Jostain syystä toiselta tietokoneistani on hävinnyt Total Protection -ohjelma, vaikka se on sille ladattu jo viime kesänä, jolloin uusin mokoman paskan tilauksen. Enää ei löydy edes sitä kuvaketta työpöydältä, eikä ohjelmaa löydy koneelta mistään, ja McAfeen tilille kirjautuessa kyseistä konetta ei näy enää tuossa listalla, jossa lukee mitkä laitteet olen suojannut - vaan se ilmoittaa että "vähintään yksi tilauksistani on päättynyt".
Yritin ladata ohjelmaa uudelleen, mutta se ei onnistu, koska koneella on McAfee Security Scan Plus. On se siinä ollut jo silloin, kun Total Protectionin ostin ja latasin, eikä asiasta "valittanut". Miksi nyt valittaa ja uskallanko poistaa tuon security scan plussan ja ladata total protectionin uudelleen?
Ylipäänsä - kuinka tarpeellisia nämä ohjelmat on, jos ei vieraile millään omituisilla sivuilla ja availe linkkejä, ja riittääkö suojaksi joku ilmaisohjelma? Tätä paskaa rassannut nyt jonkun tunnin ja vituttaa siinä määrin, että mietin mitä järkeä on maksaa näistä ihan kivoja summia, kun sitten näköjään voi ihan itsestään vaan lähteä koko ohjelma koneelta.
McAfee Total Protection ongelma
Anonyymi-ap
4
875
Vastaukset
- Anonyymi
Poistoon heti. Moisilla ei tee yhtään mitään..
- Anonyymi
Jos koneellasi on Windows 10 tai 11, siinä on automaattisesti mukana oma ilmainen virustutka, joka kytkeytyy päälle itsestään, jos muuta virusohjelmaa ei ole asennettu.
Avaa ASETUKSET > PÄIVITTÄMINEN JA SUOJAUS > WINDOWSIN SUOJAUS tarkastaaksesi virustutkan tilan.
Mitään maksettua virusohjelmaa en ole koskaan käyttänyt. Ensimmäisen tietokoneeni ostin joulukuussa 1990.- Anonyymi
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752