Jos vielä tulee hyvin sateiset ajat, eletään 1966 vuotta.
Kuka muistaa 1966 kevään.
Kuka vaikkapa aliitti autoilunsa silloin.
( paljon se ilmasto muuttu kun meidän kaikki lapset osti sähköautot.
( tosin on heillä vielä bensa ja dieselautojakin, mutta ajo on niillä vähentynyt.
Kuka muistaa 1966 kevään, aloititko silloin autoilusi.
20
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin äveriästä porukkaa?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17800590L
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Riiseli-mersulla posottelin silloin mennä.
- Anonyymi
Pohjalainen ajelee Riisseli mersulla karjalainen se ajelee Tiisseli mersulla, itse ajelen Dieseli autolla
- Anonyymi
Minä muistan vuoden 1966 aurinkoisena jäsen kesän kuumana.
Voisko olla että rakkaus tuli elämään silloin ja häät hänen kanssaan- Anonyymi
Korjaan Ja sen
- Anonyymi
Isot tulvat oli silloin.
- Anonyymi
hullu osti auton ja eli köyhänä duunari ja kirjoittelee nyt täällä surkea
- Anonyymi
Kiksautin ensi kerran.
- Anonyymi
Pääsin ripille.
- Anonyymi
Ostin ensimmäisen auton vuonna -75
- Anonyymi
Minulla on valokuva Vapunna v-66, kun työntelin esikoistani rattaissa Munkkiniemen rannassa. Oli meri vielä jäässä ja paljon lunta.
- Anonyymi
Taisin aloittaa, silloin tuli äkillinen helle ja paljon lunta.
- Anonyymi
Muistan, olin 15 ja hain pukuompelulinjalle. Kesän olin työs ja polkupyörällä kuljin työmatkat. Olin kesän erään ompelufirman leikkaamossa aputyöntekijänä. Kesän säätä en muista.
- Anonyymi
- Anonyymi
Olen syntynyt v.1953 nyt 70v. muutama kuukausi päälle. Autoilusta en silloin 1966 tiennyt mitään ja en tänä päivänäkään omista ajokorttia, en autoa.Orvoksi jäin 1964. Ainoa huoltaja kuoli. Eiköhän tuo vuosi 1966. Mennyt Sofialehdon vastanotto koti Helsinki? ( lastenkoti) En halua muistaa.Elän reali- ajassa,nyky hetkessä. Vanha nainen.
- Anonyymi
Sain silloin kesäkuussa autokortin ja tuntui, kuin olisin uudesti syntynyt!
Se oli Wolgsvagen , jolla aloin ajella, tuntui Mersulta!- Anonyymi
Käytin äidin Monarckia.
Rippiskoulukesä.
Karmea kampaus. Näytin tätiliiniltä.
Beng
- Anonyymi
Olin 16v. ja koin ihanan ensirakkauteni....Poika oli 17v. ja jouduimme eroamaan pitkän välimatkan vuoksi....Silloin ei ollut kännyköitä eikä muitakaan tämän päivän viestintä välineitä..Ikuinen ikävä jäi ja nyt vanhana mummona muistelen kaiholla tuota kesää 1966..
1966 sain ehdot ruotsista, eka yrittämällä selvisin
"rimoja hipoen"muistan open sanat.
Kesällä kävin rippikoulun eräällä kansanopistolla.
Tienasin kesärahoja keräämällä naapurissa marjoja.
Suunnistin innokkaana ja hyvällä menestyksellä.
Osan kesää olin mökillä ja siellä
seilasin kaverin itse tekemällä jollalla pienellä lammella.
Kun pienikin tuulenvire tuli, heti hypättiin jollaan ja selälle.
Kaikin puolin hauska kesä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386