Runescape 3

trox

Minkäköhan lainen olisi Runescape3? Minun mielestä se varmaan olisi First person. Mutta arvelen että RS3 ei tule...

Kertokaa omat mielipiteenne minkälainen olisi Runescape3 vai tuleeko sitä edes?!

25

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku kovis

      ois se varmaan alyttomän hieno tosin itse en tykkää ainakaan rs2. mut varmaan se rs3 oli joku helbreath tai lineage veroinen tai en nyt oikee tiiä mut varmaan hieno jos ne jaksaa vääntää mitään ku niillä on näitä rs2 juttuja tekemättä viellä.

      • seppo laitela seppo

        pikku kovi arvaa mitä toi nimi on luuserimainen homoooooooooo oooooooooot sääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää hahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahhahhahahahahahahahahahahahha toi on 2005 aika vanha hahahahahhahahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahah


    • runepena

      ei taida tulla rs3 veikkaanma...

    • oer

      Minusta tuntuuu että rs3 ois maksullinen kokonaan mutta sitä ei varmaan edes tule lähi aikona jos edes tulee.


      (miten runescape classikkiin pääsee)

    • höselö plöselö

      www.kikkeliklaanirunessa.org/184234RUNESCAPEKOLME84/5940/?#?¤

      • juj

        TOLLASTA SIVUA OLE OLEMASSAKAAN!!!!!!!!!!!!!!


      • seppo taalasmaa (ait

        oot homo t: seppo näytät ihan hemulilta smo on sentää kova jätkä saatana


    • Klonkku #92 (sama runessa!)

      Tsiisus, se ois varmaan samanlainen, ku Dynasty Warriors 5! *kuolaa* Jipjipjipjipjipjip! Uraa!

      (Oke, mä oon vähän kaheli.) ^^

    • ismo laitela

      ootko niintyhmä ettet tiiä miltä runescape3 näyttää sää oot niin tyhmä

      • seppo taalasmaa

        ismo on kova mies mä olen ismo no en kuoon seppo taalasmaa
        ootte vitun tyhmii terve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@rune 2 ei ees oo tyhmä ismo vankilaan voi helvetin homo ismo


      • ismo laitela
        seppo taalasmaa kirjoitti:

        ismo on kova mies mä olen ismo no en kuoon seppo taalasmaa
        ootte vitun tyhmii terve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????????@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@rune 2 ei ees oo tyhmä ismo vankilaan voi helvetin homo ismo

        toi klonkki vai mikä luuseri niin on kuulema tyhmä se pelaa runee seppo onko susta runescape hyvä? voisitko kertoa anna sun rune ukon noob lol !!!!!!!!!"#¤%&/()=


      • Aito Ismo laitela
        ismo laitela kirjoitti:

        toi klonkki vai mikä luuseri niin on kuulema tyhmä se pelaa runee seppo onko susta runescape hyvä? voisitko kertoa anna sun rune ukon noob lol !!!!!!!!!"#¤%&/()=

        PAASkiainen oot matkinu minua haista paska mun nimi merkki viitun h0m0 saatanaan rukkaripukkari vale ismo vankkilaan lassen kanssa intiiviseen taka huoneesseen puuhaammaan niin että paskaat tulloo ulos viitun hom0


    • tälläinen.

      Nykyinen rs on rs3, vanhat grafiikat oli rs2 ja 2d classic oli rs1.

    • 31232112332113223123

      RuneScape Classiccia voi pelata nykysillä RuneScape ukoilla osoitteessa:

      www.runescapeclassicphp.tk Pitäkää hauskaa !

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

      • ismo laitela2

        pera oo hiljaa runkkari painu homo vittuun


    • Hmm...

      Olkaa hiljaa urpot.

    • rs3 on paska

      rs3 on paska,koska nyt on rs3

    • mjax

      Idiootit rs3 on keksitty aikoja sitten eläkää 2000 luvulla kiitos

    • ryöstäjänautossa

      hyvä huijjaus

    • ISMO VS MAAILMA

      Mä oon kova jätkä, kun en palaa runea.

    • esjonne691

      ny tuli rs3

    • huono.

      huono.

    • Homppeli123

      Rs3 on jo. Ja se on ihan ok. Ite käyn aika harvoin siel. Kannattaa käydä, tsekkaamas se.

    • my woman

      paskaa!!! pilattupeli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe