Minkäköhan lainen olisi Runescape3? Minun mielestä se varmaan olisi First person. Mutta arvelen että RS3 ei tule...
Kertokaa omat mielipiteenne minkälainen olisi Runescape3 vai tuleeko sitä edes?!
Runescape 3
25
1017
Vastaukset
- pikku kovis
ois se varmaan alyttomän hieno tosin itse en tykkää ainakaan rs2. mut varmaan se rs3 oli joku helbreath tai lineage veroinen tai en nyt oikee tiiä mut varmaan hieno jos ne jaksaa vääntää mitään ku niillä on näitä rs2 juttuja tekemättä viellä.
- seppo laitela seppo
pikku kovi arvaa mitä toi nimi on luuserimainen homoooooooooo oooooooooot sääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää hahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahha toi on 2005 aika vanha hahahahahhahahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahah
- runepena
ei taida tulla rs3 veikkaanma...
- oer
Minusta tuntuuu että rs3 ois maksullinen kokonaan mutta sitä ei varmaan edes tule lähi aikona jos edes tulee.
(miten runescape classikkiin pääsee) - höselö plöselö
www.kikkeliklaanirunessa.org/184234RUNESCAPEKOLME84/5940/?#?¤
- juj
TOLLASTA SIVUA OLE OLEMASSAKAAN!!!!!!!!!!!!!!
- seppo taalasmaa (ait
oot homo t: seppo näytät ihan hemulilta smo on sentää kova jätkä saatana
- Klonkku #92 (sama runessa!)
Tsiisus, se ois varmaan samanlainen, ku Dynasty Warriors 5! *kuolaa* Jipjipjipjipjipjip! Uraa!
(Oke, mä oon vähän kaheli.) ^^ - ismo laitela
ootko niintyhmä ettet tiiä miltä runescape3 näyttää sää oot niin tyhmä
- seppo taalasmaa
ismo on kova mies mä olen ismo no en kuoon seppo taalasmaa
ootte vitun tyhmii terve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@rune 2 ei ees oo tyhmä ismo vankilaan voi helvetin homo ismo - ismo laitela
seppo taalasmaa kirjoitti:
ismo on kova mies mä olen ismo no en kuoon seppo taalasmaa
ootte vitun tyhmii terve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@rune 2 ei ees oo tyhmä ismo vankilaan voi helvetin homo ismotoi klonkki vai mikä luuseri niin on kuulema tyhmä se pelaa runee seppo onko susta runescape hyvä? voisitko kertoa anna sun rune ukon noob lol !!!!!!!!!"#¤%&/()=
- Aito Ismo laitela
ismo laitela kirjoitti:
toi klonkki vai mikä luuseri niin on kuulema tyhmä se pelaa runee seppo onko susta runescape hyvä? voisitko kertoa anna sun rune ukon noob lol !!!!!!!!!"#¤%&/()=
PAASkiainen oot matkinu minua haista paska mun nimi merkki viitun h0m0 saatanaan rukkaripukkari vale ismo vankkilaan lassen kanssa intiiviseen taka huoneesseen puuhaammaan niin että paskaat tulloo ulos viitun hom0
- tälläinen.
Nykyinen rs on rs3, vanhat grafiikat oli rs2 ja 2d classic oli rs1.
- 31232112332113223123
RuneScape Classiccia voi pelata nykysillä RuneScape ukoilla osoitteessa:
www.runescapeclassicphp.tk Pitäkää hauskaa ! - pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- ismo laitela2
pera oo hiljaa runkkari painu homo vittuun
- Hmm...
Olkaa hiljaa urpot.
- rs3 on paska
rs3 on paska,koska nyt on rs3
- mjax
Idiootit rs3 on keksitty aikoja sitten eläkää 2000 luvulla kiitos
- ryöstäjänautossa
hyvä huijjaus
- ISMO VS MAAILMA
Mä oon kova jätkä, kun en palaa runea.
- esjonne691
ny tuli rs3
- huono.
huono.
- Homppeli123
Rs3 on jo. Ja se on ihan ok. Ite käyn aika harvoin siel. Kannattaa käydä, tsekkaamas se.
- my woman
paskaa!!! pilattupeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086