950 taalaa viikossa valmiiden videoiden julkaisemisesta YouTubessa?

Anonyymi-ap

Tiesitkö, että voit ansaita melko isoja summia matkarahaa poistumatta kotoasi. Jos englanti taitaa internet tarjoaa lukusia mahdollisuuksia tehdä melko helposti rahaa. Kyllä ottaa hieman aikaa ja vaivaa sekä vaatii YouTuben käytön osaamisen, mutta silti aika helppoa, kun sen voi tehdä kotoaan. Kyse on lopulta vain matkavlogien lataamisesta toistan puolesta YouTubeen. Jotkut matkavloggaajat tekevät vain sisältöä (tai paremminkin matkustavat ja kuvaavat itse ja teettävät ns. tylsät työt eli videoiden editoinnin, lataukset yms. muilla). Siksi he etsivät tavallisia YouTube-käyttäjiä lataamaan sisältöä YouTube-kanavilleen heidän puolestaan. Eli videot ovat valmiita, sinun tarvitsee vain ladata ne heidän YouTube-kanavilleen heidän puolestaan, koska he eivät halua kuluttaa omaa aikaansa siihen.

Kuulostaako liian helpolta? Totea itse affilinkkini kautta: https://0950aeyy-51w4t3j13k5ubkdnm.hop.clickbank.net , ettei asiassa ole mitään hämärää, joudut vain käyttämään omaa aikaasi ja konettasi. Toki englannin täytyy taittua myös.

1

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17801069c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      291
      2548
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      90
      1600
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      29
      1362
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      63
      1340
    5. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      57
      1336
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1233
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1232
    8. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      76
      1175
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1149
    10. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      40
      1092
    Aihe