Rehellisesti sanottuna koulu-uinnit ovat nykyisin ihan perseestä!!!!
Koulu-uinnit....
8
320
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä niissä on pahinta?
- Anonyymi
Niissä kaikki on pahinta! :( Ensinnäkin se, että joudut olemaan alasti ja vähäpukeissa muiden kanssa ja se, kun ns "uimaopettajamme" huutavat meille ja jos omasta mielestä menee ihan hyvin ja uskaltaa niin sitten ei saa edes kehuja... Joudumme nykyisin hyppäämään pääedellä, sitä en enää vain pysty tekemään. Siinä menee rajani! Jos olisi pakkotilanne, vaikka tsunami, niin kyllä silloin hyppäisin, jos olisi ihan pakko!!! Lisäksi joudumme aina kävelemään sinne ja koululle, niin en jaksaisi ja hiuksetkin jäätyvät matkan varrella! :(((
Aloittaja Anonyymi kirjoitti:
Niissä kaikki on pahinta! :( Ensinnäkin se, että joudut olemaan alasti ja vähäpukeissa muiden kanssa ja se, kun ns "uimaopettajamme" huutavat meille ja jos omasta mielestä menee ihan hyvin ja uskaltaa niin sitten ei saa edes kehuja... Joudumme nykyisin hyppäämään pääedellä, sitä en enää vain pysty tekemään. Siinä menee rajani! Jos olisi pakkotilanne, vaikka tsunami, niin kyllä silloin hyppäisin, jos olisi ihan pakko!!! Lisäksi joudumme aina kävelemään sinne ja koululle, niin en jaksaisi ja hiuksetkin jäätyvät matkan varrella! :(((
AloittajaJos teillä on liikuntaa koulussa. Kait sellainen oppiaine vielä on. Niin pitääkö sen jälkeen käydä alasti suihkussa?
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Jos teillä on liikuntaa koulussa. Kait sellainen oppiaine vielä on. Niin pitääkö sen jälkeen käydä alasti suihkussa?
Joskus ope sano että pitäis käydä mutta ei varmaan kukaan kuitenkaan käynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ope sano että pitäis käydä mutta ei varmaan kukaan kuitenkaan käynyt.
Kiinnostaisiko sua nähdä luokkakaverit alasti?
Tietäisit silloin miten kukin on kehittynyt.
- Anonyymi
En itekkään tykkää uinneista mutta oli pakko silti mennä.
- Anonyymi
Minä käyn uimassa monta kertaa viikossa ja aina käyn lopuksi alasti saunassa ja suihkussa. Uinti on hyvä harrastus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175802- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531