ruoka öljyt

Anonyymi-ap

JÄTIN KAIKEN RUOKA ÖLJYT KOKONAAN NIIN VERENPAINE LASKI NORMAALI TASOLLE,SYDÄN OIREET LOPPUI,NÄRÄSTYS MYÖS JA EI TARVI RIPULOIDA JOKA JOKA PÄIVÄ.EIKÄ OLE OLLUT MAHA OIREITA.

ALOIN SYÖDÄ KOKO LIHAA SIAN LIHA,VOITA ,PUNAISTA MAITOA,RUISLEIPÄÄ YMM............

NYT OLEN TÄYSIN TERVE EI KOLESTEROLIA,VAIN HYVÄ KOLESTEROLIA.JA ON HYVÄÄ RASVAA VERI SUONISSA.PHA RASVA POISTUI KUN LOPETIN KAIKKI RUOKA ÖLJY PITOISET AINEET(kevyt levittee)

T: vanhan ajan ruoka on terveellistä

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sama täällä minä olen syönyt koko elämän vanhan ajan ruokaa,EI RUOKA ÖLJY PITOISIA.OLEN TÄYSIN TERVE MYÖS.

      T::90 v

    • Anonyymi

      Syön vain MaraPuu suklaata.

      Hilima Kuhmost, 174v and counting

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Syön vain kananmunia kaksi päivässä, punaista maitoa litran päivässä, perunoita 5-10, keitettynä ja voilla paistettuna, on hyviä ilman kastikettakin, vain suolaa ja voita pannulle, kermajuustoa, punaista lihaa, sikanautaa paistettuna voilla, mustaa suklaata, en vihanneksia ollenkaan. Juguttia ja rahkaa, ruisleipää, ylikypsää, kunnon pekonia, jossa rasvaa, 20 kuppia mustaa kahvia päivässä, sokeria vain puolikas lusikallinen kahvimukia kohti. Samaa ruokavaliota olen käyttänyt 50 vuotta, en ole ollut, kuin flunssassa joskus 10v sitten, en ole tarvinnut, kuin hammaslääkäriä, verenpaine 70/125, kolestroli hyvä, ei vatsanväänteitä, ei närästystä, en syö lääkkeitä, enkä ole syönyt niitä 50 vuoteen, buranan puolikkaan otan, jos iskias iskee, kun ilmat vaihtuu ja räntäkelillä ei siedä liukastumista tai väärää nostotapaa, jos aamulla vihlaisee ristiselässä, niin ota puolikkaan buranan ja kävelen rauhassa puoli tuntia, niin sillä menee ohitse. En ole hyvä asiakas apteekille, kun 10 kpl paketti kestää parikin vuotta, lääke vaikuttaa heti, kun ei syö niitä joka nipistykseen, ainahan ihmistä jostain nipistää. Mutta ei joka nipistykseen ja pieneen särkyyn tarvitse aina purkillista lääkkeitä syödä. Televisio mainostaa, että ota ja sitä lääkettä ja popsitaan, kuin karamellejä ja kun todellinen tauti sitten iskee, niin kroppa on niin puudutettu ja kyllästetty lääkkeiillä, ettei enään tehoa muu, kuin mennä teho-osastolle tiputukseen. Syökää terveellisesti, niin ei tarvitse lääketeollisuutta elättää, syökää kotimaisia hedelmiä ja marjoja, voilla paistettuja silakoita, ei mitään ulkolaista myrkytettyä, missä on homeenestoaineita, kärpäsmyrkkyjä,ym. että säilyy, ulkolaiset omenatkin on vahattu estoaineilla, siksi ne kiiltää vielä puolen vuoden päästäkin.

      • Anonyymi

        Kaupan hyllyt täysin vanhaa ns.ruokaa.perusruoka ilman liika mausteita pitää nälkää loitolla.ei tule kauheen kalliiksi jos viitsii hieman vaivaa nähdä ja tehdä .Syödä vaan silloin kun on nälän tunne.


    • Anonyymi

      Pitää olla rikospuhelut liitäntää, kolesroli,sekä Pyhäsalmi,Latvanen ilman Jokiperä, Ryynänen,kultainen takki,penikkatauti purku koodi lisää. Pulkkinen linjasto tarkkailuun siirrot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe