Kuka muistaa 1966 kevään, aloititko silloin autoilusi.

Anonyymi-ap

Jos vielä tulee hyvin sateiset ajat, eletään 1966 vuotta.
Kuka muistaa 1966 kevään.
Kuka vaikkapa aliitti autoilunsa silloin.

( paljon se ilmasto muuttu kun meidän kaikki lapset osti sähköautot.
( tosin on heillä vielä bensa ja dieselautojakin, mutta ajo on niillä vähentynyt.

20

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovin äveriästä porukkaa?

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­y­­­m­f­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17800590L

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Riiseli-mersulla posottelin silloin mennä.

      • Anonyymi

        Pohjalainen ajelee Riisseli mersulla karjalainen se ajelee Tiisseli mersulla, itse ajelen Dieseli autolla


    • Anonyymi

      Minä muistan vuoden 1966 aurinkoisena jäsen kesän kuumana.
      Voisko olla että rakkaus tuli elämään silloin ja häät hänen kanssaan

      • Anonyymi

        Korjaan Ja sen


    • Anonyymi

      Isot tulvat oli silloin.

    • Anonyymi

      hullu osti auton ja eli köyhänä duunari ja kirjoittelee nyt täällä surkea

    • Anonyymi

      Kiksautin ensi kerran.

    • Anonyymi

      Pääsin ripille.

    • Anonyymi

      Ostin ensimmäisen auton vuonna -75

    • Anonyymi

      Minulla on valokuva Vapunna v-66, kun työntelin esikoistani rattaissa Munkkiniemen rannassa. Oli meri vielä jäässä ja paljon lunta.

    • Anonyymi

      Taisin aloittaa, silloin tuli äkillinen helle ja paljon lunta.

    • Anonyymi

      Muistan, olin 15 ja hain pukuompelulinjalle. Kesän olin työs ja polkupyörällä kuljin työmatkat. Olin kesän erään ompelufirman leikkaamossa aputyöntekijänä. Kesän säätä en muista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen syntynyt v.1953 nyt 70v. muutama kuukausi päälle. Autoilusta en silloin 1966 tiennyt mitään ja en tänä päivänäkään omista ajokorttia, en autoa.Orvoksi jäin 1964. Ainoa huoltaja kuoli. Eiköhän tuo vuosi 1966. Mennyt Sofialehdon vastanotto koti Helsinki? ( lastenkoti) En halua muistaa.Elän reali- ajassa,nyky hetkessä. Vanha nainen.

    • Anonyymi

      Sain silloin kesäkuussa autokortin ja tuntui, kuin olisin uudesti syntynyt!
      Se oli Wolgsvagen , jolla aloin ajella, tuntui Mersulta!

      • Anonyymi

        Käytin äidin Monarckia.
        Rippiskoulukesä.
        Karmea kampaus. Näytin tätiliiniltä.
        Beng


    • Anonyymi

      Olin 16v. ja koin ihanan ensirakkauteni....Poika oli 17v. ja jouduimme eroamaan pitkän välimatkan vuoksi....Silloin ei ollut kännyköitä eikä muitakaan tämän päivän viestintä välineitä..Ikuinen ikävä jäi ja nyt vanhana mummona muistelen kaiholla tuota kesää 1966..

    • 1966 sain ehdot ruotsista, eka yrittämällä selvisin
      "rimoja hipoen"muistan open sanat.
      Kesällä kävin rippikoulun eräällä kansanopistolla.
      Tienasin kesärahoja keräämällä naapurissa marjoja.
      Suunnistin innokkaana ja hyvällä menestyksellä.
      Osan kesää olin mökillä ja siellä
      seilasin kaverin itse tekemällä jollalla pienellä lammella.
      Kun pienikin tuulenvire tuli, heti hypättiin jollaan ja selälle.
      Kaikin puolin hauska kesä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe