Nyt kun meillä on uusi "kirkkoherra" "Kirkkorouva" "herra kirkkorouva" "rouva kirkkoherra""Kirkkohenkilö" no niin nyt niitä viisaita vastauksia ???ihan meni solmuun vähäinen äly
Miten nimitellään ??
12
264
Vastaukset
- Anonyymi
Hetkinen… Kuka se toinen rouva oli. Jotenkin tuntuu että olen nähnyt hänet ennenkin. Olisitko se vanha tuttu vuosikymmenien takaa😘
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178015786
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eteenpäin
- Anonyymi
Rouva kirkko-oletettu on kielitoimiston ohjeistus juuri tässä nimeltä mainitussa tapauksessa. Jos se ei jostain syystä kuitenkaan suuhun sovi, niin sanokaa Ritu vaan.
- Anonyymi
Onko sukurutsaamisesta havaintoa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jopa varmoja näyttöjäkin.
T. Kirkkoväärtti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muilla kuin sinulla lökäpöksy.😆😆
- Anonyymi
😁😁😁😁🐤🐤🐤🐤
- Anonyymi
Tämä on siitä kiva paikka että jos tänne jotain oikeasti tai puolileikillään kirjoittaa,niin varmasti joku sukupuolisesti sairas tai muuten puutteessa elävä heti sotkee oman sukurutsauksensa joukkoon !
- Anonyymi
No juu... Näitä "junk junk" - viestejä on joka paikassa....
- Anonyymi
Kirkkoherra on aina Kirkkoherra.
- Anonyymi
Toistaiseksi,ainakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849