950 taalaa viikossa valmiiden videoiden julkaisemisesta YouTubessa?

Anonyymi-ap

Tiesitkö, että voit ansaita melko isoja summia matkarahaa poistumatta kotoasi. Jos englanti taitaa internet tarjoaa lukusia mahdollisuuksia tehdä melko helposti rahaa. Kyllä ottaa hieman aikaa ja vaivaa sekä vaatii YouTuben käytön osaamisen, mutta silti aika helppoa, kun sen voi tehdä kotoaan. Kyse on lopulta vain matkavlogien lataamisesta toistan puolesta YouTubeen. Jotkut matkavloggaajat tekevät vain sisältöä (tai paremminkin matkustavat ja kuvaavat itse ja teettävät ns. tylsät työt eli videoiden editoinnin, lataukset yms. muilla). Siksi he etsivät tavallisia YouTube-käyttäjiä lataamaan sisältöä YouTube-kanavilleen heidän puolestaan. Eli videot ovat valmiita, sinun tarvitsee vain ladata ne heidän YouTube-kanavilleen heidän puolestaan, koska he eivät halua kuluttaa omaa aikaansa siihen.

Kuulostaako liian helpolta? Totea itse affilinkkini kautta: https://0950aeyy-51w4t3j13k5ubkdnm.hop.clickbank.net , ettei asiassa ole mitään hämärää, joudut vain käyttämään omaa aikaasi ja konettasi. Toki englannin täytyy taittua myös.

1

332

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17801069c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      580
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      56
      423
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32