Kävin Kiinassa muistaakseni 1982. Oli vähän pitempi ystävyysseuran järjestämä kiertomatka. Jossakin paikassa oli näytillä 500 istuvaa luonnollisen kokoista kullattua buddhaa, jossakin toisessa 550. Jompi kumpi saattoi olla Beijingin Kesäpalatsin alueella, en ole varma. Ei saanut pysähtyä katselemaan eikä valokuvata. Minulle tuli jo silloin tunne, että ne kaikki olivat muumuoituneita Buddhan munkkeja. Ja olen yhä varmempi, että näin olivat.
Kuka maailmanmatkaajista tietää, missä nämä olivat? Minulla on tuo muisti alkanut reistata niin, etten enää muista. Enkä ole koskaan mitän matkapäiväkirjaa pitänyt - ei siinä muuta sitten ehtisikään!
Kuka muistaisi?
Anonyymi-ap
1
516
Vastaukset 1
- Anonyymi
Taisi ne 500 olla keisarin Kesäpalatsissa Beijingissä. Sitä toista paikkaa en muista - Chengdu? Chunqging? Wuhan?
Kai teistä nyt joku tuntee asian?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921355- 47911
- 95885
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85799Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57727- 64592
- 42591
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34557
- 48547