Taisi pitkähiuksisen virkailijan elämän kohokohta olla kun sai päteä ja komennella iäkkäämpiä äänestäjiä oikeisiin riveihin jotta sai keskittyä omiin tekemisiinsä omalla hitaalla ja osaamattomalla tavallaan.
Olipa outo äikkäpää ennakko äänestyspaikan vanhempi tummatukkainen virkailija kaupungintalolla.
Anonyymi-ap
3
234
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli niitä SDP mielisiä häviäjiä.
- Anonyymi
Minullaki oli SDP ehokas valittuna ku tulin äänestyspaikalle mutta ku tuo vaalivirkailija ärhenteli niin annoin tälläkertaa ääneni tälläkertaa Kokoomukselle. Jäläkeempäi miettien se oli harvinaisen järkevä ratkaisu.
- Anonyymi
Olikohan kuusen käpy väärinpäin siellä.SDP väki on aina vihaisia osaamatonta sortin sakkia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043