Tällä sivustolla kokoontuu kaikki suomalaiset sekopäät, myös ne vaaralliset, jotka hoitelee valtion toimesta likaisia hommia maan rajojen ulkopuolella.
Pattayan hourupäiden kokous
14
71
Vastaukset
- Anonyymi
Steve Jobsin viimeiset sanat, miljardööri, kuollut 56-vuotiaana:
"Olen saavuttanut liiketoiminnan menestyksen huipun. Muiden silmissä elämäni on menestys.
Työtä lukuun ottamatta minulla on ollut vain vähän iloa.
Loppujen lopuksi vauraus on vain fakta, johon olen tottunut.
Juuri nyt sairaalasängyllä makoillen, koko elämääni muistellen, ymmärrän, että kaikki se tunnustus ja rikkaus, josta olin niin ylpeä, on hiipunut ja muuttunut merkityksettömäksi lähestyvän kuoleman edessä.
Voit palkata jonkun ajamaan autoasi tai tienaamaan puolestasi, mutta et voi palkata ketään seisomaan sairaana ja kuolemaan puolestasi.
Kadonneita materiaaleja löytyy taas. Mutta on yksi asia, jota ei koskaan voi löytää kadotettuna: elämä.
Missä elämänvaiheessa olemmekaan tällä hetkellä, ajallaan kohtaamme sen päivän kun verho sulkeutuu.
Rakasta perhettäsi, puolisoasi, lapsiasi ja ystäviäsi... Kohtele heitä oikein. Vaali heitä.
Kun vanhenemme ja viisastumme, huomaamme hiljalleen, että 300 tai 30 $ kello antaa molemmat saman ajan. Olipa meillä 300 tai 30 $ lompakko tai käsilaukku, sisällä oleva summa on sama.
Ajammepa sitten 150 000 dollarin autolla tai 30 000 dollarin autolla, tie ja matka ovat samat, ja saavumme samaan määränpäähän.
Juommepa sitten 1000 tai 10 $ viinipullon, krapula on sama.
Olipa talo jossa asumme 100 tai 1000 neliötä, yksinäisyys on sama.
Tulet ymmärtämään, että todellinen sisäinen onnellisuutesi ei tule tämän maailman materiaalisista asioista.
Matkustat sitten ykkösluokassa tai talousluokassa, jos lentokone putoaa, kaatuu sen mukana...
Siispä toivon että tajuat, kun sinulla on ystäviä, veljiä ja siskoja, joiden kanssa keskustelet, naurat, puhut, laulat, puhut pohjois-kaakko-itästä tai taivaasta ja maasta... tämä on todellista onnea!
Kiistaton fakta elämässä:
Älkää kasvattako lapsistanne rikkaita.
Opeta heitä olemaan onnellisia.
Kun he kasvavat, he tietävät asioiden arvon eivätkä hinnan.
Kuinka kaunista elämä onkaan" - Anonyymi
Tuossa on 2010'lle oppimista....
ja myös kaikille muille jotka "ostavat onnea" elämäänsä. Se ei onnistu.- Anonyymi
Hieman vanhempana pitäisi elämänarvot loksahtaa kohdalleen, kun tulee ikää tulee myös viisautta, ja elämän kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman vanhempana pitäisi elämänarvot loksahtaa kohdalleen, kun tulee ikää tulee myös viisautta, ja elämän kokemusta.
Siksikö olet oppinut elämään vittumaisena erakkona huoneessasi netin ääressä vailla minkäänlaista kontaktia edes lapsiisi? Eikä sinulla ole kavereitakaan.
Rahan tärkein ominaisuus on se että on yksi huolenaihe vähemmän ja voi keskittyä niihin muihin asioihin. Voi liikkua, tavat ihmisiä, auttaa läheisiä, tehdä yhteistyötä, työllistää ja jopa pelastaa henkiä.
Teen töitä noin 8 tuntia viikossa. Kasvimaata en laske työksi, se on harrastus ja yhteinen harrastus koko perheelle. Vaimolla (ja minulla sitäkautta) on suuri ja tiivis suku. Suurin osa asuu tässä muutaman km säteellä.
Kaikki ovat työelämässä ja hyvinkin energistä ja positiivista porukkaa, joilla menee hyvin. Talot ja autot on kunnossa ja terveydestä pidetään huolta. Ilman terveyttä ei millään muulla ole merkitystä.
Suvusta kolme on terveydenhoitoalalla, mutta silti täällä vieläkin ihmetellään miksi 15 vuotias poika painaa 130 kiloa, jota on kasvatettu paahtoleivällä ja hillolla.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö olet oppinut elämään vittumaisena erakkona huoneessasi netin ääressä vailla minkäänlaista kontaktia edes lapsiisi? Eikä sinulla ole kavereitakaan.
Rahan tärkein ominaisuus on se että on yksi huolenaihe vähemmän ja voi keskittyä niihin muihin asioihin. Voi liikkua, tavat ihmisiä, auttaa läheisiä, tehdä yhteistyötä, työllistää ja jopa pelastaa henkiä.
Teen töitä noin 8 tuntia viikossa. Kasvimaata en laske työksi, se on harrastus ja yhteinen harrastus koko perheelle. Vaimolla (ja minulla sitäkautta) on suuri ja tiivis suku. Suurin osa asuu tässä muutaman km säteellä.
Kaikki ovat työelämässä ja hyvinkin energistä ja positiivista porukkaa, joilla menee hyvin. Talot ja autot on kunnossa ja terveydestä pidetään huolta. Ilman terveyttä ei millään muulla ole merkitystä.
Suvusta kolme on terveydenhoitoalalla, mutta silti täällä vieläkin ihmetellään miksi 15 vuotias poika painaa 130 kiloa, jota on kasvatettu paahtoleivällä ja hillolla.
2010Yhteydenpidosta lapsiin sen verran että olin juuri tunnin videopuhelussa poikani kanssa, jolla on merkkipäivät. Kesällä tulee moikkaamaan pikkuveikkaa, joka viimeksi oli vielä kapaloissa.
Saarikärsimyksellä ei ole kyllä mitään annettavaa kenellekään liittyen elämänarvoihin tai lasten kasvatuksiin, joten on noloa että otat ne edes esille.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteydenpidosta lapsiin sen verran että olin juuri tunnin videopuhelussa poikani kanssa, jolla on merkkipäivät. Kesällä tulee moikkaamaan pikkuveikkaa, joka viimeksi oli vielä kapaloissa.
Saarikärsimyksellä ei ole kyllä mitään annettavaa kenellekään liittyen elämänarvoihin tai lasten kasvatuksiin, joten on noloa että otat ne edes esille.
2010Onko sinulle tullut mieleen että miten vakavasti olet häiriintynyt, näet minua toistuvasti paikoissa missä en edes ole ollut, mahdatko tietää miksi sinä psyykkistä häiriötä kirjallisuudessa kutsutaan, näet jo todennäköisesti uniakin minusta.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle tullut mieleen että miten vakavasti olet häiriintynyt, näet minua toistuvasti paikoissa missä en edes ole ollut, mahdatko tietää miksi sinä psyykkistä häiriötä kirjallisuudessa kutsutaan, näet jo todennäköisesti uniakin minusta.
By NumBall HHN 62v.Kirjoitusvirhe sinä korvataan sanalla sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle tullut mieleen että miten vakavasti olet häiriintynyt, näet minua toistuvasti paikoissa missä en edes ole ollut, mahdatko tietää miksi sinä psyykkistä häiriötä kirjallisuudessa kutsutaan, näet jo todennäköisesti uniakin minusta.
By NumBall HHN 62v.Kukapa ei näkisi unia noin sporttivartaloisesta miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa ei näkisi unia noin sporttivartaloisesta miehestä.
Kukaan muu ei ole kimpussani kuin sinä ja suitsuttamassa köyhyyden onnea. Kukaan muu ei kirjoita näin:
"Tuossa on 2010'lle oppimista....
ja myös kaikille muille jotka "ostavat onnea" elämäänsä. Se ei onnistu"
Olet myös väärä mies siteeraamaan Jobsia, kun hän kuolinvuoteellaan sanoi näin:
"Siispä toivon että tajuat, kun sinulla on ystäviä, veljiä ja siskoja, joiden kanssa keskustelet, naurat, puhut, laulat, puhut pohjois-kaakko-itästä tai taivaasta ja maasta... tämä on todellista onnea!"
Minä olen aina sanonut että sillä ei ole mitään merkitystä missä olet, missä asut, millä ajat, minne menet ja mitä teet, vaan ainoastaan seuralla on merkitystä ja sillä että kaikilla on siinä hyvä olla ja ketään ei syrjitä eikä jätetä paitsioon.
Pidetään siis yhtä. Se on onnea se. Olen senkin sanonut täällä tuhat kertaa että jokin upea trooppinen ja puhdas sininen laguuni jollakin eksoottisella saarella ei ole yhtään mitään, jos sinulla ei ole kumppania, kaveria tai seuraa mukana. Se olisi todella surullinen paikka yksin. Kaunis edelleen, mutta surullinen.
Seuran pitää olla sellaista että se vie levottomuuden pois ja tuo rauhan. Jos seisot Kuopiossa vesisateessa hyvän kaverin kanssa odottamassa bussia, voittaa sen että ajelet yksin Ranskan Rivieralla Ferrarilla.
Rauha on minulle kaikki kaikessa. En kestä yhtään huutamista, enkä tykkää höseltämisestä, taivastelu, manaaminen, kauhistelu ja voivottelu on minulle aivan myrkkyä. Sellaisten ihmisten seurasta lähden varsin pian pois.
Asiat pitää valmistella siten ettei ne mene höseltämiseksi ja pitää varautua myös vastoinkäymisiin, niin ne eivät tule niin yllätyksenä. Vaikka mitä sattuisi, se on jo silloin tapahtunut ja sitä on täysin turha kiroilla tai voivotella. Opiksi voi ottaa mutta kiroilu ja manaaminen eivät auta mitään.
Olen opettanut lapsille aina että meillä ei vahingosta suututa, ei koroteta ääntäkään vaan todetaan että hups, on minullekin sattunut kaikenlaista että älä välitä.
Poikani ajoi polkupyörällä autoni kylkeen ja tuli itkien kertomaan. Kysyin että sattuiko suhun? -Ei sattunut. No sitten ei ole mitään hätää, peltiä saa aina uutta. Siitä lähdettiin mäkkärin kautta ostamaan uutta etuvannetta fillariin, eikä koko asiasta puhuttu enää koskaan.
Opetus numero kaksi lapsille on ollut että vanhoja vahinkoja ei tarvi muistella, eikä niistä pidetä lukua eikä saarnata. Lapset ei ole tyhmiä, he tajuavat asian itsekin ja kun heitä kohtelee tasavertaisena ja oikeudenmukaisesti, he uskaltavat puhua vanhemmilleen kaikesta pelkäämättä ja häpeilemättä.
Heitä ei tarvitse kiusata, pelotella eikä uhkailla, kuten Saarikarju kertoi isän tehtäviksi olla "paha poliisi"
Se tekee myös sen että lapset uskaltavat tulla vanhempanakin lähelle, koska me ollaan tiimiä aina. Poikani oli 23 viime vuonna kun kävi kylässä ja minä kävin Suomessa. Istuttiin mökin sohvalla jalat ristiin rastiin toistemme päällä ja puhuttiin aivan kaikesta.
Meillä on niin hyvä yhteys että se ei katso etäisyyttä. Ollaan aina yhdessä silti. Samaa verta.
Siinä on se ero että Jobs ei elänyt elinaikanaan kuten opetti. Minä olen ollut pois oravanpyörästä jo kohta 20 vuotta erittäin rennosti. Kaikessa tähdätään siihen ettei tule stressiä. Kelloon ei meidän perheessä herätä ikinä. Aurinko nousee ja jokainen nousee omaan tahtiin.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan muu ei ole kimpussani kuin sinä ja suitsuttamassa köyhyyden onnea. Kukaan muu ei kirjoita näin:
"Siispä toivon että tajuat, kun sinulla on ystäviä, veljiä ja siskoja, joiden kanssa keskustelet, naurat, puhut, laulat, puhut pohjois-kaakko-itästä tai taivaasta ja maasta... tämä on todellista onnea!"
Minä olen aina sanonut että sillä ei ole mitään merkitystä missä olet, missä asut, millä ajat, minne menet ja mitä teet, vaan ainoastaan seuralla on merkitystä ja sillä että kaikilla on siinä hyvä olla ja ketään ei syrjitä eikä jätetä paitsioon.
Pidetään siis yhtä. Se on onnea se. Olen senkin sanonut täällä tuhat kertaa että jokin upea trooppinen ja puhdas sininen laguuni jollakin eksoottisella saarella ei ole yhtään mitään, jos sinulla ei ole kumppania, kaveria tai seuraa mukana. Se olisi todella surullinen paikka yksin. Kaunis edelleen, mutta surullinen.
Seuran pitää olla sellaista että se vie levottomuuden pois ja tuo rauhan. Jos seisot Kuopiossa vesisateessa hyvän kaverin kanssa odottamassa bussia, voittaa sen että ajelet yksin Ranskan Rivieralla Ferrarilla.
Rauha on minulle kaikki kaikessa. En kestä yhtään huutamista, enkä tykkää höseltämisestä, taivastelu, manaaminen, kauhistelu ja voivottelu on minulle aivan myrkkyä. Sellaisten ihmisten seurasta lähden varsin pian pois.
Asiat pitää valmistella siten ettei ne mene höseltämiseksi ja pitää varautua myös vastoinkäymisiin, niin ne eivät tule niin yllätyksenä. Vaikka mitä sattuisi, se on jo silloin tapahtunut ja sitä on täysin turha kiroilla tai voivotella. Opiksi voi ottaa mutta kiroilu ja manaaminen eivät auta mitään.
Olen opettanut lapsille aina että meillä ei vahingosta suututa, ei koroteta ääntäkään vaan todetaan että hups, on minullekin sattunut kaikenlaista että älä välitä.
Poikani ajoi polkupyörällä autoni kylkeen ja tuli itkien kertomaan. Kysyin että sattuiko suhun? -Ei sattunut. No sitten ei ole mitään hätää, peltiä saa aina uutta. Siitä lähdettiin mäkkärin kautta ostamaan uutta etuvannetta fillariin, eikä koko asiasta puhuttu enää koskaan.
Opetus numero kaksi lapsille on ollut että vanhoja vahinkoja ei tarvi muistella, eikä niistä pidetä lukua eikä saarnata. Lapset ei ole tyhmiä, he tajuavat asian itsekin ja kun heitä kohtelee tasavertaisena ja oikeudenmukaisesti, he uskaltavat puhua vanhemmilleen kaikesta pelkäämättä ja häpeilemättä.
Heitä ei tarvitse kiusata, pelotella eikä uhkailla, kuten Saarikarju kertoi isän tehtäviksi olla "paha poliisi"
Se tekee myös sen että lapset uskaltavat tulla vanhempanakin lähelle, koska me ollaan tiimiä aina. Poikani oli 23 viime vuonna kun kävi kylässä ja minä kävin Suomessa. Istuttiin mökin sohvalla jalat ristiin rastiin toistemme päällä ja puhuttiin aivan kaikesta.
Meillä on niin hyvä yhteys että se ei katso etäisyyttä. Ollaan aina yhdessä silti. Samaa verta.
Siinä on se ero että Jobs ei elänyt elinaikanaan kuten opetti. Minä olen ollut pois oravanpyörästä jo kohta 20 vuotta erittäin rennosti. Kaikessa tähdätään siihen ettei tule stressiä. Kelloon ei meidän perheessä herätä ikinä. Aurinko nousee ja jokainen nousee omaan tahtiin.
2010Ahdistaako onko sinulla huolia, kuvitteletko että kaikki palstakirjoituksen on tarkoitettu juuri sinulle, epäiletkö että sinua vakoillaan, puhuvatko seinät sinulle, kuuletko ääniä mitä muut eivät kuule, onko noita muita kuin vain mielikuvituksessasi, onko sinulla huono omatunto elämästäsi elämästä, kun taas panikoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Vuonna 2019 kerrot eläneesi kymmen vuotta lainarahalla, ei taida juttusi ihan täsmätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 2019 kerrot eläneesi kymmen vuotta lainarahalla, ei taida juttusi ihan täsmätä.
Missä kohtaa tuossa Kymppi puhui omista tai lainarahoista? Hän puhui yleisellä tasolla ja hyvin puhuikin. Sitäpaitsi hän on kertonut elävänsä pääomatuloilla, eikä lainarahalla ja komeasti elääkin.
"Minä olen aina sanonut että sillä ei ole mitään merkitystä missä olet, missä asut, millä ajat, minne menet ja mitä teet, vaan ainoastaan seuralla on merkitystä ja sillä että kaikilla on siinä hyvä olla ja ketään ei syrjitä eikä jätetä paitsioon"
Tuo oli hyvin kiteytetty. Tietääkö Huihain marakatti mihin miehen ominaisuuksiin naiset kiinnittävät huomiota valitessaan partneria? He kiinnittävät huomiota siihen miten mies kohtelee muita ihmisiä kuten tarjoilijoita, taksikuskia, lapsia, eläimiä ja miten hän puhuu niistä.
Toisia kunnioittavasti kohteleva mies on naisten mieleen. Sellainen joka tulee toimeen lasten kanssa eikä hauku niitä pennuiksi tai kakaroiksi. Jos mies on töykeä vaikka kaupan myyjälle, nainen näkee siitä oman tulevaisuutensa ja naisesta tehdään siinä suhteessa tiskirätti kun alkupanot on hoidettu.
Siksi sinulle jäi ainoaksi mahdollisuudeksi muodostaa talousasioihin ja tyhjiin lupauksiin perustuva paperiavioliitto jossa vakka löysi kantensa ja sai mitä tilasi. Sai rakkaudettoman liiton jossa kumpikaan ei ymmärrä toisiaan ja sinä ressukka luulet että se on yleistä ja normaalia thainaisten kanssa. Se ei ole normaalia ja se perustuu enää vain läheisriippuvuuteen ja pelkoon siitä ettei pärjää enää ilman ja ei löydä enää uutta.
Minulle vaimo sanoi että hän valitsi minut koska olen kiltti, kohtelias ja luotettava. Ei ole vielä joutunut pettymään enkä ole minäkään. Lapset puhuu jo hyvää suomea.
TT
- Anonyymi
"Siinä on se ero että Jobs ei elänyt elinaikanaan kuten opetti. Minä olen ollut pois oravanpyörästä jo kohta 20 vuotta erittäin rennosti."
Mutta Suomessa viihdyit VAIN 2 viikkoa.... Sekin vieraassa mökissä!
Mitä lepoa se on? Toisten nurkissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175379
- 705128
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703