Mies, tunnetaan Kyyjärvellä fanaattisena lentopallomiehenä, on ikänsä pyörittänyt, valmentanut ja suuren osan vapaa-ajasta käyttänyt vapaaehtoistyöhön lentopallosaralla. Hän on nostanut kovalla työllään miehet mestaruusliigaan. Tässä se ongelma piileekin, jonka kaikki tietää, mutta josta ei uskalleta puhua. Harmittaa, että päävalmentaja "yhteisestä" sopimuksesta lähti. Tiedetään siihen pääsyy, joka on The Man, jota on kunnioitettava, nuoleskeltava, hänen kanssaan ei saa olla eri mieltä, muuten lähtee tuttu ralli kylällä liikkeelle, jonka tarkoituksena on kerätä joukot The Man:in taakse ja mustamaalata toinen. The Man lakaisee tieltään kaikki, jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä.
Isoimmat ongelmat Kyvyn lentopallossa
12
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on tämä The Man?
Suuri voima Kyvyssä!!- Anonyymi
ainakin omasta mielestään ja tietennii sen piirin jota pyörittää. kyllhän tää on julukinen sallaisuus tämä touhu
- Anonyymi
Paha tilanne kun keskellä kenttää on valtava jööti.
- Anonyymi
Onko tuo jatkuva " ulosteesta" kirjoitus mukavampi sanana,kuin batmann ????? Sitä katottiin jo lapsena, tai fantom ????? ylläpitäjälle tiedoksi.
- Anonyymi
Joku oikee uskals ottaa vaietun asian esille. Muttei rohkene ääneen sanoa?
- Anonyymi
Mistäs Kyky saa joukkueen pystyyn, Siiriläkin lähti pois ! Ei taida enää löytyä tukijoita tyhjän säkin kantamiseen.
- Anonyymi
Totta turiset, se joka ääneen uskaltaa sanoa saa tuntea sen ikuisesti...
- Anonyymi
Kykyn touhu mennyt niin sisäänpäin lämpeäväksi, et talkooväkeäkin hävettää jo ”oikuttelu”. alkaa porukka kutistua kun vain samaa mieltä olevat sallitaan ”sisäpiiriin”.
- Anonyymi
Hyvin kuuluu olevan tää lentopallo kovain "arka2 asia monelle, ei ymmärretä, et vaatii joukkuees oleminen -pelaaminen aika huipputasoa, niinkuin urheilu huipulla muutenkin yleensä. ns. "alvi" pitää aina maksaa asioista !? Toinen asia on täs pallohommas,että kun jotkut tahot alkavat ottaa johtajan roolia ja kuvittelevat olevansa suuriakin "pomoja" voip alkaa kärsimään moni asia lajin ympärillä toimiakseen .Ei ole helppoa ihmisellä.!
- Anonyymi
Tämäkö jotenkin outoa? Koko kunta alkuperäis asukkaineen toimii juuri näin kaikissa asioissa!
- Anonyymi
Joo, tämä on pikkukuntien yleiskulttuuria, ei minä, mutta poijat! No enpä oo vielä lippua tuohon lajiin maksanu, no empä oo käynykkään ,no ei tarvitakkaan .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374