkussa. Uinti on hyvä harrastus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe